Otse põhisisu juurde

Hundu 5a

Mul on siin kogu blogipidamine olnud vaikuses kuidagi, ei ole kirjutanud lihtsalt, jutud kõik poolvalmis, aga postitada ei suuda :)

Meie Hundu sai siin vahepeal 5. Ta on juba 5 aastat olnud meiega, meie õnn ja rõõm! Hundu kannab 122 riideid ja kaalub 19,2kg, pikkust täpselt ei tea, detsembris, kui oli Maia sünnipäev, siis oli 114cm. Maia oli täpselt 1m ja 16,7kg. Juuksed on Hundul pikad ja blondid, jalanumber 28. Lemmiksöök on maheda maitsega kanašašlõkk, keedetud makaronid lähevad ka alati peale ja siis kõik köögi- ja puuviljad. Rabarber suhkruga, maasikad, maasikatoormoos, mustikad, vaarikad, melon, arbuus, ploomid, pomelo on "paar" lemmikut :) Karp kirsstomateid ei ole absoluutselt mingi probleem või siis üks pikk kurk, läheb kõhtu nagu niuhti. Ja siis vahel istub ta vetsus ja kõht on kõiges sellest lahti, ma räägin, et ei saa nii palju süüa, ta lubab, et sööb vähem, aga tegelikult siiski mitte. Praegu on söögiga see periood, kus söödakse ainult tuttavaid asju, EI, seda ma ei söö. No proovi ometi! Võtab ampsu ja siis ei saa enam pidama. Tegelikult on ta väga nigel sööja, vahel terve päeva söömata ja kui õhtusöök ka ei sobi, siis tulebki tühja kõhuga magama minna, magustoitu niisama kätte ei anna.

Lasteaeda läheb alati hea tujuga, õpetajatest on lemmik Mari-Liis, ütleb, et Mari-Liis on tema kaisuloom :) Lasteaiasõbrannad on Laureen ja Madli ning Deivid. Väga meeldib laulda ja suure üllatusena meile, meeldib talle ka esineda. Laulab üksinda publiku ees, meie ei oleks sellega küll samavanuselt hakkama saanud!

Mida ma tähele olen pannud, on see, et ta ei ole enam nii sahmerdis, nüüd suudab tegevustesse süveneda ja telekat ei vaata ka enam peaaegu üldse. Aasta tagasi oli veel see, et pärast aeda tehti telekas lahti ja vaadati kõiki multikaid ja magama mindi ka teleka eest, nüüd aga, kasvõi võtame tänase päeva, hoius ta ei käinud ja telekat pole käima pandud. Küll aga on selle aja sees joonistatud mitu pilti ja kirjutatud sõnu ja õpetatud väikest õdegi tähti kirjutama. Ninja kilpkonnasid on ka vaadatud, aga seda autos. Ninja kilpkonnad ongi ühed lemmikud ja siis merineitsid ning nüüd ka balleti-Barbie.

Rattaga meeldib väga sõita ja siis busside, trammide, trollidega. Pakub inimestele viisakalt istet ja on tubli reisija.

Eile näiteks küsis ta minu käest, et kas sa said töölt raha ka juurde. Ütlesin, et sain jah ja siis ütles ta esimest korda, et ta tahaks ka raha. Sünnipäevaks ta sai raha, aga seda ma talle ei andnud, läksime vaid poodi ja siis ta valis asju. Vanavanaemalt on veel kingitus saamata ja ma tean, et ta kingib raha, anname siis selle raha Hundule ja vaatame, mis ta sellest arvab. Rahajutud on viimasel nädalal tekkinud, näiteks räägib ta veel sellest, et kui tal hammas ära tuleb, siis toob hambahaldjas raha. Kust see jutt tuleb, ei tea. Ma pole rahast juttugi teinud, veel vähem hambahaldjatest.

Hundu on veel väga hoolitsev, ta hoolitseb meie kõigi eest iga päev ja igal pool. Veel on ta väga hella hingega. Korra ütlesin talle, et üks jutt, mis ta rääkis oli totu lapse jutt ja siis selle peale hakkas ta nutma ja ütles, et nii ei öelda lastele. Ma olin mures kohe, et oioi, ma ei mõelnud üldse nii halvasti seda juttu, kallis ja totu ei olegi nüüd NII paha sõna jne. Nutmapuhkemine on tegelikult päris tihti, just siis, kui me näiteks teeme nalja ta üle, ta ei luba meil "naljatada" ja on väga kuri ja ütleb, et nii ei tehta ja siis me oleme kõik nagu paharetid, et tahaks nagu naerda, aga ei saa. Tõsised teemad ja jutud saab temaga räägitud, räägib oma nurgast teemasid ja siis meie Alariga mõtleme, et kust need asjad tema pähe saavad. Ja ega ei mõtlegi välja :)

Ilusat sünnipäeva, uut eluaastat ja palju avastamist, kallis Emma Grete!


Kommentaarid

  1. Nii armas on Hundu!Need 5.aastat on kole kiireti läinud...lugesin kuidas sa Hundut kirjeldasid ja sa nagu rääkisid minu Magusest....aga no nad ühe aasta-ja kuu väljalasked juuu!!!Magus ka selline laululinnukene,käisime kohe muusikaooli katsetel ja sügisest siis õppimine hakkab pihta!
    Pikk kurk pooleks lõigata,soola peale ja nii mitu tükki järjest ära süüa pole mingi kunst....
    Võileiba sööb ainult kurgiviiludega,ei mingit vorsti ega juustu...

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Pavlova

Uusmeremaalased ja austraallased on juba sada aastat vaielnud ühe tordi loomisloo pärast, kes siis ikkagi, millal ja kus. See tort on Pavlova, loodud kuulsa Anna Pavlova auks, aga mis riigi kokk see oli, kes selle retsepti välja mõtles, selles ongi vaidluskoht. Tort on vaidlemist väärt, olgem ausad, mina vaidleks kogu hingest selle eest. Besee, vahukoor, maasikad, mõnus suvemaius. Või miks ma mitte sügisel või talvel või hoopisi kevadel? Pavlova on minu lemmik. Ma teen seda tihti ja minu arust üks kõige lihtsamaid kooke. Ja siis täna ei läinud mul munad piisavalt vahtu. Esimest korda 5 aasta jooksul. Ma ei tea, mis valesti läks, äkki oli see väike tilk munakollast, äkki liiga palju korraga pandud suhkurut. Kes teab. Aga jah, täna ma tegin lausa kaks Pavlovat. Üks on seest fluffy, pealt krõbe ja teine on pannkook, ma isegi ei kujuta ette, mis ta seest olla võib, homme proovin :) Pildilt tunduvad nad praegu ühesugused, aga pealmine on siis kõrge ahjuplaat ja äkki selle pärast tundu