Otse põhisisu juurde

Lihtsalt Regularis

Kes oli see tark, kes utles, et hommik on ohtust targem? Minu puhul kehtib see utlus 100%, hommikul tean ma vastuseid kusimustele, millele ohtul ei oska uneski vastuseid näha :P Eilsed hullud motted olid hommikuks peast läinud ja ohtuks voin öelda, et oli super päev ja isu pool aastat siin olla, on suur.
Täna käisin poes ja toin igasugu huvitavaid asju, jah, mul on auto, kas ma juba utlesin :D Alar käib nuud uhe bossiga igal hommikul tööl ja ohtuti tuleb siis kas temaga voi lähen mina talle järgi. Seda ei ole veel maininud, et töökoht asub 24km kaugusel, seega auto hädavajalik. Kunagi heal ajal käis Alar TTU uhikast rulluiskudega Kesklinna tööle, u 10km, siin voib sama rattaga muidugi teha, aga see sport on ainult kohalikele. Uhte poissi olen kaks korda näinud, kuidas ta soidab. Siit on allamäge minek ja ta siis tuleb suure hooga ja paneb tasakaaluks ja pidurdamiseks oma Vansi tossu maha. Toesti, ma ei tea, kuidas ta siin pusti pusib ja mis peamine, kuidas ta siin soita julgeb. Täna uldse jälgisin, millega siin ringi liigutakse, soome kelku nägin ka, selle omanik oli kelku ikka aastasid omanud, nii vabalt soitis sellega. Kelk ise oli punane, tahaks endale ka sellist. Teine, voi siis kolmas liiklusvahend on siis selline, et kaks toukeratast on omavahel nagu kokku pandud, vahel on tugi, kus saab kotte panna ja jalga toetada, neid olen siin ikka mega palju näinud, meil naabritel on ratas ja kaks seda atribuuti. Suuskadega ei ole veel kedagi näinud, aga ega see aeg ka kaugel ole :)
Aga et siis minu päev. Käisin poes ja ullatusin, kui soodsad toiduainete hinnad siin tegelikult on, minu arust on koik, va liha, siin soodsam. :D Ok, liialdan, aga toidukorv ei tule kindlasti kallim, kui Eestis. Eriti, kui ma lisan paki mähkmeid ja beebitoite :wink: Eriti kaua ei saanud sortimendiga tutvuda, aga asju ikka sain, kodus muidugi avastasin, et uhe 1L jogurti olen rasvavaba ostnud :S Aga mis seal ikka.

Lisaks koigele on meil siin 200m kaugusel mänguväljak!! See oli kirss tordil, ausalt ka. Ainult kl 16 pannakse juba tuled polema ja ikka täitsa pime on sel ajal. Kas Eestis läheb ka nii vara pimedaks??

Minu jutu mote on siis see, et Ragnar, kihlvedu on endiselt jous :P

Aa, uks asi veel, mul oleks ikkagi seda beebimonitori lapse juures olevat saatjat vaja :( Äkki keegi saaks osta ja posti panna, minu kuludega muidugi. Voi siis Terjega saata, kes tuleb järgmisel nädala. Brittoni parandus on Koplis ja sealt saab osta tuhja korpust hinnaga u 200kr, ilma akudeta. Kas kellelgi on Kopli kanti asja? Asub Paavli tänaval see parandus, mudel on Britton BC 22. Oleksin väga-väga tänulik.

Kommentaarid

  1. Nii tore kuulda, et asjad ikka laabusid sinu jaoks :) ..aga ma ei saa mainimata jätta, et see sinu tuline emotsionaalsus ei jätnud kindlasti kedagi külmaks ;)

    VastaKustuta
  2. Kihlus? Ragnariga? Millal te jõudsite? Neve ikka teab? Täitsa hullud...
    :minestab:

    VastaKustuta
  3. Haha, nuud teab siis Neve ka :P

    VastaKustuta
  4. See blogi on ikka pääääris hea! Edu edu edu!

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Pavlova

Uusmeremaalased ja austraallased on juba sada aastat vaielnud ühe tordi loomisloo pärast, kes siis ikkagi, millal ja kus. See tort on Pavlova, loodud kuulsa Anna Pavlova auks, aga mis riigi kokk see oli, kes selle retsepti välja mõtles, selles ongi vaidluskoht. Tort on vaidlemist väärt, olgem ausad, mina vaidleks kogu hingest selle eest. Besee, vahukoor, maasikad, mõnus suvemaius. Või miks ma mitte sügisel või talvel või hoopisi kevadel? Pavlova on minu lemmik. Ma teen seda tihti ja minu arust üks kõige lihtsamaid kooke. Ja siis täna ei läinud mul munad piisavalt vahtu. Esimest korda 5 aasta jooksul. Ma ei tea, mis valesti läks, äkki oli see väike tilk munakollast, äkki liiga palju korraga pandud suhkurut. Kes teab. Aga jah, täna ma tegin lausa kaks Pavlovat. Üks on seest fluffy, pealt krõbe ja teine on pannkook, ma isegi ei kujuta ette, mis ta seest olla võib, homme proovin :) Pildilt tunduvad nad praegu ühesugused, aga pealmine on siis kõrge ahjuplaat ja äkki selle pärast tundu