Otse põhisisu juurde

Olukorrast riigis 33

Head Uut Aastat! Jube mõnus aasta oli see 2014, mis läks! No tõesti, üks parimaid, mis mul on olnud. Loodame, et 2015 on sama hea või veel parem :)


Detsember on olnud eriti kiire ja tegus. Kaks nädalat puhkust läks nagu niuhti. Jõulupeod lasteaias, Maia sünnipäev, jõulud maal ja oligi läbi. Lapsed käisid aias viimati 17. detsember, siis oli Emma jõulupidu, järgmine kord, kui me nad viime, on 5 jaanuar. Natukene lähemalt nüüd kõigest.

Hundu on ikka nii suur laps juba, kõik rühma lapsed on juba täitsa inimesed :) Aga mis siin imestada, käib ju viimane aasta aias, järgmine aasta on kool! Laulud, mida lauldi, ei olnud enam väikelastele omad, sõnad juba päris tõsised. Teatrietendus vanematele mustade naljadega, tantsud poistega paaris jne. Siin paar pilti jõulupidudest. Maia näiteks Hundu jõulupeole ei tahtnud tulla, veensin pikalt, palusin, hurjustasin, palusin veel, aga vastus oli EI, nii ta siis koju jäigi. Hundu võttis Maia peost aga väga hea meelega osa ja sealt saime laheda perepildi ka:


Hundu peolt:



Maia sünnipäev selleks korraks ka peetud. Kui Hundu jõulupeost ta ei tahtnud osa võtta, siis oma sünnpäevast ta suure jonnimise pärast poleks peaaegu saanud osa võtta. Ma vist juba ütlesin ka, et jääb siis koju, selge pilt, aga kuidagi said probleemid ikka lahendatud. Sel aastal ma nii väga palju ei kokanudki, sest Maia dikteeris menüü ja minu rõõmuks oli seal pizza, mida ma ise ei soovinud küpsetada ning tellisime soojad Peetri Pizza tooted otse peole. Väga suur hitt oli see, peaks teinekordki nii tegema :) Maiast ma alles kirjutasin ka, tal läheb hästi siis, kui ta saab oma tahtmist, kui ei saa, siis tal ei lähe hästi. Tema lööklause nüüd juba ka mulle on: "MINA olen boss, mina ütlen". No ega ikka ole küll ja nüüd ma siis olen veel lisaks hakanud kuulma lauseid: "Ma ei armasta sind" ja "sa rikkusid mu tuju ära" "Aitab maiatamisest" jne. "Too bad", nagu ütles kord üks õppejõud mulle, kui ma ei olnud tema hinnanguga oma tööle rahul. Alar saab Maiaga väga hästi hakkama, ta ütleb, et Maiaga on kõik asjad läbiräägitavad, mina, minul pole vist kannatust, päris jube ka, kui endasugune sul vastas on :D :D :D Too bad @ me :) Söökidest meeldib kala endiselt väga: kalasupp, kala ahjus, praetud kala, kalamari. Kalamarjaga oli kord hea nali, poes korra vaatasin seda 45€/kg kalamarja ja siis teist, ilmselt keemilaboris valmistatut, 13€/kg ja võtsin seda pooltoodet ning serveerisin Maiale. Hakkas sööma ja siis võttis ühe marja suust välja ja uuris seda ja tuli minu juurde ja väga kurjalt seletas, et mis asi see on, see läheb näpu all selliseks ja teine ei lähe ja see ei ole õige asi ja miks me talle seda sisse söödame :D :D Hull spetsialist! Alariga mõlemad vaatasime ja naersime, see ei saa ju olla?! Olen sunnitud siis seda "õiget" asja ostma, mis mul üldse aru oli!? Daaah! Varsti vaja Beluga oma osta, muti! Part maitseb ka pea sama hästi nagu lõhe. Kana millegipärast ei taha üldse. Makaronid lähevad ka endiselt väga hea isuga no ja loomulikult shokolaad. Tatrapuder üks lemmikutest. Maia on see, kes võtab ise asju külmikust ja sööb, Hundu pole selline kunagi olnud, alati küsib, et kas tohib võtta. Kaneelisai on veel väga suur lemmik mõlemal tüdrukul, samuti makroonid. Makroone teen ise, nüüd juba päris käpas. Jõuludeks tõin tööle ka ja tagasiside oli ülihea. Üks rootslasest kapten sõi ja ütles, et tal on kodu kõrval üks väga eksklusiivne väike kohvik ja nad ikka ostavad naisega makroone, aga nii häid ei ole saanud, kui minu omad. See oli nii siiras ja oli nii armas, et ta nii ütles, komplimendid teevad ikka väga hea tunde sisse ja hea, et kõik inimesed ainult negatiivsust ei pritsi. Oma naised kiitsid siin ka, kui võrratud on ja et pole veel nii häid saanud :) Kui te, sõbrad, külla tulete, siis võite soovi avaldada, et tehku ma makroone, saate ka maitsta :) Mulle meeldib neid teha ka, ajamahukas on küll, jah. Maia juurde tagasi tulles, tahaks veel mainida veel seda, et kui tal parasjagu paha tuju ei ole, siis on ta lihtsalt parim ja armsaim. Jagab asju õe ja kõigi meiega, kui lauamänge mängime ning ta kaotab, siis oskab ilusti katusega toime tulla (vastupidiselt Hundule) ja kui ta võitma peaks ning Hundu suure nutuga oma tuppa jookseb, siis Maia ütleb, et me koos võitsime, ära nuta :) Torti lõikamas:


