Otse põhisisu juurde

Vesivärava Grill

Vahel tahaks saada head burgerit, teate, burger ja kokakoola ja siis sööd nii, et lõug kastmega ja krooksud nagu Homer Simpson pärast Duffi joomist.  Eile juhtus olema päev, kus mõtlesime, et võiks olla burksipäev, aga kust head burksi saada? Mäkdoonaldsid ja hessburgerid ei ole minu erilised lemmikud, kondijahust pihv, ussidega salat, asjad, mis ei lisa eriti feimi neile ning siis need säilimised, et kuidas siis ikka need friikad ja burger säilivad kuid ja näevad välja, nagu midagi ei muutuks. Me oleme alati vähe burgereid söönud, pigem ikka pizzat :) Aga no need vähesed korrad, need siis võtame ikka kuskilt mäkist või hessist. Eile sai öeldud EI, nagu peaks seda tegema Siiri ja Viivi Saaremaalt, Ei halvale burgelile, EI siidrile ja viinale :) Vesivärava Grillis pidi saama head asja, ma tean. No sõidame siis sinna! Vaatan menüüd, siit peaks head asja saama küll. Võtsime kohe suurelt ette, Alarile Monster Burger, minule mädarõikaburger, Hundule kanaburger ja Maiale juustuburger. Kui tellisin, siis ise veel mõtlen, et oioioi, Hundu ja Maia burgerid jäävad üle ja kes neid järgmisel päeval tahab ja kas on vaja ikka osta nii palju, aga kuna ma räägin enne, kui mõtlen, siis juba tirisin maksekaarti masinast välja ja polnudki enam midagi teha ka, läheme koju mega laadungiga :P

Kodus võtame burgerid välja ja Alari burks näeb välja selline:


Hahahaha, kaks pihvi, see peaks nüüd küll olema iga burksimehe unistus :D :D Alar sõi kõik ära ja jäi vist rahule, ta ei kommenteerinud, aga vaikus pidi nõusolekut tähendama :)

Minu burger oli midagi sellist:


Hästi mõnus mädarõikane, pihv seest medium, vau, kui maitsev see ikka oli, kõht praegu koriseb ja unustan paarist ampsust.

Hundu võttis kanaburgeri, pilti pole, aga põhimõttelise sama, mis minul, aga pihvi asemel oli grillitud kanafilee. Ja usute või mitte, Hundu sõi selle KÕIK ära!!! Sõi ja kiitis, mmmm, kui hea ja selline ports sai nüüd küll esimest korda ära söödud, tundub, et tuleb hakata mõlemale eraldi portsjone ostma, sest see oli tõesti suur jurakas burger :) Maia sõi talle omaselt ära pealmise saia, võttis tüki kurki, ampsu liha ja nõusid magustoitu, mida ta ei saanud. Kisa oli taevani, mis jätkus hommikul, sest ega hommikuks me talle ju eilset magustoitu jätnud.

Aga jah, nüüd on burksikoht leitud ja leidke teie ka see Vesivärava koht üles :)

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Pavlova

Uusmeremaalased ja austraallased on juba sada aastat vaielnud ühe tordi loomisloo pärast, kes siis ikkagi, millal ja kus. See tort on Pavlova, loodud kuulsa Anna Pavlova auks, aga mis riigi kokk see oli, kes selle retsepti välja mõtles, selles ongi vaidluskoht. Tort on vaidlemist väärt, olgem ausad, mina vaidleks kogu hingest selle eest. Besee, vahukoor, maasikad, mõnus suvemaius. Või miks ma mitte sügisel või talvel või hoopisi kevadel? Pavlova on minu lemmik. Ma teen seda tihti ja minu arust üks kõige lihtsamaid kooke. Ja siis täna ei läinud mul munad piisavalt vahtu. Esimest korda 5 aasta jooksul. Ma ei tea, mis valesti läks, äkki oli see väike tilk munakollast, äkki liiga palju korraga pandud suhkurut. Kes teab. Aga jah, täna ma tegin lausa kaks Pavlovat. Üks on seest fluffy, pealt krõbe ja teine on pannkook, ma isegi ei kujuta ette, mis ta seest olla võib, homme proovin :) Pildilt tunduvad nad praegu ühesugused, aga pealmine on siis kõrge ahjuplaat ja äkki selle pärast tundu