Otse põhisisu juurde

Nuhk Albert

Mulle meeldib väga sorida teiste inimeste kosmeetikakottides, vannitoasahtlites ja ehteriiulitel. Nii põnev maailm on see! Täna ma luban teil sorid minu asjades ja seda koos minupoolsete kommentaaridega :) Ja kui keegi jälgib mingit blogi, kus uudistoodetest ja oma kogemustest juttu, siis võib minuga jagada, loen ise väga hea meelega.
Mis mul siis on? Millest ma üldse alustama peaks? Pesemisest äkki :) Minu lemmik dushigeel on The Body Shop Olive shower gel.
Minu arust nii m6nusa l6hnaga ja sobib nii meetele kui naistele. Seebivaba ja ei kuivata nahka üleliia, pärast pesu tegelikult ei olegi kreemi vaja, aga eks see ole individuaalne. Alar ka kasutab seda. Just praegu küsisin Alarilt, et miks talle see meeldib ja ta ütles, et paljud dushigeelid on tehislõhnaga, aga selle lõhn on mõnus. Ja siis ütles, et kui ta peaks uue pesugeeli ostma, siis ta ostaks sellesama ja siis ütles, et ilmselt, kui ta selle hinda teaks, siis ei ostaks :D No tegelikult see nii kallis ei ole midagi, ostan ise suurt pumbaga 750ml purki ja hinnaks 10€. Lendamas kannan kaasas väikest 50ml ja kodus on tavasuuruses purk, täitepurk on kapis ja sealt ma siis vajadusel täidan kasutuses olevaid topse. Ei teagi, kas mul kunagi sellest üleküllus ka saab :P

Kehakreeme olen ma ka päris palju erinevaid kasutanud. Ei sobi üks, ei sobi teine, aga vahel, kui ma kreemi kasutan, siis kasutan ma Biotherm Beurre Corporel.
See on tõsiselt hea toode ja soovitan kõigile! Kehakreemidega on alati see, et sobiva leidmine on nagu nõela heinakuhjast leidmine. Küll ei ole hea konsistents, küll kleebib, küll on lõhn vastik, siis ei imendu piisavalt sisse ja sada muud häda. Aga ma garanteerin, selle kreemiga te ei pettu! Lõhn meeldib mulle ka, tsitruseline.

Kehakoorijatest on mul Eesti tootja MO$HI värske tsitruse koorija. Meeldib! Olen kasutanud ka Joik koorijat kohvi ja pruuni suhkruga. Järgmisena ostangi vist seda jälle. Eesti tootjad, puhtad toorained, mõnusad pakendid, lahedad sloganid. Meeldib!

Kätekreeme on mul kaks erinevat. Üks on Elisabeth Ardeni Eight Hour Cream, see on selline hoolitsuse mood toode, panen ainult ööseks, kui käed on väga kuivad ja väsinud, kasutan umbes üle nädala seda, minu tööl MUST HAVE toode. Igapäevaseks kasutamiseks on The Body Shop Hemp Cream, kanepikreem, seda vist üldse palju kasutatakse ja kiidetakse, olen austaja.
Näotooted on mul enamus Guinot omad. Näopesuvaht ja -kreem mõlemad Bioxygene.
Silmaymbruskreem Longue Vie Yeux Eye Lifting (!! parim, mis saada, minu arust).
Nädal tagasi ostsin uue toote, Clinique All About Eyes Serum

See peaks silmakotte (iu, mis sõna) ja turseid vähendama:P Ja just hommikuti tõstes ja kuna minu tööpäev võib alata ka kl 0330 äratusega, siis midagi sellist jahutava rullotsikuga seerumi võiks mul vaja minna küll. Praegu ei oska veel midagi selle kohta öelda, ah, halba ta ikka ei tee ju. Hetekel Tallinki laevadel müüakse 2 tükki pakis ja tükihind on 20,4€ tavahind oli kuskil 28€ vms.

Mis siis veel? Higipulgad. Vot see on teadus. Need tooted on mulle vist kõige rohkem peavalu valmistanud ja ega ma ikka 100 prossa rahul ole. Ma tean, et kuskil on kindlasti mingi parem toode, kui minul on. Hetkel on mul kasutuses Helena Rubinstein Nudit

Clean Cotton Vantage

ja Garnier minerals 48h.

