Otse põhisisu juurde

Detox 3

Hommikujoogiks sidruni ja ingveriga vesi.

Hommikusöögiks tegin super detox rohelise smoothie. Retsept Õigemini, hakkasin seda tegema, aga siis vaatasin, et saan kõik asjad läbi mahlapressi ka lasta ja mahla hoopis teha ja kuna ma tüdrukutele olin nagunii just mahala teinud, endale ka klaasi, siis lasin kõik toorained pressist läbi ja detox mahl tuli imemaitsev! Vaadake värve!


Ja nüüd siis jälle sidrun puudu, 3 sidrunit vähemalt puudu ostunimekirjast, panin laimi. Hundu nüüd juba vaatab, et kõik ei ole korras, küsis mu käest hommikul, et kas sa teed jälle tervisejooki, ma ütlesin, et jah, mille peale ta teatas, et see ei ole ju söök :)

Keskpäevaks tegin pähklid, kurgi ja porgandi. Porgandeid on ka ostunimekirjast puudu, kas ma juba kirjutasin? Lubasin küll eile, et täna söön sellerit ka, aga õõõõõõõ, ei söönud. Mille kuradima pärast ma pean mingit jama sööma, kui mulle ei matse, olgu või tervis ise, ma ei söö!

Lõunaks sõin seda suvikõrvitsasalatit, tegin sooja salati sel korral ja siis panin koriandrit ka juurde :) Selline tuli:



Enne trenni sõin pähkleid ja köögivilju ning pärast trenni seda rasva väljutavat suppi.

Kokkuvõte: Mulle meeldib iseenesest mõte sellest, et ma teen kolm päeva oma kehale nö puhastust, et ma tõesti ei söögi need kolm päeva saia ega shokolaadi, aga vot lihast loobuda ikkagi ei suuda! Ei ole parem neid ubasid ja seemneid süüa! Kui võtta mu kõhu seisukohast, süües seda rasva väljutavat oasuppi või korralik tükk liha, siis viimasel juhul on mul pärast sööki igal juhul parem enesetunne. Ja see oasupp oli õhtuks, muidu terve päeva oli kõhul väga ok olla. See on siis teine asi, mis mulle selle detoxi juures ei meeldinud, et minu toidupõhimõtted keerati nagu täiesti segamini. Hommikusöök on väike, õhtusöök suur, ma ikka teistpidi harjunud ja no ütleb vanasõnagi, et hommikusöök söö ise, lõuna jaga sõbraga ja õhtusöök anna vaenlasele :) Mis mulle aga meeldis, olid igasugu uued ideed, mis ma sain, kuidas toitudesse rohkem maitset panna, kuidas panna rohem rohelist :) Seller muidugi ei hakka kunagi minu ostukorvi maanduma, aaa, sellega seoses tuleb meelde see, et mul jäi ikkagi päris palju toitu üle ja siis loomulikult paar asja puudu ka, seega ostunimekiri tuleks endal koostada, et ostud täpselt teha. Minu normaalne seedimine oli nende kolme päeva jooksul kiirem, kui tavaliselt :) Kaalunumber on 1,4kg väiksem, esimesel päeval oli siis -900g, teisel 0 ja kolmandal -500g. Kõige raskem päev oli kolmas, mul oli vahepeal kõht tühi ka, aga söögiaeg ei olnud käes :) selline huvitav asi veel ka, et mul tuli iga päev kl 22 kuskil uni peale, üle-eile läksin kl 2230 magama, tõusin 0630, eile jäin kl 22 magama ja tõusin täna juba kl 0535! Ma ei tea, kas neid asju saab omavahel seostada, aga tavalilset ma sellist hullu ei pane :) Äkki ikkagi oli see õhtune oasupi mõju :) Suur ports rasket toitu ja siis tuleb uni ka. Ei tea.

Kõik peavad ikka ise leidma, mis neile kõige paremini sobib ja minule taimetoitlus ei sobi. Mul on hea meel, et ma proovisin! Minule sobib liha ja salat. Vedelikku tarbin ma iga päev piisavalt, tavaliselt 1,5L puhast vett, kohvi ma ei joo, pole kunagi joonud ja nüüd ma vist võin öelda, et ei hakka kunagi jooma ka :) Küll oli täna hea süüa hommikust: kaks viilu leiba juustuga, KOHUKE ja peotäis mandleid.

Proovin nüüd nii jätkata, et ma nisu ei söö ja magusat ka vähem :) Nädala näiteks nii. Lihal on minu toitumise juures suur osa ja nii jääb, Nef, võime juba täna seda verist käntsakat sööma minna, koogi jätan siiski vahele :P Alkoholiga....selle peaks ka nüüd mingiks ajaks kõrvale jätma, äkki sõbrapäevani, siis võiks ju ühe klaasi kihisevat lubada :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Pavlova

Uusmeremaalased ja austraallased on juba sada aastat vaielnud ühe tordi loomisloo pärast, kes siis ikkagi, millal ja kus. See tort on Pavlova, loodud kuulsa Anna Pavlova auks, aga mis riigi kokk see oli, kes selle retsepti välja mõtles, selles ongi vaidluskoht. Tort on vaidlemist väärt, olgem ausad, mina vaidleks kogu hingest selle eest. Besee, vahukoor, maasikad, mõnus suvemaius. Või miks ma mitte sügisel või talvel või hoopisi kevadel? Pavlova on minu lemmik. Ma teen seda tihti ja minu arust üks kõige lihtsamaid kooke. Ja siis täna ei läinud mul munad piisavalt vahtu. Esimest korda 5 aasta jooksul. Ma ei tea, mis valesti läks, äkki oli see väike tilk munakollast, äkki liiga palju korraga pandud suhkurut. Kes teab. Aga jah, täna ma tegin lausa kaks Pavlovat. Üks on seest fluffy, pealt krõbe ja teine on pannkook, ma isegi ei kujuta ette, mis ta seest olla võib, homme proovin :) Pildilt tunduvad nad praegu ühesugused, aga pealmine on siis kõrge ahjuplaat ja äkki selle pärast tundu