Otse põhisisu juurde

Dubai

Ma proovin koolivaheaegadel alati vaba olla, kas võtan siis puhkust või küsin päevi vabaks, aga 2018a "suusavaheajal" ma ei teinud kumbagi. Rosteringil olid aga omad plaanid ja nii nad tegid mulle graafiku nii, et mul olid vabad päevad: veebruari lõpus 4 vaba ja märtsi alguses 3 vaba. Ja kuna nii ilusti koolivaheajal need päevad, siis mõtlesin, et peame ikka lastega kuskile minema. Tahtin sooja ja esimene mõte oli kohe Dubai. Kahjuks Alaril ei olnud võimalik vabaks võtta ja siis ma uurisin oma tuttavatelt, et kes, kas ja kuhu plaanib minna. Ja täiesti müstilisel moel olid Monikal juba Dubai piletid ostetud ning seda mitu kuud ette. Olime oma reisiplaanidega ainult kaks päeva nihkes. Aga super! Mina üldse tüdrukutele ei ütelnudki, et Monika koos oma tütre ja minu tüdrukute suure sõbrannaga ka samal ajal seal on. Teeme üllatuse!

Minu viimane tööpäev oli hommikulend 24. veebruaril. Plaan oli nii, et Alar toob mulle lapsed lennujaama ja siis sealt otse sõidame meie Dubaisse ja Alar Tallinnasse tagasi. See oli karm. Maia nuttis nii lohutamatult, et miks issi ei saa tulla ja temal on kõik halvasti ning pisarad ei tahtnud lõppeda ka passikontrollis. Minu süda ka sees valutas, sest Alar ei ole Dubais käinud! Aga otsus sai nii tehtud ja süda tuli kõvaks teha, pealegi, ema ja tütarde reisi on ka vaja!

Siin me oleme lunnujaamas (vaatan pilti, issand, kui pikad juuksed siin mul on, praegu ikka oma 15cm lühemad :D :D)


Lennuk maandus kohaliku aja järgi kl 02 öösel, kuna mina olin väga vara ärganud ja tööd ka teinud, siis tukkusin osa aja lennust, aga tüdrukud olid muidugi äksi täis ja käisid stjuardessidega lobisemas :) Küll ees ja küll taga ning juttu jätkus kauemaks. Esimeseks kaheks ööks ma võtsin meie enda crew hotelli Sheraton Grand Hotel See on väga uhke hotell, mõnusalt sisustatud toad ja lisaks on seal family section, kus on siis põhimõtteliselt nagu korterid. Olen seal ööbinud tööd tehes viietoalises, kolme vannitoaga korteris, kus ka teenijale oma ruumike. Väga hull ühesõnaga, only in Dubai :) Öö eest crew allahindlusega maksin 131€

Hommikul tõustes, esimene asi: üllatus-üllatus, basseini! Veebruari lõpus seal ju eestlase jaoks täissuvi 25-28C. Kui ma ise seal kandis elasin, siis veebruaris käisin ikkagi pulloveri, paksude sukkade ja kevad/sügis mantliga, ainult pingviinid käivad sel ajal ujumas! 10a hiljem olengi mina see pingviin :) Pärastlõunal käisime kohe maailma suurimas kaubanduskeskuses The Dubai Mall. See koht on vaatamisväärsus omaette. Kui suur ta siis on? Umbes 50 jalgpalliväljakut kokku panna. Ühe päevaga ei jõua kõike läbi käia.


Samuti asub Dubai Mall-is ka akvaarium ja veealune loomaed, I know, mida veel :D  Sissepääs kolmele 95€ Võtsime kõige tavalisema sissepääsu, see ei sisaldanud tuure ega paadiga sõitmist. Netist ostes saab piletid 25% soodsamalt, et te teaks, kes sinna minemas on ;) Üldiselt kõik asjad on netist ostes soodsamad, aga kõik piletid peab vähemalt 2 päeva ette ära ostma.


Dubai Fountain show vaatasime ka ära ning Burj Khalifa väljast, sisse oli ka plaan minna, aga seda mõni teine päev ;) Nautisime sooja ja vaatasime inimesi ja uhkeid maju.


