Otse põhisisu juurde

Golf

Selle postituse teen ma eelkõige iseendale, et oleks pärast hea lugeda ja meenutada, kuidas mu uus hobi alguse sai ja mis tulemustega. Kõigepealt tahan ma öelda, et ma olen väga õnnelik, et ma golfi olen leidnud enda jaoks, mulle väga meeldib! See mäng on inimesele, kes mõtleb, et päev korraga ehk siis üks löök korraga. Närvihaigetele see ei ole! Oma viimase mängu tegin ühe sellisega ja ausalt öeldes mõtlesin pool mängu, et ta peaks parem kodus diivanil olema.

Väljakul ei lähe ma üldse närvi, kui midagi välja ei tule või palli võssa löön, võtan käru ja lähen otsima, mis seal ikka! Vandumissõna tuleb mul vaid siis suust välja, kui pall vette läheb, sest siis ei saa ma mitte ainult trahvi, aga olen ka pallist ilma :) Kaotanud olen 4 palli, kaks nendest oma Green Cardi ringi tehes! Ma olen väga vähe saanud harjutada, olen praeguseks hetkeks teinud PAR20 vaid viis mängu. Kõige esimene kord enesetunne nii mõnus ei olnud, aga ilm oli super ja Alar tuli minuga kaasa.

15.08.14
1. 14 lööki, greenil 3
2. 6 lööki, greenil 2
3. 14 lööki, greenil 3 Esimene kaotatud pall (13 löök väga napilt mööda)
4. 19 lööki, greenil 1
5. 16 lööki, greenil 2

Praegu vaatan ja naeran neid numbreid :D :D Kokku 69 lööki, üks vette kaotatud pall. Aega läks 1h20min. Tahtsin kohe järgmisel päeval uuesti minna :) Läksin 2 nädalat hiljem.

Koos Heleniga, kellega koos alustasime treeninguid. Ilm jälle super hea ja tuju ka super ja nii me teele asusime.

29.08.14
1. 8 lööki
2. 9 lööki
3. 13 lööki
4. 12 lööki
5. 13 lööki

Tunduvalt paremini, kui esimene, eks, teine rada muidugi metsa, praegu enam ei mäletagi, mis seal oli, mul läks vist kohe alguses midagi valesti, sest tavaliselt ma driveriga teen hea löögi ja siis edasi pusin, aga kui driveriga läheb metsa, siis sealt pika rohu seest palli hästi lüüa on keberniit :D Kokku 55 lööki.

Kolmas kord koos treeneriga, Martin on ta nimi. Lisaks oli veel 9 inimest :D Jagati meid seal radade vahele ära ja siis ta käis meiega kaasas ja aitas ja kommenteeris, kuidas jaksas. Mina tegin esimese avalöögi, kõik vaatasid, aga kuidagi rahu oli mul sees, tahan ainult paremat tulemust teha, kui esimene mäng oli. Panin tii, ei, liiga sügavale lükkad, panen uuesti, hingan sisse ja löön. Ilus löök. Martin vaatab mind ja ütleb: "Ok, sina oled juba golfimängija, kui sa selliseid lööke suudad teha." See oli üks parimad komplimente, mis mulle KUNAGI on tehtud. Mul võttis isegi vist uimaseks natuke ja podisesin midagi tobedat vastu ning olin lolli näoga, sest kamoooon, PAR20 rajal 69 ja 55 lööki, mis golfimängija ma olen!? Aga jah, nii ta ütles ja mul on praegugi veel hea meel selle üle :) Aga mäng siis ise.

30.08.14
1. 10 lööki
2. 8 lööki
3. 12 lööki
4. 17 lööki
5. 10 lööki

Neljas rada täiesti metsa. See naljas rada on üldse üks väga vastik rada :))) Veetakistus, mägi, suur pööre, kui alustad, siis lõpulippu üldse ei näegi. Aga no kunagi ma teen selle seal veel korralikult ära!! Aga selle päeva saldo siis 57 lööki.

Kolmas järjestikune päev mängimist ja Green Cardi tegemise päev. Mul oli lihased trennist haiged ja siis ranne oli eelmisel päeval golfiga põrutada saanud ja mõtlesin, et kui ma selle nüüd ära teen, siis ei lähe pikalt mängima :) Ilm taas mega super. Neli inimest grupis, lahe punt oli meid!

31.08
1. 10
2. 7
3. 11
4. 16 (kaotasin 2 palli)
5. 10

Neljas rada jälle, ma mäletan, tegin seal paar meetrist lööki ka :) Minu Achilleuse kand. Green Card kätte 54 löögiga.

