Otse põhisisu juurde

Olukorrast riigis 2

Täna juba neljapäev ja stressi ei olegi. Imelik, väga imelik! Mis minu jaoks muutnud on? Lapsed ei tõuse enam kl 06, Hundu ei ärka enam öösel kisaga, et pane tekk peale, ööd on jälle endiseks saanud ja see teeb mulle ainult head meelt. Päevad on ka toredad, sest jonni ja mahaviskamist enam ei ole. See läks sama kiirelt, kui tuli. Naaber ka enam ei lõhu oma uksega ja ML saab rahulikult oma päevaunesid vankris teha. Ma ei tea, elu on kuidagi ilus :) iga päev teen head sööki ja iga päev suhtlen heade sõpradega no ja mida sa hind veel ihkad. Kooki? Meie majas on juba kaks päeva kooki tehtud, leidsin poest kohupiima :) Tegelikult mitte, aga Türgi jogurt on selle nimi, paned suhkrut: kohupiim, paned soola: hapukoor. Kui ma Bahreinis elasin, siis ostsin ka seda, aga seal oli see 200g topsik, siin müüakse 1kg :hull: Ütleme nii, et totsik on pea otsas.

Homme jälle Seinajokile, lähen tuulan kirbukates ja äkki saame Hundule oma voodi ka, siiani on hinnad seal 160euro kandis, liiga kallis :P

Esmaspäeval on siin riigipüha, Iseseisvuspäev. Alar saab päeva rohkem meiega olla ja see teeb meile kõigile ainult head meelt.

Ise olen hetkel valvel, kui mõni hea pakkumine Egiptusesse tuleb, siis lapsed kohvrisse ja minek!

Kommentaarid

  1. Nii tore, et kõik on hästi :) kohe väga tore. Minul paljud asjad veel pahasti. Laup hommikul läheb lend, Egiptuses näeme :D

    VastaKustuta
  2. Mul on ka väga hea meel, et ''olukord riigis'' on paranenud :)
    Kirbukatest paluks mulle ka nänni :P

    VastaKustuta
  3. Katza, kuhu te täpsemalt lähete?
    Neve, sulle kogu aeg otsin itala ja arabica asju, aga erilist soodukat eiole ja kirbukas pole midagi näinud. Millest sa veel huvitet oled?

    VastaKustuta
  4. Huvitavaid taldrikuid, kasvõi üksikuid, magustoidupokaale-kausikesi, vanu lusikaid-kahvleid-nuge...

    VastaKustuta
  5. Hmm see Türgi jogurt kõlbab siis ka petuhapukooreks? Peab proovima, ma olen siin seda Valio Smetanat kasutanud aga see on meie hapukoorega võrreldes nagu pigem mascarpone sarnane ( koostiselt mitte maitselt) ja natuke nagu magusam.
    Mul kapis viimane eesti hapukoor ootab koogiks tegemist :) Mõtlesin ka Soome iseseisvuspäeva tähistada koogiga.
    Siis kõik kinni neil ka mis sa hing muud ikka teed kui kelgutad ja pärast sööd kooki :O)

    VastaKustuta
  6. Proovi järgi, natuke soola sisse ja täitsa hapukoor :)

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Pavlova

Uusmeremaalased ja austraallased on juba sada aastat vaielnud ühe tordi loomisloo pärast, kes siis ikkagi, millal ja kus. See tort on Pavlova, loodud kuulsa Anna Pavlova auks, aga mis riigi kokk see oli, kes selle retsepti välja mõtles, selles ongi vaidluskoht. Tort on vaidlemist väärt, olgem ausad, mina vaidleks kogu hingest selle eest. Besee, vahukoor, maasikad, mõnus suvemaius. Või miks ma mitte sügisel või talvel või hoopisi kevadel? Pavlova on minu lemmik. Ma teen seda tihti ja minu arust üks kõige lihtsamaid kooke. Ja siis täna ei läinud mul munad piisavalt vahtu. Esimest korda 5 aasta jooksul. Ma ei tea, mis valesti läks, äkki oli see väike tilk munakollast, äkki liiga palju korraga pandud suhkurut. Kes teab. Aga jah, täna ma tegin lausa kaks Pavlovat. Üks on seest fluffy, pealt krõbe ja teine on pannkook, ma isegi ei kujuta ette, mis ta seest olla võib, homme proovin :) Pildilt tunduvad nad praegu ühesugused, aga pealmine on siis kõrge ahjuplaat ja äkki selle pärast tundu