Otse põhisisu juurde

Olukorrast riigis 28

Tere, tere :) Seagripist terve! Lähemalt paari sõnaga ka, mul oli siis kokku 5 päeva palavik, kolmandal päeval tulin Soomest koju ja siis olin siin haige edasi. Köha oli vist kõige jubedam asi selle haiguse juures ja nõrkus, mis tuli neljandal päeval, selline lihasvalu või ma ei teagi, kondid nagu valutasid. Trenni läksin esimest korda kaheksandal päeval ja olin natuke kurnatud, nüüd muidugi ammu jõud tagasi ja kõik hästi!

Tahaks veel natukene rõõmu jagada, mul on ju kohe-kohe puhkus tulemas, ametlikult võtsin ainult 7 päeva ja lootsin oma vabadele päevadele, mida tavaliselt saab 4 ette ja 4 taha. Enne puhkust küsisin 7 vabaks, sain 6, okei, okei, olen kuuega ka rahul :) Pärast puhkust palusin 6 vabaks, mõtlesin, et ehk saan 5, siis peaks ka toime tulema ja tuli uus graafik ja mul laiutab seal 10 vaba :))))) No uskumatu, vahel ikka veab ka! Võtan nädala puhkust, aga reaalselt puhkan 23 päeva :) Ühesõnaga, olin ma mega õnnelik, kui graafik tuli ja vähe on ikka õnneks vaja :) 5 nädalat puhkust võib mulle siis tähendada ikka kuid puhkust, kui nii asi jätkub heh :)

Nüüd vahepalaks kõrvaklapid pähe ja kuulake head uut mussi :) Ilma kõrvaklappideta on jama. Bass on liiga hea jälle :) Ma täna vist 50 korda kuulanud seda lugu, repeatyoutube, mäletate ;) Esimene lugu uuelt plaadilt "Food", mis ma oskan öelda, ootan uut plaati, mis tuleb välja minu sünnipäeval :)



Aga siis see puhkus. Venib see korraldamine, venib ja ma ei teagi, miks. Õhtusöök NY Nobus oli mul muidugi ühe esimese asjana broneeritud, aga need teised asjad venisid :P Alar noomib juba ammu, miks ma ei tee, no peagu pool oli tehtud ka ja siis võttis tema asja üle ja saime kahe päevaga kõik lennupiletid ja hotellid ostetud! Panen siia ka kirja, mis lennutee me siis läbime, kunagi hiljem endal ka hea lugeda :)

28.03 TALLINN – HELSINKI – NEW YORK  13:00 – 14:10 – 16:55
01.04 LENNUK New York-Vancouver  0700-10:01
04.04 RONG Vancouver-Seattle 06:40-11:05
04.04 LENNUK Seattle-San Francisco 1855- 2100
05.04LENNUK San Francisco-Los Angeles 17:35-19:01
08.04 LENNUK Los Angeles-Las Vegas 15:35-16:41
09.04 LENNUK Las Vegas - Los Angeles 20:20 - 21:35
10.04 LENNUK Los Angeles-New York 06:06-14:29
10.04 NEW YORK – HELSINKI – TALLINN 17:40 – 08:50 HEL 11:55 - 12:25 TLL
Hullem, kui stjuardessi kahe nädala töögraafik :D :D Ja loodame, et ikka oleme tasemel ja lennukitelt maha ei jää kuskil, nagu domino kukub muidu asi kokku :) Alar viskas siin nalja, et noh, lumetorm, Tll-Hel hilineb ja ongi kellad :) 
Eks ma hoian kõigega kursis, kui vähegi netti on või siis kirjutan tagantjärgi, mis toimus jne. Instagrami plaanin ka ikka pilte panna, kus oleme ja mida teeme. Nii organiseeritud reisi meil polegi varem olnud, kõik asjad ostame ja broneerime netis ära, paberil kõik kirjas, kuhu ja millal läheme. Plaanid on suured ja graafikud tihedad, aga õnneks on pärast puhkust aega puhkusest puhata ;)
Naistepäev oli ka siin vahepeal ja sel aastal Alar (minu hulluste hirmus vist, äkki sel korral ostan kasuka mitte kingad) oli ilusti lilledega valmistunud :) Mina veel magasin, kui mindi Viru tänavalt lilli ostma. Aitäh!! See on ikka nii oluline mulle. 


Suvine perepuhkus on mul ka juba plaanitud, sellest aga mingi aja pärast. Sel aastal üldse on suured reisiplaanid, mis sa elus muud ikka tahad, kui olla õnnelik, näha maailma ja seda inimestega, keda kõige rohkem armastad :) Naistereis on veel korraldamata ;)  

Kommentaarid

  1. Nii äge ja tõesti vägev tempo taga teil :P aa ma ei kahtle, et kõik läheb hästi ;)
    Naistereisile olen käpp ;)

    VastaKustuta
  2. Panen ka ennast naistereisile kirja:D

    VastaKustuta
  3. Mul töökaaslasel esmaspäeval juhtus nii, et jäi HEL-NY lennust maha, sest TLL-HEL hilines :S Loodetavasti teil läheb kõik plaanipäraselt, kivi kotti!

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Olukorrast riigis 16

Tuulerõuged on endiselt väga aktuaalne teema. Maia punnid tulid siis esmaspäeval, 3. juuni, Hundul leidsin esimese punni reede hommikul 14. juuni. Maia põdes tuulerõugeid väga raskelt. Üks pilt temast: Nägu oli väga punne täis ja arme jääb ka, see põse peal olev on hetkel suur auk. Hundul seevastu ei ole näos hetkel üldse punne, üks juuste ääres ja üks lau peal ainult. Käed on kõige tihedamalt täis, jalgadel paar tükki ja natuke seljal ja kõhul. Maial oli palavik nagu Hundul, selline hommikul 37,3, õhtul 38C. Teisel haiguspäeval oli Maia muidugi täielik laip, magas kogu aeg ja oli ainult horisontaalis, Hundu aga rõõmustas, et ta haige ja et lasteaeda ei pea minema ja siis määris ennast briljantrohelisega kokku. Jah, meie olime sel ajal autot müümas ja kui koju tulime, siis oli aknalud ja köögi seinad ja kraanikauss briljantrohelisega, Hundust ja Maiast ma üldse ei räägi. "Briljantrohelinekäsi" Aga jah, auto müüsime maha. Sellega läks selles suhtes natuke nihu, et mei