Otse põhisisu juurde

Detox 1

Ma olen lihasööja! Minu jaoks lihata söögikord ei olegi nagu söögikord. Part, kana, veis, kala, you name it. No ja siis nüüd ma mõtlesin, et prooviks elada ilma lihata mingi aeg. Prooviks nädala, teeks üldse läbi detoxi ja vaataks, kas ja mis energia liikuma saab ja mis tunne on no ja kui ma ikka kogu aeg mölisen nende mitte-liha-sööjatega, et issand jumal, kuidas nii elada saab, siis peab ikka omal nahal ju järgi proovima või siis suu edaspidi kinni hoidma :) No mis see siis ära ei ole proovida! Mida ma veel öelda võin, et seedimine on mul alati hea olnud, ei ole mul reisimisega mingit kõhikinnisust või siis lihasöömisega või saiasöömisega, kõik toimib ja igal hommikul nagu aamen kirikus ;)

Leidsin netist sellise lehe: 3 päeva detox Juba pealkiri sümpatiseeris, kolm päeva heh, kökimöki. Eile käisin poes ja ostsin kõik asjad ära, kokku läks 90€. Ärge nüüd ära ehmatage, aga ma ostsin veel lisaks ostunimekirjale puuvilju, millest värsket mahla teha, tegelikult saab kõik vajaminevad asjad soodsamalt ka kätte, mul näiteks ei olnud oliiviõligi kodus, pidin ostma, me kasutame viinamarjaseemneõli.

Kes siis tahaks ka huvi pärast pea ahju panna, siis tõlgitud ostunimekiri on siin:


  • 1 keskmine ingver
  • 1 suur kapsas
  • 2 sellerit
  • 1 pakk spinatit
  • 1 küps banaan
  • 1 pakk mungoa idusid
  • 2 kimpu peterselli
  • 1 kimp koriandrit
  • 250g külmutatud rohelisi kaunaga herneid, kust neid värskeid ikka saab!
  • 3 porgandit
  • 4 suvikõrvitsat (võtsin ühe rohkem ühe supi jaoks, asendab bataati)
  • 3 tomatit
  • 1 väike purk chia seemneid
  • 1 küps avocado
  • 5 kurki
  • 4 õuna
  • 3 sidrunit
  • 2 laimi
  • 1 väike punane sibul
  • 1 tass mandleid
  • 1 tass kreekapähkleid
  • 1 purk kookospiima
  • 1 väike pudel extra-virgin oliiviõli
  • musta pipart
  • kuivatatud oregano
  • 1 kummelit
  • 2 purki musti ube
  • quinoad


  • Tänane päev algas siis pärast äratust sellega, et võtsin klaasi vett, lisasin poole sidruni mahla. Pidi veel ingverit panema, aga nii varajasel hommikul vist aju ei tööta, aga ma ei osanud seda ingveri sinna kuidagi sisse panna. Riivin või vajutan läbi küüslaugupressi või mis ma sellega teen, hammustan niisama peale? No igatahes, ingver jäi panemata, tühja kah sellega! Retsept

    Üks varastatud pilt ka siia:


    Hommikusöögiks oli mingi jube smoothie jälle :D Vaatan koostisosi õõõõõõõõ. Retsept

    Pildid enne ja pärast:



    Väga meeldiv üllatus! Aga jube suur kogus tuli sellest, ma loodan, et see nüüd kolmeks päevaks ei olnud tarbida, nagu õhtusöögiks olev supp, sest ma ajasin selle kõik omale sisse, viimane osa läks juba nii paksuks, et sain lusikaga süüa :)

    Vahepalaks oli 8 mandlit, 8 kreekapähklipoolikut, üks porgand, pool kurki ja üks selleri vars. Retsept


    Oi, kuidas ma sellerit vihkan, ptuiii! Väga vastik asi, mul sõbranna sööb dipikastmega ja kiidab taevani, no ei, mulle ei meeldi üldse ja ei hakka vist kunagi meeldima ka. Alar ütleb, et tema arvab, et pärast seda detoxi hakkan ma sellerit armastama. Noonoh, vaatame, vaatame.

