Otse põhisisu juurde

London

Küll oli hea tunne istuda autosse ja sõita lennujaama poole nii, et mängib lemmikmuusika. Viimased kolm aastat oleme me laste kisaga sõitnud, ok, nüüd viimased kolm kuud dvd mängijast tuleva müraga, aga jah, sellist mõnusat mussi ei ole ammu saanud sõites nautida. Igatahes, sõitma hakates viskasin kohe Jamie Cullumi peale ja oi, kui mõnus see oli. Ma olen basskitarri ja kontrabassi fänn, muide. Kontrabassimängu kuulaks kohe mitu tundi järjest :P


Pärast vahetasin plaadi Leve42 vastu. Super, nii võiks sõita pikki maid! See bänd on üks mu lemmikuid.





Tampere lennujaam on väga väike, alguses seisin lausa välisukse vahel, ei mahtnud sisse lihtsalt :D Sealoldud aja lugesin ajakirju ja jõin ühe siidri. Esimese :)

Ryanairiga lendasin esimest korda. Ma ei tea, minu arust normaalne lennufirma, 84 euro eest edasi-tagasi, no kuulge, ma ei tahagi, et nemad mulle mu pardakaardi välja prindivad :P Või noh, tahtmine on taeva riik, saamine on iseasi. Kui me maandusime, siis tuli koomiline fanfaaride põrin ja totoaka häälega mees õnnitles, et palju õnne õigeaegselt maandunud lennu puhul :) Ryanairi lennnukid maanduvad 90% õigeaegselt, Euroopa parima statistikaga lennufirma. See pani mind natukeseks mõtlema, kas tõesti nii hea protsent. Eks odavlennufirmad ei saagi omal hilinemisi väga lubada, nad ei saaks siis nii odavalt rahvast lennutada. Mäletan oma lendamise ajast, kuidas selgus, et iga hilinetud minut maksab Heathrow lennuväljal 6000 eurot, 10 min hilinemist ja miljon krooni :D Ma kaptenina hoolitseks ikka väga, et uksed õigeaegselt suletud saab, kes tahab neid seletuskirju seal kirjutada.



Seega, maandusin Londonis õigeaegselt :) Hingan sügavalt sisse, KEVAD! Edasi bussiga linna. Ja esimene peatus kohe baar :D Tegelikult oli Merlinil üks sõber Itaaliast külas, kes lahkus hommikul ja nad tegid viimast drinki koos, tavaliselt ikka nii ei ole, et maandud ja kohe baari jooma. Mina võtsin oma teise siidri :P Sealt edasi metrooga koju ja magama saime alles kl 03, minu aja järgi siis kl 05!


Päev2
Telefon heliseb! Kes kurat see mulle helistab, keegi ei helista mulle sellel numbril ja miks helistatakse just siis, kui ma magada tahan ja mis peamine, magada saaksin!?! 5h siis kokku und, sest edasi ma enam magada ei osanud. Kuradi kurat noh! Äkki siis päeval teen pisikese lõunaune. Igatahes täiesti masendav.
Poodides aga kadus igasugune masendus ja väsimus, hea tuju ja naeratus tulid asemele. Miks meil ei ole kõiki neid mõnusaid poode, kõige rohkem tahan ma lasteriietega Nexti, kui aus olla, siis võib see ka olemata olla, kui hinnad Eesti netilehel oleks samad, mis UK-s. Kuna hinnad on aga 30-40% kõrgemad, siis muutuvad need minu jaoks liiga kalliks, neid saab ju palju soodsamalt, miks maksta rohkem? Aga need asjad on ikka kuramuse ilusad ja mõnusad ja mis peamine, väga kvaliteetsed!


Teele jäi veel selline pood nagu HM, sellest jalutasin ilusasti mööda, kes see Londonis HM-s shoppab :P Ikka Oasis, River Island, Aldo, TopShop, Dorothy Perkins, M&S, Next jne jne. Kui aus olla, siis mulle endale ei ole midagi vaja, ok, uusi saapaid tahaks, aga muidu vaatan niisama ringi. Emma sai omale kogu uue garderoobi Nextist, Maia sai ka paar toredat asja. Homme plaan uude asukohta poodidesse minna, tänaseks teen vahepeatuse siin:



Jah, Starbucks. Seda kohta armastan väga. Võtan ühe shotiga Grande Latte ja kuigi ma ei joo ei piima ega kohvi, siis mulle see lurr maitseb :) Kana-tomati panini kõrvale ja olen valmis jälle edasi minema.



Red Velvet whoopie pie proovisin ka ära, igasugu kokasaateid vaadates alati mõtlen, et tahaks seda Red Velvet kooki :) Päris hea, aga minu lemmikute hulka ei hakka see kuuluma, olen ikka rohkem brownie-cheescake tüüpi ja besee :P



Õhtu  möödus ikkagi kodus, Merlini korterikaaslase ema tuli külla kohvriga, mis oli täis lohutustoitu kodust. Milline rõõm saada Ungari vorsti, seda kallistati, hapukapsaga täidetud marineerituid paprikaid, neid musitati, kohalik küpsis sulges toakaaslase silmad ja tõi kuuldavale maheda mmmm. Nii hea, et on olemas emmed, emmed, kes teavad, mis on hea ja tahavad seda headust sulle tuua, isegi, kui sinu asukoht on teine riik. Mulle maitses see Ungari köök, mulle maitseb guljash ka, kellele ei maitseks!? Lisaks saime mekkida kohalikku vollidega "köharohtu" Unicum, Jägermeisteri moodi, aga kangem ja kibedam :P Pärast söömingut panime peale Sex& the City 1 ja 2, jõime veini ja sõime veel :) Nii hea!
Magama läksin Eesti aja järgi kl 00.