Nuditiga olen rahul, hindeks 4. Meeldib see, et on tõesti tõhus, aga äkki lõhn võiks parem olla või ma ei teagi, no tegelikult ikkagi parem toode, kui 4, paneme 5-, ei jäta plekke, ei tule higihaisu, ei ole kleepuv. Clean higipulk, selle lõhn meelib mulle väga, ei määri riideid, aga samas, minu arust kaitse ei ole piisavalt tõhus. Ma tahan ka pärast tööpäeva võtta pluusi ära ja tunda head lõhna, aga seda vist saavutab ainult nende 48h kaitsetega, Nudit on ka 48h, unustasin kirjutada. Et jah, Cleaniga, et ikka tõesti clean tunne oleks, tuleb käia pesemas hommikul ja õhtul. Aaaa, nyyd siis tuleb välja, et ma ei käigi iga päev kaks korda pesemas :P Ei käi jah, ma olen hommikupesija, kui nii võib öelda ja ma ei arva, et ma peaks kaks korda käima, ma lõhnan õhtuti ka väga hästi, vähemalt nii ütleb Alar ja muu polegi oluline :P Kusjuures, eile käisin ma kaks korda pesemas, aga erand siiski kinnitab reeglit ;) garnier meeldib mulle ka väga, aga sellega on see jama, et lennates pressib ta sisu välja ja teine miinus on se, et riided teeb seest valgeks. Muidu lõhn ja kaitse on super. Olen väga huvitatud teie higipulkade soovitustest. Äkki leian oma asja ka. Kui ikka päris aus olla, siis see Nudit on päris ideaalne, võtan selle miinuse sealt viie tagant ka ära :D

Lõhnadest ma olen juba siin kirjutanud, mida kasutan, juuksehooldusest veel. Shampoone ma vahetan tihti. Üle ühe pudeli midagi järjest ei kasuta, meeldivad Tigi tooted. Uue shampoonina on mul O Way

Tootjaks Rolland, päris normaalne :) Pähejäetav palsam on mul pihustatv Schwarzkopf BC Bonacure Moisture Kick. Vahepeal kasutasin mingit muud, aga see jäi poolikuks ja ostsin jälle mustpea oma. Hindeks kindlasti 5.
Kuivshampoonist olete kuulnud? Saab ühe päeva peapesu pikendad. Näiteks kutsuvad sõbrannad välja ja peapesuks ei ole aega, pihustad kuivshampooni pähe, fööniga üle ja keegi ei saa aru, et sa oleksid pidanud enne väljaminekut pead ka pesema. Või siis näiteks kodus olles ei viitsi pead pesta, aga mehe ees ka nagu räämas välja näida ei taha, siis kasutad kodus. Revolutsiooniline toode! Mõned odavad jätavad pea nagu jahuseks, minu arust kõige parem on TIGI Rockaholik, aga ma ei ole seda mitte kuskilt enam leidnud :((((
Stockmannis öeldi, et neil seda enam ei tulegi, nüüd on TIGI Catwalk, hetkel kasutangi seda, aga eelmine oli parem :( Sellel ei ole ka midagi viga, aga no eelmine oli parem, noh!


Juukselakkidest kasutan hetkel Rich toodet.
Teine pudel järjest, sain Ilumessilt 5 euri pudel ja võtsin kohe kaks, meeldib. Kõige parem juukselakk on siiani siiski olnud Sebastiani oma

aga Rich sobib mulle juba selle pärast, et see on väike pudel, hea lennukis kaasas kanda.

Võibki otsi vaikselt kokku tõmmata. Juuksevaha on mul ka, seda kasutan siis, kui lokke teen ja juukseõli siis, kui juukseid triigin. Esimene on Previa SmoothingWax

 ja teine Rich sarjast taas
Viimane on Ilumessilt 5 eurot :P Juuksevaha on tõeliselt hea, ei ole "raske" juustele ega soengule ning lokid ei vaju ära. Juukseõli kohta ei oska midagi öelda, tundub, nagu paneks juukseõli pähe :D Midagi erilist ei ole, Sebastiani oma on parem :D
Kohe-kohe on Ilumess ju jälle tulemas ja näete mind seal kindlasti oma varusid täiendamas v6i siis uusi tooteid ostmas. Hinnad ja erinevad pakkumised on väga head! Loodan, et Eestisse on ka jõudnud Moroccanoil tooted, olen väga huvitatud neid proovima. Lennujaamades olen neid näinud, aga siis ei ole eriti aega. Kolme päeva pärast olen 4 päeva Rootsis, äkki siis leian kuskilt ja ostan oma esimese proovitoote. Kirjutan siis siia ka ;)



