Otse põhisisu juurde

Olukorrast riigis 42

Ma ei tea, miks ma ei kirjuta. Praegu vaatasin pooleli postitust ja...kuidagi palju aega on möödas. Muidu juhtunut oli mõnus lugeda. Tegelikult on nii, et täiega nõme on olnud see aeg, kus ma ei ole kirjutanud, ma ei jõua ette lugeda asju, mis nihu on läinud. Viimane asi oli nüüd see, et ma kukkusin libedaga jaanuaris. Põlvest võeti vee ja vere segu välja ja siis ma olin jalutu mingi aeg tuju oli paha. Pean vist selle põlvega millalgi operatsioonile minema ka. Üks tore arst ütles, et võtad 10kg alla, lükkad 10a operatsiooni edasi :D :D Ma nüüd siis tegutsen selle nimel, -2,7kg ja loodetavasti siis pea kolm aastat oppi edasi lükatud. Jajah.


Tegelikult, mis mind kirjutama pani, oli hoopis see, et me läheme reisile. Ma vist kaks aastat tagasi kirjutasin ka, et Maia lasteaia lõppu tähistame samuti reisiga, leppisime juba siis kokku, et lähme sel korral siis USAsse. Sihtkohtadeks: New York, Orlando, Miami, Tampa, need on suuremad linnad. Ja eile ostsin Kariibi mere kruiisi ka ära!! See on asi, mida ma varem teinud ei ole, kruiisitanud! Võtsime 3 ööd kestva kruiisi ja vahepeatusteks on CocoCay ja Nassau Bahama saarestikus. Eile tuli tegelikult tõsine tuhin sisse, et ägeeeeee, tahaks juba minna! Lennupiletid on ostetud Tallinnast läbi Kopenhaageni New Yorki, seal oleme kolm päeva, sealt edasi Orlando Disneylandi. Siis 4 päeva kruiisitame ja siis sõidame autoga Cape Canaveralist mööda rannikut Tampasse. Seda reisi kavatsen blogis kindlasti jagada ka, et jääks mälestus. Loodan sel korral tublim olla, kui eelmise USA reisi ajal :P

Tööd ma endiselt eriti ei tee :))) Detsembris oli 2 nädalat puhkust ja tööpäevi 9. Jaanuaris ma sain ühe päeva tööd teha, kui põlve katki kukkusin, veebruaris oli jälle planeeritud puhkus ja tööd tegin 8 päeva, hetkel on tavaline graafik, et 17 vaba ja 14 tööl ja aprillis siis tuleb jälle 9 tööpäeva ja kaks nädalat puhkust. Aga olgem ausad, järgmine puhkus pärast seda on alles augusti lõpp, septembri algus kaks nädalat, Maia alustab kooliteed. Hundu ju läks sügisel teise klassi, suur tüdruk!


Hunduga igasugu tervisemuresid siin ka olnud. Tsöliaakiatestki tehtud, lihtsalt ei tule välja, mis viga on lapsel! Läheme aasta pärast uuesti igasugu teste tegema. Hetkel on selge see, et midagi selge ei ole, laktoositalumatust ka ei ole, aga laktoosi ta ei kannata.... Lisaks oli Hundul Achilleuse kõõluse põletik, mida ravisime pikalt ja järeltöö käib veel praegugi. Ja kuna ta nii pikk on ja kogu aeg ainult kasvab pikemaks, siis on ka füsioterapeudi abi olnud vaja. Kuu lõpus hematoloogi juurde ka aeg.

Siin kõige värskem pilt, riided on suurusega 152 ja vanust 8a.


Maia käib eelkoolis ja ootab päris kooli. Lisaks kõigele on ta esimest korda armunud ja täitsa tõsiselt kohe. Poiss Maiasse ka, sõbrapäevaks toodi Maiale lilli ja sõrmus ka juba sõrmes :))))


Kirjutamiseni!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Oslo

Igal aastal toimuvad meil tööl motivatsiooniüritused nimega Sales Day. Alati on keegi motivational speaker , siis lisaks üleüldist juttu uutest toodetest, mida lennukis müüma hakkame ja on olnud ka suurte kaubamärkide esindajaid, kes siis räägivad kohe laval ainult enda märgi toodetest. Ning lisaks kõik tooteesindajad oma toodetega, mida me siis kõik seal proovida saame ja kõigile goodie bag -id ja auhindu saab võita, no ühesõnaga, üliäge üritus! Seda degusteerimise osa ootame me alati kõik, shoks ees ja mullid järgi ja siis süda paha kommidset ja pea käib ringi alkoholist, aga nalja on palju. Eelnevalt olen ma käinud Kopenhaagenis ja Helsinkis, sel aastal tegi Helen ettepaneku, et lähme Oslosse. Muidugi läheme! Ööbisime Smarthotel Oslos, absoluutselt kesklinnas ja igale poole väga normaalne jalutada. Hind oli ka väga mõistlik arvestades seda, et me olime ikkagi maailma ühes kallimas linnas ning kesklinnas. Kahene tuba maksis veidi üle 80€. Ah, et kuidas nii soodne? Toa suurus oli