    Lõunasöögiks tegin salati Retsept Ja juba hakkas pätitegemine pihta. Vaatan, et salatisse võib panna ka grillitud kanafileed. Nii, nii, tahaks juba midagi küll, niisama seda spinatiti matsutada. No ja mis see liha ikka nii halba teeb. Kanafileed kõik sügavkülmas, aga mida mul külmikus on, on kala!! No kala pole ju mingi liha :) Panin seda lisaks ja no super hea salat tuli! Mandleid ma ei hakanud ka sisse hakkima, sõin niisama.

    Selle pärastlõunasnäkiga läks nii, et ma magasin Hunduga ja see jäi vahele täna. Homme uus katse :)

    Õhtusöögiks keetsin siis köögiviljasuppi. Retsept Olgem ausad, kui ma kõik asjad olin ära hakkinud ja siis valasin asjadele peale puljongi, konservtomatid ja veel kaks purki ube, siis võttis iiveldama, et no mida koostisosi. Aga pole siin midagi, paneme aga poti tulele. See pilt, mis seal kodulehel on, no kuulge, ma ei tea, mis supi pilt see on, õige supp näeb välja sellist värvi:


    Rasva väljutav supp. Päris jube näeb välja, eks, selline paks mögin. Aga maitse! No kuulge, ma hakkan seda suppi niisama ka keetma, super hea! Kõht sai täis ja maitses ülimalt mõnusalt. Kõik oli paigas ja sellerit ma üldse ei tundnudki seal supi sees :P

    Praeguseks hetkeks olen ma ära joonud vett 2,25L pluss siis õhtuks lubatud kummelitee ehk umbes 2,5L vedelikku. Kaalusin ka huvi pärast hommikul ennast ja nüüd õhtul ja 800g olen kergem :D :D :D Tavaliselt on ikka vastupidi.

    Enesetunne, no ei tea, midagi ei ole muutunud, kõht oli terve päeva täis, mingeid kaebusi ei ole, vaatame, mis homme saab.


    Kommentaarid

    1. Väga isuäratav ja mis põhiline ilus värviline!Mina alustasin eelmisel aastal juuli keskel,et sõin ainult värsket,jahutooted,sealiha jätsin menüüst välja!1,5 kuuga kadus 9 üleliigset kilo ja no enesetunne ja sära,mis sellega tulid...uskumatu.Ma üldse ei uskunud sellesse,et sainult söögiga saavutab midagi sellist.Nüüd eelmisel kuul kadus kohvi ja tee isu täiesti ära,ja no eelmise aasta lõpust saati joome iga päev sidrunivett,ma täitsa sõltuvuses sellest.Ja kanaliha ka millegipärast hakkab täiesti vastu,kuigi kala ja kana liha sõltuvuses ma olin siiani,no lõhest ma iialgi ei suuda loobuda! Igaljuhul,igati tore ettevõtmine sul ja elan sulle kõvasti kaasa!

      VastaKustuta

    Postita kommentaar

    Populaarsed postitused sellest blogist

    Billund - Legoland

    Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

    AK uudised

    Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

    Pavlova

    Uusmeremaalased ja austraallased on juba sada aastat vaielnud ühe tordi loomisloo pärast, kes siis ikkagi, millal ja kus. See tort on Pavlova, loodud kuulsa Anna Pavlova auks, aga mis riigi kokk see oli, kes selle retsepti välja mõtles, selles ongi vaidluskoht. Tort on vaidlemist väärt, olgem ausad, mina vaidleks kogu hingest selle eest. Besee, vahukoor, maasikad, mõnus suvemaius. Või miks ma mitte sügisel või talvel või hoopisi kevadel? Pavlova on minu lemmik. Ma teen seda tihti ja minu arust üks kõige lihtsamaid kooke. Ja siis täna ei läinud mul munad piisavalt vahtu. Esimest korda 5 aasta jooksul. Ma ei tea, mis valesti läks, äkki oli see väike tilk munakollast, äkki liiga palju korraga pandud suhkurut. Kes teab. Aga jah, täna ma tegin lausa kaks Pavlovat. Üks on seest fluffy, pealt krõbe ja teine on pannkook, ma isegi ei kujuta ette, mis ta seest olla võib, homme proovin :) Pildilt tunduvad nad praegu ühesugused, aga pealmine on siis kõrge ahjuplaat ja äkki selle pärast tundu