Kosmeetikakoti sisust juba järgmisel korral :P Täna täiendasin seda uue huulepulgaga või on see huulepliiatspulk või tont seda teab, uudistoode ja tundus põnev.

See on nüüd küll vist rekordpostitus! Mõnusat proovimist, kui miski huvi pakub :)

Kommentaarid

  1. Hea et kedagi kodus polnud, kui ma seda postitust lugesin :D
    Muidu ma oleks hulluks tembeldatud :P
    Aga nuditi 5 on hea märk, proovin järgi, ma otsisingi uut pulka

    VastaKustuta
  2. Väga lahe postitus, mulle meeldib ka nuhkida teiste kosmeetikas :P :D
    Ma kasutan juba teist aastat seda clinique´i silma roll on´i ja mulle meeldib!

    Ja Schwarzkopfi juuksesprei mul ka sama.

    Cleani stick warm cotton on mul ka lemmik! Minu arust lõhn on niiii hea, et täitsa kaalun ka selle lõhna ostmist :)

    Dushigeelide alla mina palju raha ei pane, niikuinii pesed selle kohe maha :D mulle meeldivad tavalised Dove´i ja Palmolive´i Thermal spa dushigeelid.

    Kehakreem peab hea olema, see imendub nahka ja jääb sinuga kauemaks, kui dushigeel :) Väga meeldivad body shopi kreemid ja ka sinu poolt kiidetud Biothermi oma ;) eriti see pumppudelis :P imendub mega kiiresti ja mõnusa lõhnaga!!

    Shampoonidest meeldivad samuti Tigi tooted ja Herbal Essencei omad, mida ma alati Inglismaalt kaasa ostan!

    Juukselakki ei kasuta, vahel läike seerumit.

    Nüüd ostsn omale ka Loreali juukseõli, olen paar korda juba kasutanud enne juuksepesu, ei ole veel toimest aru saanud :)

    Sinu poolt soovitatud koorimiskreeme tahan proovida nüüd!

    Näopuhastuseks on mul YSL Top Secrets Toning and cleansing water - super toode!!! Mulle meeldib nägu puhastada, mitte seda seebiga pestes, vaid vatiga vee taolise puhastusvahendiga puhastades :) Ja nüüd leidsin inglismaalt 3 korda soodsama variandi veel No7 Beautiful skin cleansing water väga hea toode!

    Näokreemiks on Clinique Dramatically Different moisturizing lotion.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Pavlova

Uusmeremaalased ja austraallased on juba sada aastat vaielnud ühe tordi loomisloo pärast, kes siis ikkagi, millal ja kus. See tort on Pavlova, loodud kuulsa Anna Pavlova auks, aga mis riigi kokk see oli, kes selle retsepti välja mõtles, selles ongi vaidluskoht. Tort on vaidlemist väärt, olgem ausad, mina vaidleks kogu hingest selle eest. Besee, vahukoor, maasikad, mõnus suvemaius. Või miks ma mitte sügisel või talvel või hoopisi kevadel? Pavlova on minu lemmik. Ma teen seda tihti ja minu arust üks kõige lihtsamaid kooke. Ja siis täna ei läinud mul munad piisavalt vahtu. Esimest korda 5 aasta jooksul. Ma ei tea, mis valesti läks, äkki oli see väike tilk munakollast, äkki liiga palju korraga pandud suhkurut. Kes teab. Aga jah, täna ma tegin lausa kaks Pavlovat. Üks on seest fluffy, pealt krõbe ja teine on pannkook, ma isegi ei kujuta ette, mis ta seest olla võib, homme proovin :) Pildilt tunduvad nad praegu ühesugused, aga pealmine on siis kõrge ahjuplaat ja äkki selle pärast tundu