Otse põhisisu juurde

Ibiza

Alustama peaks vist sellest, et reisipäeval olin ma tööl, päev pidi lõppema kl 21. Lend Helsinkist Oslosse pidi minema kl 2150 ja Oslo maandumise ja Ibiza õhkutõusu vahel pidi olema 35min. Tavareisija omale selliseid vahesid ei saa lubada, aga mina ei ole tavareisija, võtsin riski, sest olen 15min ka hakkama saanud. Jess, enda tööpäev lõppes isegi natuke varem ära, tegin ukse lahti ja esimene küsimus ground handlingule oli, et kas Oslo lennuga kõik ok, olen sinna minemas. Hetk hiljem teatab inimene, et ära murtese, jõuad ilusti, Oslo lend hilineb 20min. Aaaaaaa, see nüüd küll hea uudis ei ole, mul on edasilend, millest ma jään maha! Hakkasin siis mõtlema, et mis teha, kas üldse minna, kui peale ei jõua, siis jään Oslosse, varuvarint oli meil Horvaatia, Helsinki Horvatia lend läks järgmisel hommikul, saaksin kodus magada ja sõita otse, mitte minna Oslosse ja sealt järgmisel päeval startida. Võtsin rahulikult, vahetasin riided crew toas ja jalutasin tagasi lennujaama. Peas ringlevad mõtted, kuidas, mis, millal, võtsin siis lennuplaani lahti ja vaatasin, et reaalne lennuaeg on 1h20min, plaanitud aeg 1h35min. Nii, siit võidan juba 15min, aeg läheb ja läheb, kõik rahvas juba check inist läbi läinud ja mina ikka veel väravas, mis teen, mis teen, sisetunne ütles, et peale ei saa, mitte selle pärast, et lend hilineb, aga selle pärast, et lennuplaan näitas Ibizal lennule ainult ühte vaba kohta. Kes kapten on, kas saab, kuidas saab. Ja siis ma otsustasin ikka minna, Hel-Osl kapten teadis, mis seis mul on, tema jutt sellest, et Oslo lennujaamas hetkel remont, ei olnud just väga motiveeriv, noh, et äkki me ei saagi väravasse ja inimesed viiakse bussiga terminali, et siis ma kindlasti ei jõua. Lennukis vaatan kella ja mõte liigub kiirelt, aga sees on kuidagi rahu, et mis seal ikka, kui ei saa, Horvaatia on ju ka super mõnus koht ja ma juba ammu tahan sinna minna. Kaptenilt tuli mulle millalgi teade, et mul veab, meie lennu värav on vaid 50m eemal Ibiza väravast ja siis selline tore asi ka, et nad sõitsid natuke kiiremini (!!!!!), noh, et ma ikka peale saaks, lennu pikkus oli siis reaalselt 1h ja 5min, olime kohal 2min enne aega. Vau! Omasid ikka hoitakse, sellest sain ma aru. Lisaks ei pidanud ma transiidist läbi minema, vaid sain salauksest kohe terminaali. Tõesti, tuhat tänu kõigile kolleegidele, nii mõnusad inimesed on ümberringi. Kohale jõudsin nii, et Ibiza lennule ei olnud veel boarding alanudki. AGA, lisaks meile oli tulnud veel üks standby reisija, seega 4 inimest üle. Ootame, ootame, aeg läheb ja siis öeldakse, et saate peale, nii palju no showsid oli :D Lennukisse jäi veel 2 vaba kohtagi :) Istusime muidugi kõik eraldi, aga sellest ei ole ju midagi, kuna oli ööreis ja mina tööpäevast väsinud, siis oma 2h ma lennust kindlasti magasin, rääkida ei olekski jõudnud. Aitäh neile, kes tulemata jätsid :)

Kohale jõudsime öösel kl 03, takso ja sealt edasi korterisse. Kohaks oli meil Lido Apartments Ibiza. 4 ööd ühele 113€, minu arust väga hea hind, eriti arvestades seda, et muud ei kuulnudki, et Ibiza on jube kallis. Selline koht siis Mina olin taas rahul, nii mõnusalt mere ääres, korralik rõdu, vee surve oli hea. Saime tänavapoolse toa, mis ei ole muidugi ideaal, aga mis seal ikka, kiirelt voodid korda ja magama. Hommikune vaade, vasakule jäi meri:



