Otse põhisisu juurde

Pühapäev

Olin kolmepäevasel tööreisil ja see tähendas ka kolme päeva sama meeskonnaga lendamist. Tööd me eriti nendel päevadel tegema ei pidanud, esimesel natuke rohkem, teisel 5h koos taksosõiduga ja kolmandal vaid 2h, aga see muidugi tähendas, et me olime meeskonnaga palju koos, sest vaba aega oli ju palju. Käisime koos söömas, oi, söömist oli palju! Shoppamas, nautisime väljas head ilma ja nii edasi. Kolmanda päeva viimasel lennul küsis üks armas töökaaslane minu käest, et miks ma ometi lifestyle blogi ei pea, tema küll loeks huviga, sest ma olen nii huvitav ja ma teen kõik nii teistmoodi. Ja tema siiani on minult saanud nii palju reisinippe (tema viimase Tai reisi hotelli soovitasin) ja vist veel mingeid mõtteid minult. Ja mina naeratasin ja olin u 10sek vait. Mul on ju blogi! Miks ma midagi ei kirjuta?

Täna hommikul meenus mulle see meie vestlus ja tulin vaatama, kas Bloggeri keskkond üldse veel olemas on. On olemas! Ja mul on lausa 2017a USA reisi postitus pooleli. Sirvisin vanu postitusi ja mõni jutt tõi pisara silma ja mõni naeratuse naole. Miks ma seda ometi ei tee, miks ma ei kirjuta midagi? KUI mõnus on hiljem lugeda näiteks reisidest! Kõigest on hiljem mõnus lugeda! Ma olen siin Soomes nüüd kaks päeva valves ja hetkel tundub küll, et lende ei tule ehk siis: mul on kaks tervet päeva aega siin kirjutada asjadest, mida ma tunnen, et peaks kirjutama, esialgu võtaks äkki kokku mõned reisid. Ma ei tea. Ma tahaks tegelikult kuidagi neid postitusi siin rühmitada ka, aga ma ei oska. Keegi oskab aidata? Ma ei tea üldse, kas keegi loeks, mis ma kirjutan, võiks ju ikka paar lugejat ka olla, et ma ei tunneks ennast nagu Muhv.

Aga see mu töökaaslane, ta tekitas oma küsimusega minus midagi. Headuse, soojuse, mõnusa tunde. Ma ikkagi tahan ju kirjutada, ma tahan alati jagada häid asju, mis ma olen avastanud ja mida ma arvan, et teised peaks ka proovima :) Või noh, üleüldse mulle meeldib asju jagada, olen ju ekstravert.

Esimesena, mis pähe kargab, Dubai reis oli super äge! Sellest peaks kirjutama. No ja Detsembris käisime me Tais, see oli vist kõige mõnusam perereis üldse, mis meil olnud on! Ma vaatan, kas tuleb tunnet peale, lähen praegu hommikusööki tegema :)

Enne veel, aitäh, Mia!


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Oslo

Igal aastal toimuvad meil tööl motivatsiooniüritused nimega Sales Day. Alati on keegi motivational speaker , siis lisaks üleüldist juttu uutest toodetest, mida lennukis müüma hakkame ja on olnud ka suurte kaubamärkide esindajaid, kes siis räägivad kohe laval ainult enda märgi toodetest. Ning lisaks kõik tooteesindajad oma toodetega, mida me siis kõik seal proovida saame ja kõigile goodie bag -id ja auhindu saab võita, no ühesõnaga, üliäge üritus! Seda degusteerimise osa ootame me alati kõik, shoks ees ja mullid järgi ja siis süda paha kommidset ja pea käib ringi alkoholist, aga nalja on palju. Eelnevalt olen ma käinud Kopenhaagenis ja Helsinkis, sel aastal tegi Helen ettepaneku, et lähme Oslosse. Muidugi läheme! Ööbisime Smarthotel Oslos, absoluutselt kesklinnas ja igale poole väga normaalne jalutada. Hind oli ka väga mõistlik arvestades seda, et me olime ikkagi maailma ühes kallimas linnas ning kesklinnas. Kahene tuba maksis veidi üle 80€. Ah, et kuidas nii soodne? Toa suurus oli