Õhtust sõime kaubanduskeskuse ühes sajast restoranist. Esimesel õhtul tutvustasin lastele Liibanoni toitu, kõige rohkem meeldisid lastele pita chipsid, hummus, tabbouleh ja falafel. Reisides on alati see, et ma "sunnin" lapsi sööma kohalikku toitu, ei anna neile üldse mingit muud võimalustki, okok, üks võimalus siiski on - nälgida, aga siiani nad seda varianti ei ole kunagi kasutanud. Araabias olles loomulikult nälgima ei pea, sest kohalik toit on lihtsalt ülimaitsev! Shawarma...mul hakkab praegu suu vett jooksma. Kõik need erinevad lihad ja, oijah! Magustoiduks oli jäätis:



Teise päeva lõunal vahetasime hotelli ja ühtlasi oli plaanis ka suur reunion Monika ja Co-ga. Uus hotell oli Dubai Marinas ja hotelli nimeks Pullman Dubai Jumeirah Lakes Towers öö hinnaks 151€(tavahind). Plaan oli nii, et kohtume basseiniääres. Minu tüdrukud ei märganud alguses midagi, aga Karoli nägi meid sisse astumas ja oli segaduses, et mis toimub :) Rõõm oli kõigil nii suur ja kõigi arvates oli see parim üllatus üldse! Sama päeva õhtul läksime Souk Madinat Jumeirah-sse, see on selline väike Veneetsia nagu. Minu üks lemmikkohti Dubais, oli lemmik 15a tagasi ja ka nüüd meeldib väga.


Mulle meeldib sealne atmosfäär, restoranid, turg ja seal asub ka Trader Vic's. Ma usun, et ma olen sellest baarist/restoranist kirjutanud ka varem, nüüd läksime meie Monikaga sinna vanu aegu meenutama ja lapsed nautisid juustupalle ja vägevaid kokteile (non alcohol of course). Meil olid alkoholiga :P



Pullmanni hotelli hommikusöögiga jäid lapsed eriti rahule. Nad meeldisid seal väga töötajatele ja küll neile tehti seal spetsiaalseid pannkooke ja vahvleid ja värsked marjad peale ja nutella peale ja jäätis peale ja unicorn-i tolmu ka veel :D Overkill ja seda neli hommikut järjest. Lisaks retseptsioonist üks neiu punus Hundule patse pähe, seda siis kahel päeval, et nii ilusad valged juuksed pidid olema :D

Käisime veel sellises kohas nagu Dubai Miracle Garden. Arvestades, mis kliimaga tegu ja kui lopsakad need lilled seal olid ja KUI palju erinevaid lilli ja kompositsioone, no WOW! Täitsa mõnus koht, kust jalutada. Seal olles, loomulikult, kõigile jäätised, kirssidega.




Siin meie kogu reisiseltskond, Monika õde oli ka.


Lisaks käisime samal päeval Global Village-s. See on selline suur koguperepark, pool lõbustuspark, pool paljude erinevate kultuuride tutvustuskoht. Riigiti erinevad majad ja nende tooted ja kultuur, ülisuur ala, esinejad ja motoshowd. Türgi jäätisepoisid olid super lahedad. Teate küll, pakuvad jäätist nii, et kuidagi ei saa kätte seda jäätist sealt, küll keerutavad ühte ja teist pidi ja siis hakkad võtma ja jääb vahvel kätte jne. Seal pargis lubasin lastele kolm lõbustuspargi sõitu, et valige välja ja saab minna. Maia pole eriline rollerkosterdaja, tema tahtis mingit õnneloosi võtta, et tahab seda ühte unicorni seal. Point oli selles, et tuhandest pardist pidi välja tõmbama 4 parti, mille all olid numbrid. Maiakene, nii ei saa, et sina tahad seda unicorni ja saad, see on õnneloos, et õnne peab olema ja sealt see superpart välja tõmmata. Aga tema ikka kindel, et ei, tahab minna proovima ja tahab unicorni. Okok, mine osta siis see pilet ja tõmba parte. Ja kas te kujutate ette, aga ta tõmbas sealt selle superpadi välja ja sai omale selle unicorni siis valida!! :D Uskumatu lihtsalt! Tee siis järgmine kord lapsele selgeks, et tegelikult need asjad nii alati ei käi :) Igatahes, see unicorn on meil parim kaisukas ka aasta hiljem, käib igal pool kaasas ja kõikse armsam nunnu. 

Kolmandal päeval võtsime ette Burj Khalifa külastuse, olime need piletid juba varem netist broneerinud, hind 34€ inimene. Kogu järjekorratamine võttis aega umbes tund. Sabas kohtasime ühte  pere Eestist, lobisesime nendega ka juttu. Meie plaan oli, et jõuame tippu, kui all tuleb Dubai purskkaev, et siis näeb show ülevalt ja alt. Kõik õnnestus ideaalselt, aga minu arvamus on, et alt on ikka lahedam seda vaadata. Linnavaated on muidugi võimsad! 



