Otse põhisisu juurde

Nothing comes between me and my Calvins

Mõtlesin, et kirjutan endast natuke lähemalt, just sellest poolest, mis teistele väga välja ei paista, aga mis minule endale väga oluline on. Ma ei pea ennast absoluutselt nii huvitavaks inimeseks, et keegi kontvõõras netist minu elu kohta midagi lugeda tahaks, aga ma olen tihti oma mõtetega ja mulle meeldib neid kirja panna või vähemalt nendest kellelegi rääkida :)

Mulle meeldib 80ndate muusika. Ei, mulle ei meeldi see muusika, ma lausa armastan seda. Kõike. Raadio 3, teate? Seda ma kuulan autos. Soomes selline raadio nagu Nostalgia. Üheks väga suureks lemmikuks on Toto. "Africat" nende esituses teab vist igaüks, minu lemmikud on "I Will Remember", "Georgy Porgy", "Rosanna". Level 42 teate? "Something about you" No ma ei või, külmavärinad tulevad. Youtubes on üks tüüp, kes mängib selle loo bassikohti, ma olen seda liiga palju kuulanud. Love it! Oijah, bass on nii minu asi. Kui ma saaks midagi kuldkalalt soovida, siis ma sooviks, et Alar mängiks bassi ja ma siis õhtuti kuulaks seda :) HAHAHA, ok, väike nali. "Running in the Family" veel mega hea lugu Level 42lt. 80ndate Madonna mmmmmmm, "Cherish" ja minu kõige lemmikum Madonna lugu "Crazy for You" (!!!!!!). Kõik, mida Madonna sel ajal tegi on GOLDEN!! Phil Collins. Mul on Phil Collinsi Face Value originaal vinüül kodus, äkki mu lapsed ka kuulavad seda kunagi :) Mike and the Mechanics "All i Need is a Miracle". 

Veel üks hea lugu sellest ajast:



Oh, RIP Patrick Swayze! Kui keegi minuga nii tantsiks, ma vist sulaks ära :)) Kui ma seda videot praegu vaatan ja vaatan seda hoiet ja esimest liikumist, seda musi sinna ninale, mul on jalad nõrgad :P :D Ägeeeeee! 

Kusjuures, selle filmiga on mul üks tore mälestus. Kunagi ammu, ma arvan, et ma olin umbes 12 siis, läksin ma Paide kinno vaatama Madonna filmi, no teate, see, kus ta selle tiigriga jookseb :D Olin jumala excited ja kui ma siis filmi algust vaatasin ja sinna ette ilmnus kiri Dirty Dancing, siis pidin ma peaaegu kinost välja marssima. Mis film see veel on, kus on lubatud Madonna film!!?? Mega pettumus oli :S Jäin ikkagi vaatama ja mis te arvate, kuidas ma sealt kinost siis lõpuks välja tulin? Milline elamus, pisarad ja muud jutud :) Oijah :) 

Aitab vist hetkel sellest muusikajutust. Järgmine teema :)

Ma ei ole tekskandja, seda ma vist olen siis blogis juba korra kirjutanud ka, aga kirjutan uuesti. Ok, UGGide juurde pidin ostma ühe paari teksaseid, sest viikaritega nad tõesti ei sobi, aga enne seda olid mul teksa jalas oma 20a sünnipäeval ja keskkoolis enne seda :D Teksad ei ole ju mugavad. Sõbranna ütlebki mu jutu peale, et selleks puhuks ongi iga asja jaoks erineavd teksad, püstiseismistekad, istumisteksad, ronismisteksad, autosõiduteksad jne. No ja tundubki, et minul on Uggikandmisteksad :D Kas tõesti peab teksakandjal olema nii palju erinevaid teksaseid? No mulle ei mahuks peale nende enam midagi kappi :) Ühte ma pean ütlema, et teksade juurde sobivad küll kõik asjad, pintsakud, pluusid, maikad, särgid, kontsad ja ketsid. 

Mul on elus olnud väga vähe lõhnasid. Kahe käe sõrmedel võib need kokku lugeda. Mulle küll meeldivad paljud lõhnad, aga kui ma nad peale panen, siis enam ei meeldi või ei meeldi mulle järellõhn. Minu esimene lõhn oli Calvin Klein Eternity, aasta oli siis 1994. See on endiselt mul kapis ja kasutan ka endiselt. See on MINU lõhn.
Teine lemmik on mul Lacoste Pour Femme, aastast 2004. 

Ja nüüd, pärast pikki otsinguid on mul päris uus lõhn, aasta 1012. Gucci Flora Garden Gardenia.


Olen seda peaagu kuu kasutanud ja täielik minukas :) Üks suur töö tehtud, võib vist kümme aastat jälle rahus elada :) Aastal 2007 leidsin ma ka ühe lõhna, mis sobis, see oli Victor and Rolf Flowerbomb, aga siis ma jäin rasedaks ja pärast rasedust meenutas see mulle mu südapahadust ja sinna see lõhn läks. Kui nüüd meeste Spiceebomb tuli, siis ostsin selle Alarile, mmm, hea, hea. Meeste lõhnadest meeldivad mulle veel Givency Homme, Hugo Boss Boss, Mont Blanc Starwalker (!!!), Versace Blue Jeans (esimene lõhn, mis ma Alarile kinkisin), Carolina Herrera 212, Chanel Allure jne. Ja naiste parfüüme on ka palju, mis mulle meeldivad, aga nad ei meeldi mulle minu peal :)

Peale nende 4 lõhna on mul veel olnud Moonsoon for Women (kingitus), Hugo Boss Boss Woman ja Hugo Boss Woman. Kõik. Korraga on mul maksimaalselt kaks lõhna, hetkel esimest korda kolm. Aga lõhna ma kannan iga päev, lihtsalt, minu võib mu mees või sõbranna kinnisilmi ära tunda. Keegi ei tule minu ja minu Calvini vahele või kuidas see Brook Shields seda ütleski selles kuulsas teksareklaamis. Seda lõhna kasutan ma surmani.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Pavlova

Uusmeremaalased ja austraallased on juba sada aastat vaielnud ühe tordi loomisloo pärast, kes siis ikkagi, millal ja kus. See tort on Pavlova, loodud kuulsa Anna Pavlova auks, aga mis riigi kokk see oli, kes selle retsepti välja mõtles, selles ongi vaidluskoht. Tort on vaidlemist väärt, olgem ausad, mina vaidleks kogu hingest selle eest. Besee, vahukoor, maasikad, mõnus suvemaius. Või miks ma mitte sügisel või talvel või hoopisi kevadel? Pavlova on minu lemmik. Ma teen seda tihti ja minu arust üks kõige lihtsamaid kooke. Ja siis täna ei läinud mul munad piisavalt vahtu. Esimest korda 5 aasta jooksul. Ma ei tea, mis valesti läks, äkki oli see väike tilk munakollast, äkki liiga palju korraga pandud suhkurut. Kes teab. Aga jah, täna ma tegin lausa kaks Pavlovat. Üks on seest fluffy, pealt krõbe ja teine on pannkook, ma isegi ei kujuta ette, mis ta seest olla võib, homme proovin :) Pildilt tunduvad nad praegu ühesugused, aga pealmine on siis kõrge ahjuplaat ja äkki selle pärast tundu