Otse põhisisu juurde

Emma 7

See postitus tuleb nüüd suure hilinemisega, aga panen ikka kirja, hea mälestus.

Emma on juba 7a! Sel aastal hakkasid sünnipäevalapsed sünnipäevakorraldused juba talvel, et kus mängutoas tema teha tahab jne. Mul nende mängitubade vastu juba allergia. Üks kord siis hakkasin autosõidul talle rääkima, et kle, Emma, sa oled juba suur tüdruk, äkki enam mängutuppa ei läheks ja teeks midagi suurte laste moodi. Emma vaatas huviga mind ja  silmad andsid märku, et räägi veel. Käisin siis välja, et teeks äkki sel aastal kinos sünnipäeva, et läheme Solarisse ja siis Vapianosse sööma ja talle meeldis see mõte. Lootsin väga, et tuleb mõni hea multikas või lastefilm ka seal sünnipäeva kanti, aga no valikus oli Käsna Kalle või siis Draakoni pesa. Esimest ma ei oleks välja kannatanud ja nii saigi valitud teine. Täitsa kohutav multikas :D No lastele vist meeldis, aga ma arvan küll, et tegelikult neile meeldis äkki see, et kõik olid kinos või see, et oli 3D film no ja rohkem ma küll ei tea, mis neile meeldida sai. Aga mida mina tean? Draakonid ja haldjad olid toredad, aga lihtsalt nii venis see film, et pidin peaagu magama jääma. Uskumatu ikka, mis multikaid tehakse, ju-ra! Eks kõigil on omad eelistuses filmide suhtes, aga lastele näidata mingit teekonda, kus on kuri ja kes siis jälle on hea ja kuhu see kõik viib, natuke liiga palju nagu.

Enne külalisi tüdrukud siin poseerimas ka.


Meie suur lemmik Oi :)


Kinno sai kõigile kommipakid ka kaasa pandud, mitte palju, aga piisavalt magusat sees. Pärast kino läkisme Vapianosse, kus iga laps sai omale pizza ja joogi, kolm laua täit lapsi oli :)


Siin Emma meie naabripoisi ja tulevase klassivenna ning parima sõbrannaga. Kaks viimast on ikka väga heas suhtes. Aastake juba käiakse ka öösel teineteisel külas ja alati on jutt, et ma viin Laureenile ka ja ma räägin Laureenile ja Laureenil on ka see ja mina tahan ka :) Hästi armas suhe on neil.


Torti toodi ka ning seda laulu saatel.


Loodan, et samal ajal Vapianos olnud inimesed väga suurt shokki ei saanud, kui 20 last korraga sisse sadas. Teeninduse koha pealt ütlen seda, et ollakse hästi hoolivad ja tahetakse parimat. Kõik oli super! Hästi toredad teenindajad ja muidugi hea söök. Kõik oli meeldiv ja sujus viperusteta. Ja minu jaoks oli see muidugi kõige lihtsam sünnipäev üldse! Esimest korda ei küpsetanud ma midagi, ei teinud muud, kui juhatasin natuke vägesid ja kõik sai kuidagi ise korda.

Palju õnne, kallis Emma Grete!



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Pavlova

Uusmeremaalased ja austraallased on juba sada aastat vaielnud ühe tordi loomisloo pärast, kes siis ikkagi, millal ja kus. See tort on Pavlova, loodud kuulsa Anna Pavlova auks, aga mis riigi kokk see oli, kes selle retsepti välja mõtles, selles ongi vaidluskoht. Tort on vaidlemist väärt, olgem ausad, mina vaidleks kogu hingest selle eest. Besee, vahukoor, maasikad, mõnus suvemaius. Või miks ma mitte sügisel või talvel või hoopisi kevadel? Pavlova on minu lemmik. Ma teen seda tihti ja minu arust üks kõige lihtsamaid kooke. Ja siis täna ei läinud mul munad piisavalt vahtu. Esimest korda 5 aasta jooksul. Ma ei tea, mis valesti läks, äkki oli see väike tilk munakollast, äkki liiga palju korraga pandud suhkurut. Kes teab. Aga jah, täna ma tegin lausa kaks Pavlovat. Üks on seest fluffy, pealt krõbe ja teine on pannkook, ma isegi ei kujuta ette, mis ta seest olla võib, homme proovin :) Pildilt tunduvad nad praegu ühesugused, aga pealmine on siis kõrge ahjuplaat ja äkki selle pärast tundu