Otse põhisisu juurde

Nuhk Albert 10

Albert pole ammu kirjutanud. Lähen kohe vaatama kappidesse, mida mul soovitada on ja mis silma on jäänud ja mida veel osta tahaks :)



Alustaks kohe ühest mega-super-hüper tootest, no mul lihtsalt ei ole sõnu, kuidas üks asi mulle meeldida võib ja kui hea see on ja kui ilusaks see mind teeb :D Ja seda kõike natuke rohkem, kui kahe euro eest! Nivea Pearly Shine.


Hügieeniline, niisutab huuli ideaalselt ja see toon või sära, see teeb huuled nii kenaks, sobib nii blondile kui brünetile. Minu ülisuur lemmik. Tööl olles kasutan seda nii, et panen alla Make Up Store huulepliiatsit nimega Candy ja siis Niveat peale ja ülikena!! Kes ostab ja tootega rahul ei ole, raha tagasi soovitusgarantii, kui teile ei meeldi, ostan teilt selle endale :)) Ülihea toode!

Peaaegu sama hea tootega jätkaks siit kohe, hinna poolest, ütleme nii, et on tegemist samuti superstaariga :) kes kasutab kuivshampoone, selle riiulil peab see toode ka koha saama. Seda soovitas mulle kunagi mu juuksur, et jah, see on parim toode, mis turul saadaval. Sama kinnitas ka mu juuksehooldustooteid maale toovas firmas töötav sõbranna ja ei, nad ei too seda ise maale. Batiste Stylist. Saab Prismast, Rimist jne, hind oli minu arust 4€ millegagi. Ma ei hakka pikemat peatuma nendel hindadel, millega ma varem olen igasugu kuivshampoone ostnud, aga ühekohaline pole neist ükski olnud! Nüüd on kõik unustatud, sirutan käe välja nagu Aljosha, kes vene propagandapostril ei viinale ütles :) Näeb välja selline:


Juuste juurde veel jäädes, ma pole kunagi raatsinud osta Alterna juuksetooteid, kaviaar ja muud jutud, no jube kallid ikka, olgu või Belugast see kalamari. Ilumessil ka vaatasin soodukat 25€ pudel ja kui kõrval oli Living Proof 15€, siis võtsin ikka neid asju. Nüüd siis õnnestus küüned taha saada Caviar Rescue juuksemaskile, pigistasin ühe silma kinni ka ikka ostes.


Kõige rohkem meeldib mulle selle juures see fakt, et määrid õhtul pähe ja jätad ööseks toimima ning hommikul pesed maha. Ülimugav! Lõhnab hästi, teeb juuksed mõnusaks, kas ta on 45€ väärt? Ma ei tea. Ausalt.

Küll aga on oma hinda kindlalt väärt teine kaviaaritoode: Biodroga Golden Caviar. Vau-vau-vau, see on nagu liiga hea, et tõsi olla toode. Esimest korda ma vaatasin, et no mida, see peab mingi mürk olema, sest hetkega näonaha parandavaid tooteid ju tegelikult ei ole. Olen seda pikalt nüüd juba kasutanud ja on, on sellised tooted!

Pudelil on kirjas, et panna peale 10-15min, pese maha ja siis tavalised näohooldustooted. Eiei, mina nii ei tee. Mina panen korraliku kihi näole ja käin vähemalt tunni sellega kodus ringi, siis võtan sooja/märja pesukindaga maha suurema osa maskist, aga nii, et midagi jääb ikkagi peale, noh, ma ei tee väga korralikult puhtaks, ühesõnaga ja siis lähen sellega magama. Hommikul pesen alles korralikult maha ja panen kreemid ja muud jutud peale. Alar ka kasutab seda! Aaa ja kui seda natuke üle jääb, kui näole panete, siis panen ma kätele ka seda, käe labale, et käed ka nooreks saaks :) Hind on seal 31-37€, olenevalt netipoest ja pakkumisest.

Kellel kuiv nahk, nagu minul, siis soovitan veel Madara SOS Hydra Repair Intesive serum ja Recharge Cream. Seda soovitas sõbranna ja olen kasutanud kõigest kuu, aga head asjad on!


Alguses meeldis seerum nagu rohekm, aga tegelikult vist meeldib ikkagi kreem rohkem, ah, mis siin ikka vaielda, nagu valiks lemmiklast välja! Mõlemad on head!

Veel soovitaks NARSi põsepuna nimega orgasm. Kui te ei ole siiani leidnud mõnusat värvi, siis orgasm on just see õige. Neid on saadaval väga erinevates variatsioonides, presspuna, punapulk (stick, saab ka huuleläikena kasutada, mida ma ka teen) ja illuminaator :)

Aga mida ma siis hetkel veel taga ajan? Kosmeetikasalongis, kus ma käin, seal on Glo Minerals tooted väljas ja iga kord, kui ma seal käin, siis ma määrin omale midagi peale :D Ja nüüd olen võtnud ostunimekirja sellised asjad nagu põsepuna nimega Sweet ja Luxe Liquid Fondation, Almond toon. Ja kui päris aus olla, siis tahaks veel ühte duo lauvärvi ka, Petunia nimelist. Kas teile ka tundub, et mul on mingi probleem, põsepunadega? Ei ole, no kuulge, alatu laim!

Sweet:


Aga vaadake seda Petuniat, ilus, onju! Kui kokku segada, tuli ka mega ilus toon. Oijah, äkki ma võtan ikkagi selle Petunia enne Sweeti :D :D :D Apua!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Oslo

Igal aastal toimuvad meil tööl motivatsiooniüritused nimega Sales Day. Alati on keegi motivational speaker , siis lisaks üleüldist juttu uutest toodetest, mida lennukis müüma hakkame ja on olnud ka suurte kaubamärkide esindajaid, kes siis räägivad kohe laval ainult enda märgi toodetest. Ning lisaks kõik tooteesindajad oma toodetega, mida me siis kõik seal proovida saame ja kõigile goodie bag -id ja auhindu saab võita, no ühesõnaga, üliäge üritus! Seda degusteerimise osa ootame me alati kõik, shoks ees ja mullid järgi ja siis süda paha kommidset ja pea käib ringi alkoholist, aga nalja on palju. Eelnevalt olen ma käinud Kopenhaagenis ja Helsinkis, sel aastal tegi Helen ettepaneku, et lähme Oslosse. Muidugi läheme! Ööbisime Smarthotel Oslos, absoluutselt kesklinnas ja igale poole väga normaalne jalutada. Hind oli ka väga mõistlik arvestades seda, et me olime ikkagi maailma ühes kallimas linnas ning kesklinnas. Kahene tuba maksis veidi üle 80€. Ah, et kuidas nii soodne? Toa suurus oli