Otse põhisisu juurde

Gran Canaria

Mul on juba pikalt plaan olnud meie reisist kirjutada, aga ei suuda ennast kuidagi kokku võtta, nüüd käisin vahepeal tööl ka ja olin hommikuses vahetuses ning nendel päevadel ei viitsi ma midagi teha, mul on veel kaks raportit ka vaja teha nendest päevadest, äkki õhtul võtan ennast nendeks ka kokku.

Aga siiski. Meie reis. Äratus oli meil kõigil kl 0550. Mina olin Oulus ja teised startisid kodust. Kõik sujus väga hästi. Lennukis oli vabu kohti üle kahekümne ja sain omale kohe sobivalt kaks korda kolm istekohta broneerida. Lannu aeg oli 6h ja 25 min.


Oh, päris pikk, aga tüdrukud olid tublid ja meil olid mängukaardid kaasas, Maia muidugi sodis lennuki söögilaua ka ära ja ma olin seal hetkeks ahastuses, sest ma ei saanud seda tavaliste vahenditega maha, aga no mis seal ikka, küll koristajad siis pesevad selle seal maha. Kuigi see ei ole üldse suhtumine, mis mulle meeldib, aga ei olnud midagi teha. Korjasin talt pliiatsi ja kaardid, nuttu tuli muidugi ka.


Meiega koos oli veel esimest korda reisil meie Lotte. Lotte Reis Lõunamaale :)


Kui jõudsime kohale, siis oli ikka mõnus ilm seal küll. Elukohaks oli meil esimesed neli ööd Palm Oasis Maspolamas Elamine meeldis. Meil oli üks magamistuba, suur tuba, köök, suur vannituba koos dushi ja vanniga, rõdu ja siis katuseterrass. Paar pilti elamisest ja lähiümbrusest. Esimene pilt tehtud esimesel õhtul, kui kohale jõudsime. Kell on 1830. Mis meil väljas hetkel toimub, kui kell on 1830? :D


Tüdrukud ärandasid kellegi madratsi ja möllasid sellega.


Siin juba teise päeva pildid, Maia tantsib :D Muusika mängis seal ja tüdrukud olid kõigega väga rahul. Teine päev oli imeilus ja soe.


Reisiväsimus :) Mind ajab see pilt muigama :)


Hundu tehtud pilt minust. Päris hästi välja tulnud.


Meie maja. Mulle see kompleks väga meeldis, aga seal võib sattuda ka väga tobedasti tee ääres olevatesse majadesse. See oli päris suur ala seal, kus majad ja korterid ning päris mitu maja olid suure tee ääres, seal küll olla ei oleks tahtnud. Meil oli aga väga hea koha peal, vaade oli mõnus :)


Siin siis vaade päeval. Ühel õhtul oli seal mingi pidu ka all, siis kostis muusikat, aga meid ei seganud.


Need siis päevitamistoolid katusel


Ja vaade katuselt.


 Ning katuselt rõdule


Mul on toast ka pilte, aga ei taha siia eriti üles panna, oleme igal pool ise piltidel ja no nagu suviti ikka poolalasti :D magamistuba aga siin:


Väga ilus ja puhas, iga päev koristati, pestakse nõud, vahetatakse rätikud. Hotell ise on täis Saksa pensionäre, väga palju oli neid seal igatahes. Vanu inimesi üleüldse. Meie olime noored ja siis 5 seltskonda äkki veel, ülejäänud ikkagi vanad :D Aga ega selles midagi halba ole, väga mõnus ja rahulik koht. Kui tahta ainult päikest võtta ja lastega, siis ideaalne, kolm basseini, üks toru oli ka, kust alla lasti miljon korda :) Lastele kindlasti väga meeldis. Nett oli väga hea kiirusega, toas oli kiire ainult hommikul ja õhtul, aga katusel ja rõdul oli kiire kogu aeg, päeval on muidugi väga mõistlik arvutiga väljas olla, seega me eriti ei kasutanud päeval netti :D Vaade öösel:


Seal ratta peal käisime ka, seal oli lõbustuspark. Väga haledake, aga lapsed olid muidugi sillas :)


Kui neli ööd läbi said, siis oli meil vaja minna uude kohta. Olime me ju plaaninud minna Tenerifele edasi, aga kuna Hundul oli teisel päeval palavik, siis jätsime reisimise ära. Kaks päeva enne lahkumist olin ma broneerinud elamise kohas nimega Adonis Bungalows Kui uksest sisse sain, siis vaatasin kohe, et kõik on noored, mingi 5ne meeste punt, öösel olid vist kõvasti pidu pannud, sest näod olid lössis ja sangriad hommikul näppus. Mulle see koht eriti ei meeldinud, konkreetne downgrading oli see, aga mis seal ikka. Kui me oma elamise kätte saime ja kotis tuppa viisin, siis sain aru, et wtf, kõravl tehakse remonti. Läksin uut kohta nõutama, mees mängis seal lolli, nagu ei teaks ta asjast midagi ja enne ei ole seal midagi toimunudki. Käis seal naabrite uksele koputamas ja siis sai vastuse, et jah, remont on iga päev kl 09-16. HAHAHA. Ei ole ikka naljakas, aga ma ütlesin, et teete nalja, me ei jää ometi ju siia koos lastega. Mees oli seal ässa täis kuni ma jõudsin sinna maale, et siis ma kutsun politseid ja muud jutud :D No igatahes andis ta kogu raha tagai ja ütles adios. Ma olin rahul, aga samas, meil ei olnud ju teist kohta, kuhu minna. Mida teha, kes ütleb, et seal teises kohas veel hullem ei ole ja hinnad olid muidugi metsikud, kolme öö eest 600€ ja rohkem :D Mina hakkasin juba tujutsema, et on ikka jama küll, aga nagu Alar ikka, tema rahulik ja võtsime mingi uue koha ning sõitsime kohale. Bungalows Vista Flor vau, väga lahe koht! Kaks tärni Booking.comis oli muidugi paljutõotav, eks :P Aga see oli nii super koht, et soovitan seda kõigile. Väga lahe! Bassein soojendusega näiteks. Elamine oli mõnus, vee surve oli vist ainuke asi, mille üle nuriseda. Eelmises kohas oli meil muidugi luksus, dush oli selline, et sai vett igast kaarest jooksma panna ja surve oli tugev, aga Vista Floris mitte nii väga. Aga see on küll pisiasi, pole mainimist väärt. Natuke teile pilte sellest kohast ka. Majad eest:


Vahekäik


Tagumised majad:




Sõime seal kohalikus restoranis lõunat ka kaks korda. Väga head toidud! Laste lemmik: friikartul ja kanatiivad. Kartul oli super hea, hästi tehtud ja vähese soolaga, kanatiibu vitsutasid mõlemad nagu Somaalia näljahädalised. Pildil on muide pool portsu :D Terve portsu hind oli 3,75€ :P


 Poest müüdi lahedad puuviljasalati valikut. Mis viga see need erinevad puuviljad kõik eraldi osta on, aga mulle meeldis neid nii osta. See paremal üleval on imemagus apelsin, välja näeb nagu mingi õudne tsitruseline :D


Hispaania rahvustoitu, paellat, käisime söömas ühes soovitatud kohad. Küsisin retseptsioonist, et kus tema käib oma perega söömas, mitte et ta ei saadaks meid sinna kohta, kus turistid käivad. Tema soovitus:


Oli ikka hea küll see paella seal. Olen ju varem mitmeid kordi söönud seda erinevates turistikates ja nii head ei ole tõesti saanud. Teenindaja oli minu arust purjus, liiga palju sangriat, aga ma ei kaeba :D


Lisaks käisime Sigridi soovitatud Riminis, kus me olime Alar sünnipäeval ja minu lemmikus, Espetadas. Viimases olen ma käinud vist mingi 10 korda :D Endiselt meeldib :) Riminis jäime ka toitudega väga rahule, hea söök! Arved olid ainult vastikult suured igal pool :D

Atlandi ookean näitas meile oma suuri laineid ja Maia hakkas vett lausa kartma. Lained olid võimsad, kui me seal käisime, viis ikka inimestel jalad alt ja meie Maia käis ka kaks korda ninali ja tõmbas omale soolast vett kurku. Hundule meeldis aga lainete eest joosta ja ta ei tahtnud ära minna. Mina ka ei tahtnud ära minna, ujusin ja hõljusin seal ja päike oli ülikuum. Vesi ja päike ja muud mul ei olegi vaja.

Ma olen ju suur krõpsusõber, ostsin kohalikke delikatesse ka. Liha oma mulle ei meeldinud, juustu oma oli väga hea. Ok, tegelikult ütleks, et käras küll, äädika ja sibula&hapukoore vastu ei saa miski :)


Üheks päevaks rentisime auto ka, 30€, toodi auto hotelli ette ja siis pärast hotelli tagasi ka. Bensiinile läks 10€. Käisime LasPalmases ja käisime shoppamas. Sain omale uue mantli ja lisaks uue trenchi, lisaks leidsin Morocconoili poe :P Ostsin omale 1L palsami ja juuksemaski ka. Oioi, kui rahul ma selle maskiga olen, no nii suurepärased tooted on need ikka!!


Selline see meie reis oligi :) Hästi mõnus oli meil olla, lapsed käitusid väga hästi, kui oli magaminek, siis uinusid nad paari minutiga, mina magasin esimesed päevad koos nendega kõik lõunauned ja ööks jagus mul ka und oma 10 tunniks. Puhkus ja uni olid väga vajalikud. Nüüd talveks akud laetud ja ootame siinset pööripäeva, et taas valgemaks hakkaks minema.

Tsaupakaa!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Pavlova

Uusmeremaalased ja austraallased on juba sada aastat vaielnud ühe tordi loomisloo pärast, kes siis ikkagi, millal ja kus. See tort on Pavlova, loodud kuulsa Anna Pavlova auks, aga mis riigi kokk see oli, kes selle retsepti välja mõtles, selles ongi vaidluskoht. Tort on vaidlemist väärt, olgem ausad, mina vaidleks kogu hingest selle eest. Besee, vahukoor, maasikad, mõnus suvemaius. Või miks ma mitte sügisel või talvel või hoopisi kevadel? Pavlova on minu lemmik. Ma teen seda tihti ja minu arust üks kõige lihtsamaid kooke. Ja siis täna ei läinud mul munad piisavalt vahtu. Esimest korda 5 aasta jooksul. Ma ei tea, mis valesti läks, äkki oli see väike tilk munakollast, äkki liiga palju korraga pandud suhkurut. Kes teab. Aga jah, täna ma tegin lausa kaks Pavlovat. Üks on seest fluffy, pealt krõbe ja teine on pannkook, ma isegi ei kujuta ette, mis ta seest olla võib, homme proovin :) Pildilt tunduvad nad praegu ühesugused, aga pealmine on siis kõrge ahjuplaat ja äkki selle pärast tundu