Päev 3
8 ja pool tundi und maitses päris hästi. Saaks nüüd midagi hamba alla ka :)
Kohalik aeg näitab alles ööd :) Täna plaan minna Big Beni juurde ja üldse sinna kanti. Olgu öeldud, et sinna me üldse ei jõudnudki, võtsime kõike väga chillilt ja kui Big Beni juurde mõtlesime minna, oli kell juba 19 ja aeg suunduda sööma :) pealegi, olime rämpsväsinud, kas need on värsked näod?


Aga mida muud huvitavat me siis sel päeval tegime? Lõunat käisime söömas siin:


Sõime Cesari salatit ja kana-seenepirukat (eestlaste ja inglaste seenepirukas on kaks täiesti erinevat asja, nagu pildilt ka näha)



Vot nii head olid:



Kõrvale (kaks karahvini):


Magustoiduks:


Päike paistis nii ilusasti sellel päeval, võttis kohe janutama, ühed kohvid siit ka:



Näe, beseed ka pildile :)


Õhtul läksime mingisse eriti populaarsesse söögi-joogikohta. Mina ei mahtunud seal täies pikkuses seisma, see oli selline kaarjas vangikong koos tunnelitega, nõgise lae ja raudakendega :) Aga rahvast oli murdu, kui kuksil tool vabanes, siis karati selle poole nagu harakad ehete suunas :D Kui vein ja snäkid lauda toodi, siis sain aru, miks see nii populaarne on. Pilt on väga halva kvaliteediga, aga aimu saate:



See sai, need juustud, see prosciutto, no tõeliselt maitsev. Esimene taldrikutäis maksis 18 naela, teine oli tasuta :) Veini läks kaks pudelit :) kl 21 läksime sealt metrooga koju, sest järgmisel päeva hommikul mul ju kojusõit. Eks ma olin ülimalt väsinud ka tegelikult, kõht sai täis ja nüüd oleks tahtnud leiba lusse lasta kuskil diivanil, mitte puidust toolil istuda :)

Metroodes sõites vaatan ma alati inimesi. No küll see London on ikka üks kirju koht. Siin elab igast riigist keegi, tõsiselt ja riides käiakse nii rahvariiete, ultraminide kui kukepükstega. Ausalt, paar korda jäin lausa järgi vaatama, no mis asi see sul seljas on ja seal roosaks värvutud juustes on misasi?? Ausalt, kanapesa on selle kõrval ilus asi :) Tore, kui inimesed ennast nii vabalt tunnevad, mina selline ei ole. Mina tahan, et minu juuksed oleks kammitud ja pintsak triigitud :P Ja sel ajal, kui meie läksime koju magama, kogunes rahavas linna, et terve öö pidutseda. Noored, noored :)

Selline siis oligi minu Londoni trip. Hea söök, hea seltskond, mõnus ilm. Parim, mida tahta sain. Uued saapaid sain ka omale :P

Merlin ja Maarja, aitäh, et te mu eest nii hoolitsesite. Ma ei suuda tänada, et te keset ööd, kus olite saanud ainult 2h magada, tõusite ja sõitsite minuga lennujaama bussi peale kaasa. Sellist asja teevad ainult tõelised sõbrannad. MUSI!!!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Pavlova

Uusmeremaalased ja austraallased on juba sada aastat vaielnud ühe tordi loomisloo pärast, kes siis ikkagi, millal ja kus. See tort on Pavlova, loodud kuulsa Anna Pavlova auks, aga mis riigi kokk see oli, kes selle retsepti välja mõtles, selles ongi vaidluskoht. Tort on vaidlemist väärt, olgem ausad, mina vaidleks kogu hingest selle eest. Besee, vahukoor, maasikad, mõnus suvemaius. Või miks ma mitte sügisel või talvel või hoopisi kevadel? Pavlova on minu lemmik. Ma teen seda tihti ja minu arust üks kõige lihtsamaid kooke. Ja siis täna ei läinud mul munad piisavalt vahtu. Esimest korda 5 aasta jooksul. Ma ei tea, mis valesti läks, äkki oli see väike tilk munakollast, äkki liiga palju korraga pandud suhkurut. Kes teab. Aga jah, täna ma tegin lausa kaks Pavlovat. Üks on seest fluffy, pealt krõbe ja teine on pannkook, ma isegi ei kujuta ette, mis ta seest olla võib, homme proovin :) Pildilt tunduvad nad praegu ühesugused, aga pealmine on siis kõrge ahjuplaat ja äkki selle pärast tundu