Viimane mäng oli mul võetud taas koos Martiniga, kaks teist mängiat olid ka kaasas. Üks siis see närvihaige :) Algus oli paljulubav, aga kolmandal rajal ma väsisin ära, esiteks, mängisime me viite rada 3 tundi kokku! Üle tunni olime juba mänginud, kui alles kolmandal rajal, ma tegin ühe löögi ja siis ootan, kuni nemad nelja löögiga mulle järgi jõuavad. Ma kõlan praegu nagu ülbik, aga see ikka ei ole normaalne, kui minnakse platsile nii, et tasemed on hästi erinevad. Minule see ei sobi, ootamine tüütab ära. Viimast rada ma läksin nii tegema, et mõtlesin, et lähen üldse minema, no ei viitsi enam. Selle pärast ei saa ma ka paluda oma head tuttavat, et tule minuga mängima, sest ta on minust ikkagi liiga palju parem, ma ei tahaks talle närvidele käia :) Teine asi on see, kui ollakse head sõbrad ja koosolemine on nauding, aga mingi võõras närvivapustuse äärel olev tüüp energiat söömas, no ei ole mulle. Aga martinilt sain hästi palju nippe ja kiita ja väga häid lööke tuli ka välja, ühe palli lõin väga masendavalt kohalt, pikk rohi, lööki takistav puu, otse greenile :)

1. 7 lööki
2. 5 lööki (kahe löögiga greenile)
3. 12 lööki (üks kaotatud pall)
4. 13 lööki
5. 11 lööki

Kokkuvõtteks siis uus rekord 48. Masendav tegelikult :) MA-SEN-DAV. Ja siis ma neljapäeval lähen esimest korda PARK värjakule. Ma ei tea, kas ma seal lipudki üles leian ja kuidas seal on ning mis veel kõige hullem, pühapäevaks olen ma ennast registreerinud esimesele võistlusele. See on algajatele ja väheke edasijõudnutele, kes siis paaris mängivad. Oi, ma loodan, et mul paariline on selline hästi lahe ja chill tüüp, sest sel korral on nii, et tema teeb löögi ja minul läheb 4 lööki või rohkem, et talle järgi jõuda :D Eile ostsin omale uue koti ka. Minu esimene siis. Kepid on sõbranna omad hetkel, aga eks tahan enda omi ja vaikselt hakkan ostma. Plaan oli selline, et ostan alguses kasutatud kepid ja siis jooksvalt vahetan, kui ma juba tean, mis mulle sobib ja millega ma paremaid lööke saaks teha.


Ogio kott ja lisaks ostsin vihmakile ja puhastusrätiku ka. Konsultatsiooni tegi mu hästi mängiv sõbranna. Tema seda mulle tegelikult pakkuski välja, ise vaatasin Mizuno ja Titleisti kotte, aga pidin ikka vähe naiselikuma ostma, puhastusrätik on must, aga konks on roosa :D

Üldiselt aga tundub, et kõik järgmised tähtpäevad on mul kinkidega juba planeeritud. Jõuludeks käru, sünnipäevaks driver jne :D :D

GOLF ON LAHE! Kes vähegi mõtleb, minge proovima!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Olukorrast riigis 16

Tuulerõuged on endiselt väga aktuaalne teema. Maia punnid tulid siis esmaspäeval, 3. juuni, Hundul leidsin esimese punni reede hommikul 14. juuni. Maia põdes tuulerõugeid väga raskelt. Üks pilt temast: Nägu oli väga punne täis ja arme jääb ka, see põse peal olev on hetkel suur auk. Hundul seevastu ei ole näos hetkel üldse punne, üks juuste ääres ja üks lau peal ainult. Käed on kõige tihedamalt täis, jalgadel paar tükki ja natuke seljal ja kõhul. Maial oli palavik nagu Hundul, selline hommikul 37,3, õhtul 38C. Teisel haiguspäeval oli Maia muidugi täielik laip, magas kogu aeg ja oli ainult horisontaalis, Hundu aga rõõmustas, et ta haige ja et lasteaeda ei pea minema ja siis määris ennast briljantrohelisega kokku. Jah, meie olime sel ajal autot müümas ja kui koju tulime, siis oli aknalud ja köögi seinad ja kraanikauss briljantrohelisega, Hundust ja Maiast ma üldse ei räägi. "Briljantrohelinekäsi" Aga jah, auto müüsime maha. Sellega läks selles suhtes natuke nihu, et mei