Otse põhisisu juurde

Shopping in LV

K6ik minu s6brannad teavad, et kui neil on mingi ostusoov kuskilt riigist, kus ma olen, siis surfan ma nende jaoks alati hea meelega ringi. Endale ei j6ua ju nii palju asju kokku osta, saan siis osturahulduse teistele ostes t2is :D See k6lab nagu t6eline s6ltlane juba, aga ehk ikka nii hull asi ei ole. Ma pigem v6tan ennast kui k2pikendust, k6igil pole ju v6imalust iga n2dal kuskil v2lismaal k2ia, minul aga on :) Ja kui asi l2heb kymnesse, siis on ikka hea tunne kyll. No ja kui ikka 16a neiu ytleb endast poole vanemale mutile, et vaata mulle seda ja seda, sinu maitset v6in ma usaldada, siis mis paremat komplimenti sa veel loota oskad.

Samasugune shoppingukuller on minu elukaaslane nr 2. Ja sel korral tuli talle v2ga eksklusiivne shopping wish. Kott Louis Vuittoni poest. Olalalaa. Ma pole seal poes veel k2inud, tulen ka kaasa, eriti, kui me juba midagi ostma l2heme. Uks avatakse ja astume sisse. Poes on yks klient, kuus klienditeenindajat ja kaks turvameest. Elukaaslne nr 2 ytleb, et m6tle, mis selle poe ylalpidamine maksab, mhmh, ma ka juba l88n peas t88tajate palgakulu kokku. Aga pole hullu, kliendid maksavad selle kinni :P K6ik teenindajad on riietatud musta, mehed ylikondades, naised kleitides, millel valge krae. Krae kylge kinnitatud kuldne m2rk LV ja k6igil v2ikesed LV cross-body kotikesed puusal rippumas. Ok, meestel kotte ei olnud. Vaatame siis poes niisama ka natuke ringi. Oh, ilus sall, hind 645 eurot. AHHHH? Vaatan uuesti, et kas hinnasilt viib ikka salli juurde v6i on sinna alla mingi muu asi, n2iteks kott v6i kullakang, pandud. Ei, silt ongi salli kyljes. 645 eurot. Ok, kui nii, siis nii. V6tsin yhe koti, mis mulle ammu meeldinud on, k2tte, keerutan peegli ees ja siis vaatan hinnasilti. 1450 eurot. Nooo, salli k6rval ikkagi odav ju :D Umbes 5 sekundit ja 5 meetrit hiljem, on selle sama koti juures, mida ma just vaatasin, myyja ja s2tib selle sangasid ilusti. Oi, ma vist ei osanud nende standardi j2rgi kotti tagasi panna. Aga ma ei v6ta seda isklikult :) Edasi palusime siis konkreetset kotti, mille j2rgi oleme tulnud ja meile mindi seda tooma. Samal ajal leidsin koti, mis n2gi v2ga 2ge v2lja v6iks t2itsa mulle kuuluda. Kuna see oli vitriini taga, siis hinda ma ei n2inud, aga oletan, et see ei ole 2000 eurone kott, ikka sinna 4-5 tuhande kanti. Jah, vaatasin nende ametlikult kodulehelt praegu 295 kotti l2bi ja nende seas seda ei olnud, kindlasti mingi special edition ja selle eest saab ju kysida. Siis tuuaksegi meie kysitud kott ja asusime siis seda seal t2htsalt pilgul kaema. Keerutame ja keerutame ja siis palume kaasa pakkida. Mees siis kysib, et kas me oleme pysikliendid. Ah? Ei ole. Palun, t2itke paber. Ulatab siis oma uhke ylikonna taskust mulle pastaka, mis ei olnudki Mont Blanc v6i Louis Vuitton ja asun paberit t2itma. Samal ajal sehkendab tema minu kaardi ja paberitega. Arve pannakse ymbrikusse ja ulatatakse mulle. Jajah, see l2heb maksuametile esitamiseks, t88kott :P :P :D V6i siiski mitte. Vabandage, palun oodake, ma pakin teile koti kaasa. Jah, no problem. Vahime elukaaslase nr 2ga yksteisele otsa ja ei oskagi nagu midagi 8elda. Pole harjunud sellise teeninduse ja kommentaaridega. Mina siis uurin kassa juures olevaid v6tmehoidjaid, v2ga lahedad teised, vaatan hinda, 245 eurot. Nojah. P88ritan m6ttes silmi. Lasen veel pilgul yle poe k2ia, kliente ei ole, teenindajaid on endiselt 6, vitriine 22ristab kuld, riiulid mahagonist, maas on marmor. Eiei, ma ei iroonitse, ilus ja puhas on k6ik, teenindajad meeldivad, kaup kvaliteetne ja kas ma juba mainisin, et kallis :D Lihtsalt, see k6ik ei ole mulle. Mulle ei meeldi see asi kohe yldse, kui aus olla. Jah, mulle ka meeldivad kallid ja kvaliteetsed asjad, ma yldse ei salga. Ostan ju tegelikult ise v2ga kalleid riideid, aga mulle  meeldivad hidden brand tooted. Meeldivad tooted, mis on kehal m6nusad, istuvad ilusti, n2evad lahedad v2lja, aga mis ei kriiska, mis ei ole suuri monogramme t2is. LV maailm ei ole mulle ja kui ma just Kimi R2ikk8neniga ei abiellu, kes just oma naisest lahku l2ks :P, siis ei saa see maailm kunagi ka minu omaks.