Hommikul tõusin üles mingi mega müra peale, nagu kopp künnaks maad või jumal teab, igatahes, suutsin ma ennast nii ära vihastada, et jaa, väga tore, väljas on mingi ehitusplats ja nemad müüvad tube ja kuskil midagi kirjas ei ole. Kargasin voodist püsti ja läksin alla, et wtf, mis toimub, ehitusplats siin kõrval, magada ei saa. Naine ähmi täis, et ei, tema ei tea midagi ja läheb vaatab. Jah, mul juba kogemus nende hispaanlastega, et nemad ei tea midagi, LasPalmasest mäletate äkki? :) Igatahes tuleb siis tagasi ja ütleb, et ei ole midagi. :D :D :D Ma lähen siis ise ka välja, et oota mida :D Ja vaatame, ei ole midagi, aga seal olid sellised suured prügikastid, mida siis vist tühjendati, teate küll, müra, kolks, müra, kolks kolks, rahud vastu rauda. Sogasin siis seal, et ma olen nii vähe maganud ja vabandust, aga kas teil basseinipoolseid tubasid ei ole vabu. Lubati, et jah, ikka saab, väga tore :) Meie uus vaade siis siin:


Tuppa minnes ajasin kõik teised ka üles, et mis magate, hakkame kolima :D :D Arutasime, et mida teeme, kõht tühi, läheks hommikusööki otsima. Kohe meie apartmenti vastas oli Spari poodi, läksime sinna. Värsked croissantid, mmm, neid me sõime muide seal kolmel hommikul :) Väga maitsvad olid! Ja sedasi armsalt pakitud:


 Söögihoos :)


Kõhud täis ja edasi linnapeale. Nagu ikka, esimeseks missiooniks leida kaart! Meie korter asus siis Eivissa linnas, asukoht oli ikka väga hea, väike vahekoridos ja jõuab suurele promenaadile.


Promenaad rannaga. Tegelikult enne meie linnaminekut, käisime samas rannas päevitamas ja ujumas ja, esimesed said juba päikesepõletuse paarist tunnist :) Nagu näha, taevas pilvitu, vesi on mõnusalt jahutav. Minu jaoks mitte nii mõnus muidugi, minule meeldib soe vesi ja soe on siis vesi, kui ta on 25C ja rohkem :)



Prmenaadil jalutades hakkas silma ilus vesi, kaunid lilled ja siis karvased ja sulelised ehk teisisnu inimesed. Üks siin pildil ka, ma täpselt ei saa aru, mis funktsiooni need roosad püksid seal täidavad, aga ju neil oli ikka mingi mõte ka. Ma loodan.


Edasi suundusime siis linna, teed täpselt ei teadnud, aga see ei olnud oluline ka, tõmbasid igasugu trepid, kust saab kõrgemale ja nii me neid seal siis käisime ja ronisime, kuni jõudsime kesklinna, kus enamus kohti oli suletud, sest kes see lõuna ajal ikka tööd teeb :) See üks ja ainus lahti olnud koht, tundus aga väga mõnus ja üks jääkohv oli täpselt see õige jook, mis vaja. Teenindajale me eriti ei meeldinud, sest ta palus meil mitu korda maha istuda, aga meie tahtsime vaadata, mis valikus on ja siis lõpuks istusime maha, aga nii lolle turiste ta vist enne näinud ei olnud. Kui maksime, siis tagasisaadev raha oli kõik punastes müntides, et me ikka aru saaks, kui mitte rahul ta meiega oli, peaaegu euro neid münte :D Mind ajas naerma. Kui mitte rahul ta iseendaga peab olema, et selline asi närvidele käib? Meie seltskond, kaks tumedat:


Ja kaks heledat.


Pärast kohvikut leidsime ühe MEGA armsa poe ja kui rahakott oleks puuga seljas, siis ostaks ikka väga palju asju sealt. Nii armsad ja iga detail on armastusega pandud, ostsin omale ühe kardigani sealt, õnneks oli allahindlus :) Aga no tõesti, soovitan Nice things Paloma S.



Uksest tuled sisse ja siis on kohe selline äge sein:


Edasi vanalinna:


Need vaated, need vaated:



Need armsad kitsas tänavad:


Ilus!



Restoran vanalinnas, tundus väga uhke :)


Meie läksime aga sööma tapaseid. Bar 43 Tapas oli koha nimeks, eelnevalt oli välja uuritud, et see on hea koht. Omanikud olid sakslased ja koht oli tõesti hea!