Jõulud olime maal, kui super oli see, et paks lumi sadas 23. maha. Nii ilus oli kõik! Päkapikke ja jõuluvana meil veel usutakse, kuigi Hundu paar korda nende jõulude ajal sai vist ikka aru ka, et mingi asi nende päkapikkudega on, mis ei ole õige :) Mõlemale tõi jõulumees Lego Friends setid, ühele kaubandusekeskuse ja teisele hobusetalli oma. Lisaks said nad komplekti, kus olid taldrik, kauss ja kruus. Ja rohkem midagi ei saanudki, ma üldse ei poolda seda, et on palju kinke, parem üks, aga korralik. Enda kingitustest rääkides, siis tuleb nüüd jutt täpselt risti vastupidi laste kingijutule :) Mina sain jube palju kinke ja Alar külvas mu ikka kõigega üle. Parimad kingid üldse! Sain pulsikella, soojad retuusid, mütsi, kindad, õuetossud, kõrvarõngad. Alar sai õuetossud nagu minul ja rattakompuutri. Söögilaud nägi välja nii:


Aastavahetusega oli selline lugu, et ma kolm nädalat ette avastasin järsku, et aastavahetus on tulemas, mõtlesin siis, et võiks mingi üllatuse teha, et ostaks lennupiletid Pariisi ja oleks seal näiteks. Lennupiletite hinnad aga oli müstilised ning matsin selle mõtte kohe maha. Aga siis mõtlesin, et võiks äkki siin Tallinnas kuskil hotellis vastu võtta uue aasta, Swissotel oli kohe esimene mõte, aga hotell oli täis, Radissonis oli kohti, aga neil oli süsteem, et kaks ööd tuleb võtta minimaalselt ning seda ma ei tahtnud. Lasin mõttel lihtsalt olla ning siis tuli rubla suur langus ja kõik hotellid olid järsku tühjad ja hinnad maas :) Ja nii me siis Radissonis olimegi. Pilte ka natuke. Elutuppa oli tehtud lastele voodi:


Meie magamistuba nägi välja nii:






Meie tagasihidlik söögilaud:



Vaade linnale oli super hea, meil oli tuba nurgaaknaga ja no umbes 270 kraadi oli peo peal ja korrus oli 19. Ilus oli.


Mõnusat uut aastat!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Pavlova

Uusmeremaalased ja austraallased on juba sada aastat vaielnud ühe tordi loomisloo pärast, kes siis ikkagi, millal ja kus. See tort on Pavlova, loodud kuulsa Anna Pavlova auks, aga mis riigi kokk see oli, kes selle retsepti välja mõtles, selles ongi vaidluskoht. Tort on vaidlemist väärt, olgem ausad, mina vaidleks kogu hingest selle eest. Besee, vahukoor, maasikad, mõnus suvemaius. Või miks ma mitte sügisel või talvel või hoopisi kevadel? Pavlova on minu lemmik. Ma teen seda tihti ja minu arust üks kõige lihtsamaid kooke. Ja siis täna ei läinud mul munad piisavalt vahtu. Esimest korda 5 aasta jooksul. Ma ei tea, mis valesti läks, äkki oli see väike tilk munakollast, äkki liiga palju korraga pandud suhkurut. Kes teab. Aga jah, täna ma tegin lausa kaks Pavlovat. Üks on seest fluffy, pealt krõbe ja teine on pannkook, ma isegi ei kujuta ette, mis ta seest olla võib, homme proovin :) Pildilt tunduvad nad praegu ühesugused, aga pealmine on siis kõrge ahjuplaat ja äkki selle pärast tundu