Otse põhisisu juurde

I am flying high 14

Mul on postitused pooleli tegemistega alates juuli lõpust, luban, et hakkan varsti tubliks ja kirjutan tihemini, sest mulle meeldib kirjutada ja eelkõige meeldib mulle tegelikult aastaid hiljem oma postitusi lugeda. Just selle pärast kirjutangi!


Ma tulin just kolmepäevaselt Alicante töövahtuselt ja paneks värsked emotsioonid kirja, hiljem äkki osa tundeid kadunud ja siis pole enam see.

Olen seda varem ka maininud, et lendama ma sattusin tegelikult täiesti juhuslikult, otsisin tööd, Alar tuli ühel päeval kuulutusega koju, tegi ta siis nalja või mitte, aga ega ma väga tõsiselt seda intervjuud küll võtnud. Ja pealegi, ma polnud eluski lennukiga lennanudki! Igatahes, stjuardess minust sai ja the rest is histroy. Ja kui ma siis seal tööl olin, 22 aastat noor, vaatasin ma neid kolmekümnendates vanamutte, et appi, ikka lendavad veel :D


No nii hästi on see kõik meeles, kuidas ma tundsin, see töö on ju noortele! Mis need penskarid siin ikka koogutavad, lugemiseks prille ka juba vaja. Kuidas see tervis neil üldse vastu on pidanud? Lapsi ka pole kellelgi ja siis kiusavad siin teisi oma nõudmistega ja mingid täielikud nõu-laiferid :)

Ma nüüd ise olen kolmekümnendates vanamutt, nagu te teate ja ikka lendan. Aga Helsinki baasis olen ma selline nooremapoolne või noh, kindlasti mitte vana, meil enamus töötajaid 10a ja enama lennukogemusega ja kolmekümnendate keskel või lõpus ja viiekümneseid on meil ka. Hispaanias aga :) Lähen hommikul koosolekule, istun maha ja vaatan: APPI, ma olen nii vana võrreldes teistega! Minust ongi saanud see vanamutt nüüd!!! Aga mul on vähemalt lapsed ja mees, lohutasin seal ennast ja vaatasin kella, et saaks juba tööd tegema hakata :))) Kui kõik meeskonnaliikmed ja isegi esimene ohvitser on nooremad, kui sina, siis on ikka jama värk küll. Vaatan neid nägusid, no ei, üle 25a ei ole siin kedagi. Kuidas on siis ikkagi nii läinud, et ma endiselt lendan!? Teen noorte inimeste tööd. No see on nii kuramuse hea elustiil, et ma lihtsalt ei raatsi loobuda! Nagu McDonaldsi hüüdlause ja Justin Timberlake laul: I am loving it! Võtame siit tagasi juuli viimasesse nädalasse: mul oli 7 vaba ja siis kaks nädalat puhkust ehk kolm nädalat vaba järjest! Siis oli kolm päeva tööl, millest üks oli valve, kust välja ei kutsustud.  Siis tuli kuus vaba päeva ning neli päeva Malagas koolitusel, tegelikult oli koolitus ainult kaks päeva ja umbes 6h 24st tunnist, aga Malagas kokku olin 4 päeva. Pärast Malaga reisi oli 10 päeva vaba no ja nüüd tulin just Alicantest. Ma saan selle eest palka ka, usute?! Minusugusele vanamutile, paras töökoormus ju, ma nüüd mõtlen, et tegelikult stjuardessid peavadki vanad olema, sest noored tahavad rohkem tööd teha :)))))))) Praeagu on mul 5 vaba päeva ja siis pean kolmeks päevaks tööle minema, millele järgneb taas viis vaba. Kes ei tahaks nii elada? Mina küll tahan. Ma ei taha mõeldagi, et ma peaks nii tööl käima nagu Alar: 5 tööl ja kaks vaba ja nii kogu aeg! Ma olen nii tööl käinud, mulle meeldis, aga siis mul ei olnud lapsi ja ma olin noor :) Praegu ma tahan kokata ja tahan kodu korras hoida ja tegeleda asjadega, millega saab tegeleda, kui inimesed tööl käivad, tahan toidupoes käia, kui seal kedagi ei ole, tahan blogi kirjutada teisipäeva hommikul kell 10. Ma tahan elada nii nagu ma ise arvan, et õige on, mitte nii nagu teised seda arvavad, et õige on. Ja nüüd nii ongi! Äkki teengi elu lõpuni seda tööd, las noored pööritavad silmi, küll nemad ka oma vitsad kätte saavad :)

Mina, kui keegi kommenteerib mu ametit :)))))))


Pensionär pani ühe super lahedada Eesti poiste loo ka siia enne mängima. Ma Youtubes tahtsin kommenteerida, kui super bänd on, aga mulle tundus, et ma olen kuidagi vales kohas, mullamaitse tuli suhu :)

Ja siis üks päev tööle tulles kuulasin kõrvaklappidega muusikat ja tantsisin natukene, üks esimene ohvitser küsis, et mida sa kuulad ja ütlesin Justin Bieberit ja ta hakkas naerma, et jajah, hea nali. Ja siis muutus tõsiseks ja ütles, et you are not kidding ja ma olin lihtsalt vait. Bieberi uus plaat on mega hea, muidu!  Ja Bieberi kontsert on Helsinkis sel kuul, muide.

Elu alles algab neljakümneselt!! Bring it on!

Kommentaarid

  1. Woohooo selle jutu peale tuleb isu isegi tööle tagasi tulla!!one more "old" lady coming to work!!kiusama "noori"!!! :D

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

Olukorrast riigis 16

Tuulerõuged on endiselt väga aktuaalne teema. Maia punnid tulid siis esmaspäeval, 3. juuni, Hundul leidsin esimese punni reede hommikul 14. juuni. Maia põdes tuulerõugeid väga raskelt. Üks pilt temast: Nägu oli väga punne täis ja arme jääb ka, see põse peal olev on hetkel suur auk. Hundul seevastu ei ole näos hetkel üldse punne, üks juuste ääres ja üks lau peal ainult. Käed on kõige tihedamalt täis, jalgadel paar tükki ja natuke seljal ja kõhul. Maial oli palavik nagu Hundul, selline hommikul 37,3, õhtul 38C. Teisel haiguspäeval oli Maia muidugi täielik laip, magas kogu aeg ja oli ainult horisontaalis, Hundu aga rõõmustas, et ta haige ja et lasteaeda ei pea minema ja siis määris ennast briljantrohelisega kokku. Jah, meie olime sel ajal autot müümas ja kui koju tulime, siis oli aknalud ja köögi seinad ja kraanikauss briljantrohelisega, Hundust ja Maiast ma üldse ei räägi. "Briljantrohelinekäsi" Aga jah, auto müüsime maha. Sellega läks selles suhtes natuke nihu, et mei

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P