Järgmine hommik algas minu telefonile nii:


Olime croissante ostmas ja telefon kukkus maha ning ma isegi ei saanud aru, et see katki läks, hiljem avastasin, kui tahtsin Alarile helistada. Aga mis seal ikka, oligi teine vana juba :D

Vagabondide teekond nägi täna ette, et läheme paadireisile ja käime hipiturul, mis asus Santa Eularia del Riu-s. Merereis võttis aega 1,5h ja enamuse sellest ma magasin maha, uni lihtsalt tuli ja mis see paremat saab olla, kui loksuda merel, mõnus briiz silitab põske ja siis magada ning hingata soolast mere lõhna iga sõõmuga sisse.


Kui kohale jõudsime, oli meri teinud oma töö ning olime kõik näljased. Söögikohavalikuga ei läinud meil sel korral õnneks, paella oli .... ma olen äkki liiga kriitiline, aga see ei olnud tõesti suurem asi, liiga rasvane veel pealegi. Pärast seda käisime hipiturul, mida hakati juba kokku pakkima, aga millest siiski saime aimu. Lillelapsed, lilleautod ja isetehtud ehted, millel hinnalipik oli ikka päris korralik.

Tagasi tulime taksoga ja lõpetasime taas shoppates, igal pool olid allahindlused ja kaupa oli palju :)
Mina lõpetasin selle õhtu aga oksendades ja magades, see oli see paella :) Hommikul tõusin ja kõik oli korras, hea seegi!

Vaade Eivissa vanalinnale merelt.


 Kolmas päev oli plaan selline, et võtame rendiauto ja sõidame saare sellega läbi. Esimene peatuse tegime kalju peal, vaade oli lihtsalt nii lummav, et pidime seisma jääma.



Keegi pakkus, et meid röövitakse siin pildil :D


Viinamarjad küpsevad:


Lõpuks jõudsime Sant Antoni linna. Vau, see tundus jube lahe koht ja kahjuks jäi meil see koht avastamata. Oleks veel ühe päeva vaja olnud!



Tegime seal nalja ka :D Fotokas on mingi suvalise auto peal ja mina siis jooksin nagu hull pildile ja tuli selline klõps. Praegu tuleb ka veel naeratus peale, kui sellele mõtlen :)


Ja need rannad, need rannad! See on siin Cala Comte, kui ma ei eksi, mu lemmik! Privaatne küllaltki, rahvast küll oli, aga koht oli imeilus!


Lisaks olid veel rannad Cala Portinatx, mis tundus mõnus, aga me sõitsime sealt lihtsalt läbi, Cala d'Hort, mis asus ilusas kohas, aga kus oli pea võimatu parkida ja polnud just parim koht. Viimane rand pildil


See on Platja de Ses Salines, sinna me jäime ka pikemaks, väga suur rand, organiseeritud parkimise ja kõige muuga. Vesi oli soe!


Üldiselt pean ütlema, et Ibiza üllatas väga! Üllatas on super mõnusate rannasoppide ja puhta veega. Üllatas oma rahulikkusega, kui nii võib öelda :D Mõnus saareke! Kahju on sellest, et me peol ei käinud, oleks tahtnud ikkagi näha, miks just Ibiza peod on maailmakuulsad ja mida siis ikkagi saab 50€ sissepääsupiletiga ja kui hästi maitseb 12€ klaas vett :))) 

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Pavlova

Uusmeremaalased ja austraallased on juba sada aastat vaielnud ühe tordi loomisloo pärast, kes siis ikkagi, millal ja kus. See tort on Pavlova, loodud kuulsa Anna Pavlova auks, aga mis riigi kokk see oli, kes selle retsepti välja mõtles, selles ongi vaidluskoht. Tort on vaidlemist väärt, olgem ausad, mina vaidleks kogu hingest selle eest. Besee, vahukoor, maasikad, mõnus suvemaius. Või miks ma mitte sügisel või talvel või hoopisi kevadel? Pavlova on minu lemmik. Ma teen seda tihti ja minu arust üks kõige lihtsamaid kooke. Ja siis täna ei läinud mul munad piisavalt vahtu. Esimest korda 5 aasta jooksul. Ma ei tea, mis valesti läks, äkki oli see väike tilk munakollast, äkki liiga palju korraga pandud suhkurut. Kes teab. Aga jah, täna ma tegin lausa kaks Pavlovat. Üks on seest fluffy, pealt krõbe ja teine on pannkook, ma isegi ei kujuta ette, mis ta seest olla võib, homme proovin :) Pildilt tunduvad nad praegu ühesugused, aga pealmine on siis kõrge ahjuplaat ja äkki selle pärast tundu