Kolasime seal mööda treppe veel ringi, ei teagi, mitu tundi me seal veetsime, aga päris kaua.


Pärast maailma kõrgeima hoone külastust läksime taas maailma suurimasse ostukeskusesse. Ega me sealt midagi ostnud, lihtsalt niisama kolasime ringi. Jäätis seal nurgas ja Starbucks teises nurgas. Njämm njämm

Neljas päev oli maailma suurim...nüüd tundub küll, et on ikka suurushullustusega koht see Dubai...veepark. Atlantis Aquaventure Waterpark. Seal ei olnud ma ise varem käinud, küll aga olin ma käinud Dubai teises veepargis: Wild Wadi, no see juba oli superlahe! Atlantise sissepääsu eest rööviti meilt kolmelt 240€! Hinnas oli siis ka söögivoucher, selle soovitan küll võtta, sest söök oli korralik ja valikuid päris mitu ja mis siin salata, kõik oli super maitsev. Võis ka olla, et tühi kõht oli kõige parem kokk :) Siin lapsed ootamas allalaskmist "Leap of faith" nimelisest laskumisest. No jumalauta! Googeldage palun seda laskumist! Puhta hullud, ei, mina olin nendega ainult järjekorras ja siis läksin alla mööda seda rada, kust lähevad alla ainult allaandjad :D Ja milline skandaal oli, et Poseidon Revenge laskumisest ei saagi minna, sest pikkust, Hundu puhul hoopiski kaalu, polnud piisavalt. See on siis see, kus sa seisad seal kapslis ja maapind kaob alt ja laskud ma-ei-tea-kuhu-ja-mis-kiirusega.


Terve päev seal veekeskuses. Mulle isiklikult meeldis kõige rohkem see atraktsioon, kus sa istud kummipaadis ja siis veevool viib sind kaasa. Istud rahulikult, müts peas, prill ees ning kokteil käes, noh, seda viimast ainult minu unistustes, rahulikult chillid seal paadis. Golfiautodega sai ühest veekeskuse otsast teise sõita ja ütleme nii, kui teil on palju aega, siis võtke see kahe päeva pilet kohe! Sööki ei tohi keskusesse kaasa võtta, vitsutasime paki kaasa võetud küpsiseid enne sisseminekut ära, sellega peate siis ka arvestama.

Viies päev meil suuri plaane ei olnud, mereääres ja Marina ääres ja Starbucks ja Costa Coffe ning Krispy Creme Doughnuts. Kohalik söök ja lihtsalt hea ilma nautimine.



Selline see meie reis oli. Kuuenda päeva öösel tulime koju ära. Taksod on soodsad, soodsamad, kui Eestis. Sõitsime seal metroo ja trammiga ka muidugi, omaette kogemus ja kui te olete oma meestega, siis kindlasti vaadake, millisest metroo uksest sisenete, sest osad vagunid on woman only ja trahvitegijad on kohe kiirelt seal mehi kinni nabimas.

Dubai on mõnus ja minul on muidugi eriti soojad suhted Araabiaga, ainuüksi see lõhn seal tuletab mulle meelde mu noorust ja ilusaid aegu :)

Olge mõnusad!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Oslo

Igal aastal toimuvad meil tööl motivatsiooniüritused nimega Sales Day. Alati on keegi motivational speaker , siis lisaks üleüldist juttu uutest toodetest, mida lennukis müüma hakkame ja on olnud ka suurte kaubamärkide esindajaid, kes siis räägivad kohe laval ainult enda märgi toodetest. Ning lisaks kõik tooteesindajad oma toodetega, mida me siis kõik seal proovida saame ja kõigile goodie bag -id ja auhindu saab võita, no ühesõnaga, üliäge üritus! Seda degusteerimise osa ootame me alati kõik, shoks ees ja mullid järgi ja siis süda paha kommidset ja pea käib ringi alkoholist, aga nalja on palju. Eelnevalt olen ma käinud Kopenhaagenis ja Helsinkis, sel aastal tegi Helen ettepaneku, et lähme Oslosse. Muidugi läheme! Ööbisime Smarthotel Oslos, absoluutselt kesklinnas ja igale poole väga normaalne jalutada. Hind oli ka väga mõistlik arvestades seda, et me olime ikkagi maailma ühes kallimas linnas ning kesklinnas. Kahene tuba maksis veidi üle 80€. Ah, et kuidas nii soodne? Toa suurus oli