Otse põhisisu juurde

I am flying high 5

Ma ei ole ammu kirjutanud midagi oma tööst, oleks aeg viga parandada. Olen mõelnud kirjutada sellest, miks ma armastan oma tööd, miks see on ala, kust on väga raske välja tulla, kui korra oled oma jala juba sisse pistnud. Põhjuseid on väga-väga palju, aga toon välja need kõige mõnusamad, need kõige-kõigemad minu jaoks.

Esimeseks on muidugi see, et ma saan tasuta reisida, mis tasuta, makstakse ju peale lausa :) Praeguses lennufirmas mul eriti ei ole stoppe, aga siiski, paar korda kuus päevake või kaks päikese käes olla, on ikka super lux. Lendad kohale, kirjutad hotelli sisse, võtad klaasi veini töökaaslastega ja vaatad ookeani. Ja ega Põhjamaades ka halb peatuda ole, eiei, väga mõnus!

Öelge mulle nüüd ausalt, kui tihti te mõtlete tööpäevade hommikul, et saaks ometi veel tunnikse magada, saaks pool tundigi?! Oi, kuidas mulle meeldivad õhtused vahetused tööl. Iga tööpäeva hommik saan ma magada nii kaua, kui ma tahan, kes veel sellist luksust saavad omale lubada? Tööpäevad hakkavad kl 15, 16, 17, lõpevad nii 22, 23, 00. Mul on nüüd selline vedamine olnud, et alates detsembri algusest olen ainult õhtuseid vahetusi teinud, paar lendu on olnud nii kl 08 algusega ka, aga ainult paar. Vaatan juba hirmuga oma graafikut, kus 28. jaanuaril laiutab valve, mis alagab kl 05, no ei ole hea selle helina peale siis ärgata, et "tere hommikust, operations helistab, sul on lend kl ....." Mind on terve selle aja jooksul küll õnneks ainult 2 korda hommikul vara üles aetud, või no, mis hommikul, poole öö pealt, kl 04 siis. Kargan voodist püsti, nagu püssikuul, kiirelt riided selga ja minekut :)

Lennujaam, lennukid, reisijad. Jah, mulle meeldib lennujaamade sagimine, rahvaste paabel, duty-free, lennuki müra, see ilu, kui lennuk tõuseb õhku, see õudne lõhn, mis lennuki ahjudest tuleb, ma olen siis kodus.

Töökaaslased. Üldiselt on lennusaatja ikkagi väga meeldiv inimene, mõnusa huumorisoonega, kiire ja sõbralik, muidu meid ei võetaksi ju tööle. Ja kõik need toredad inimesed on minu kolleegid ja uskuge, me oleme ikka üks väga lahe punt, risti ette ei löö! Mulle meeldib veel see, et mul on alati uus meeskond, näod vahetuvad ja ei teki sellist momenti, et kui kellegagi ei klapi, siis vaheta kasvõi töökohta, aga iga päev ei suuda koos olla. Päris jube võib ikka nii olla, mul endal ei ole kogemust, aga mõnel tuttaval on, sest fakt on ju see, et kõigiga ei klapi ja tee siis seal koostööd ja projekte ja koosolekuid. Seda rohkem hindad neid lahedaid inimesi, kes su teele satuvad, neid mõnusaid koostöid, kus teineteist mõistetakse suult lugedes või silma vaadates. Ma nüüd nädal tagasi lendasin jälle über-gayga ja tervelt kolm päeva koos. Väga mõnusad sarkasmi- ja huumorisegused päevad. "We will be dimming cabin lights for take off and landing, if you are afraid of darkness, like me, you can find a light button on the panel above you, but please remember the light button turns on your light but the call-bell button will NOT turn on your flight attendant!" :D :D Me Gusta!

Veel meeldib mulle see, et mul on palju puhkust ja vaba aega. Maksimaalne lennutundide arv võib mul kuus olla 100, ok, valetan, 28 päeva jooksu on see maksimum. Aga enamasti jääb mul see arv sinna 86-90 kanti, suviti on täis ka saanud, siis pikad charterid, aga siis olen saanud lisa vaba päeva puhkamiseks :) Mitu tundi kuus teie veedate kontoris? :D  ;)

No ja loomulikult need soodsad lennupiletid perele ja sõpradele :)

Ning viimasena, töötasu selle kõige eest on ka hea, saab hiirekingi osta, hehe!


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Pavlova

Uusmeremaalased ja austraallased on juba sada aastat vaielnud ühe tordi loomisloo pärast, kes siis ikkagi, millal ja kus. See tort on Pavlova, loodud kuulsa Anna Pavlova auks, aga mis riigi kokk see oli, kes selle retsepti välja mõtles, selles ongi vaidluskoht. Tort on vaidlemist väärt, olgem ausad, mina vaidleks kogu hingest selle eest. Besee, vahukoor, maasikad, mõnus suvemaius. Või miks ma mitte sügisel või talvel või hoopisi kevadel? Pavlova on minu lemmik. Ma teen seda tihti ja minu arust üks kõige lihtsamaid kooke. Ja siis täna ei läinud mul munad piisavalt vahtu. Esimest korda 5 aasta jooksul. Ma ei tea, mis valesti läks, äkki oli see väike tilk munakollast, äkki liiga palju korraga pandud suhkurut. Kes teab. Aga jah, täna ma tegin lausa kaks Pavlovat. Üks on seest fluffy, pealt krõbe ja teine on pannkook, ma isegi ei kujuta ette, mis ta seest olla võib, homme proovin :) Pildilt tunduvad nad praegu ühesugused, aga pealmine on siis kõrge ahjuplaat ja äkki selle pärast tundu