L6puks tuleb teenindaja meie kotiga ja saadab meid ukseni, turva teeb ukse lahti ning alles siis ulatatakse meile ostukott. Ait2h ja head aega. Elukaaslne nr 2, kes koti yle lahe viib, hakkab kiirelt vuristama, et viskame selle karbi 2ra ja ta peidab k2ekoti omale kotti. Eiei, 2ra ikka nii tee, mina tahaks kyll, et karp j22ks alles ja oma kotis surub selle LV koti ju kortsu ja vormist 2ra ja, no nii ei saa. Teeme kalli ja l2heme lahku ning loodame, et keegi kotijooksu Tallinki peal ei tee :D


Kommentaarid

  1. Mina pole ka julgenud nendesse poodidesse sisse astuda! KL-s nägin esimest korda kuidas moslemi miljoka proua Chaneli poodi astus ja poisid siis ähmi täis läksid ning Dom Pérignon´i pudelitega ringi jooksma hakkasid.

    VastaKustuta
  2. Mulle meeldis see koht, et meestel kotte ei olnud.
    :P :D

    VastaKustuta
  3. Hommikuseks lugemiseks ikka väga hea, lõbus hakkas :D

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Pavlova

Uusmeremaalased ja austraallased on juba sada aastat vaielnud ühe tordi loomisloo pärast, kes siis ikkagi, millal ja kus. See tort on Pavlova, loodud kuulsa Anna Pavlova auks, aga mis riigi kokk see oli, kes selle retsepti välja mõtles, selles ongi vaidluskoht. Tort on vaidlemist väärt, olgem ausad, mina vaidleks kogu hingest selle eest. Besee, vahukoor, maasikad, mõnus suvemaius. Või miks ma mitte sügisel või talvel või hoopisi kevadel? Pavlova on minu lemmik. Ma teen seda tihti ja minu arust üks kõige lihtsamaid kooke. Ja siis täna ei läinud mul munad piisavalt vahtu. Esimest korda 5 aasta jooksul. Ma ei tea, mis valesti läks, äkki oli see väike tilk munakollast, äkki liiga palju korraga pandud suhkurut. Kes teab. Aga jah, täna ma tegin lausa kaks Pavlovat. Üks on seest fluffy, pealt krõbe ja teine on pannkook, ma isegi ei kujuta ette, mis ta seest olla võib, homme proovin :) Pildilt tunduvad nad praegu ühesugused, aga pealmine on siis kõrge ahjuplaat ja äkki selle pärast tundu