Otse põhisisu juurde

Olukorrast riigis 25

Paneme ühe loo ka siis mängima, video ei ole suurem asi, aga muusika on hea, kui võimalik, siis kõrvaklappidega kuulata ;)


Autos mängib viimasel ajal Arctic Monkeys, tõmmake/ostke ja kuulake. "R U mine", "Do i wanna know", ja minu suur lemmik "Why'd you only call me when you're high" Lisaks laulule meeldib mulle ka laulu pealkiri :D

Aga mis siis toimub? Mul on mingi klõks läbi käinud. Ma ei tea, no nii mõnus on olla. Et kõik ausalt ära rääkida, tuleb alustada algusest :) Übergay sündis suvel ümber ja hakkas trennis käima ja nüüd, nagu ta ise ütleb, on ta endaga nii rahul ja igal võimalusel kohe särk seljast maha :D Milles siis asi? Liikumine ikkagi toob nii palju rõõmuhormooni lisaks toonuses lihastele ja nüüd näeb ta välja umbes selline, et suu vajub lahti, sex on legs, ütleks naise kohta, aga tema kohta .... no fucking sex on legs on ta :D Postitab Instagrami, postitab FBi, trenni ei ole ju muidu teinud, kui ei ole postitanud :) Ja iga kord ma vaatan, et mina siin diivanil jälle, aaa, ma jälle ei ole midagi sportlikku täna teinud, kõige hullem on tunne siis, kui veel shokolaad suus pole ära sulanud ja siis tuleb postitus. Ok, mõtlesin, et aitab pullist, lähen ka trenni. Ja nüüd ma olen kaks kuud trenni teinud ja toitumist ka jälginud, mitte midagi drastilist, mulle äärmused ei lähe absoluutselt peale, noh, et "hakkab dieet ja nälgimine, eiei, aitäh" Aga no kahe tüki koogi asemel võtan ühe näiteks, oma nõrkust, krõpse, söön ka endiselt. No ja 3,5kg on ka kuskile kadunud :) Nägu särab ja ei oskagi hetkel midagi muud tahta. Meel on mõnus, teate, vahel niisama naeratad ja siis saad aru, et keegi krvalt vaatab kui lolli :D Lisaks hakkasin ma sööma toidulisandeid, neid küll pigem juuste pärast, aga no jälle mingi uus asi :) Juuksed, juukseid langes vahepeal palju välja ja ma siis natuke boostin nende kasvu.

Blogi ei ole selle pärast aega kirjutada, et mul on lihtsalt nii palju teha :) Tihti ikka küsitakse, et sul on nii palju aega, mis sa selle ajaga teed. MA NAUDIN! Mis küsimus see on?! Kella vaatama ei pea, päeval trennis, saan sõpradega kokku, käin mööda poode ja endiselt teen ma neid tänaeiteemidagi päevasid. Viimane selline oli esmaspäeval, ma ei teinud õhtusööki ka. Milline õnn on lihtsalt olla, magada nii, et äratajaks ei ole kell, vahel ikka mõtlen, et mis saab siis, kui see kõik otsa saab, mis mul on. Osalise koormusega saab tööd teha kuni lapse teise klassi minekuni, täiskohaga jälle tööle....ei taha, ausalt ei taha. Või kui ma tuleks "maapeale" ja hakkaks hoopis muud tööd tegema, mismoodi siis oleks, tööd on mulle alati meeldinud teha ja pinge meeldib ka väga, hoiab "ora tagumikus ja distsiplineerib". Aga praegu veel sellele ei mõtle. Tööl nii palju uut, et meil tuleb jälle kindel graafik, sel korral siis 5 tööl, 4 vaba, 5 tööl, 4 vaba ja nii edasi. Minu jaoks see tähendab siis seda, et 4 tööl, 6 vaba, 4 tööl, 7 vaba jne või no umbes nii ta peaks tulema :) DeLux.

No ja siis ma liitusin Instagramiga ka siin vahepeal :D Mina, selfiede vihkaja :) Eiei, teiste selfiesid võin vaadata, aga ennast pildististada, ööööööö, no nõme nagu. Aga ma olen algust teinud :D :D Esimest selfiet näed Instagramis @pilletirmaste ;) Teise tegin eile arsti juures vetsus :D :D :D


Meie suur reis on ju kahe kuu pärast juba :) Taki, eile ostsime lennupiletid NY-Vancouver ära ;) Põhimõtteliselt kuni Seattlini on reis paigas, aga mis edasi saab, ei tea. Võtame rahulikult ja vaatame, mitu linna siis lõpuks ikkagi ette võtame ja kust autoga ja kust lennukiga ja mis ning kuidas. Eile tegime need viisakutsed ka ära või kuidas neid kutsutaksegi, ESTA reisiluba või :D Lastele sai ka räägitud, et kevadel nad lähevad Remi ja Timo juurde paariks nädalaks elama, nad on väga elevil. Vaatame, vaatame. Raha olen ka kogunud, see kuu läks nagu käest ära, sai nende allhindluste lõksu langetud, aga järgmisest kuust jälle uue hooga. Aaa, tellisin omale ühed lahedad kingad, aga väikesed on :( Kellel on 40 jalg ja oleks huvitatud kingadest siis võib märku anda. Hall on selle hooaja värv ;) Kinga all on 41 suurus, aga no 41 jalale need ei lähe mitte, hind 59€.

Vahepeal on vist laul läbi saanud? Paneme uue


Reedel käisime Tartus ja laupäeval olime maal. Talv ei jää taeva ja -17C oli hommikul maal ärgates termomeetril. Tartus aga käisime Lõunakeskuses uisutamas. Lapsed esimest korda, Alar on meil vana äss, mina pigem selline ringiratast liugleja, mingeid tagurpidi saltosid ei oska, aga no saan hakkama. Emma veel pigem käib uiskudega, libisemist on minimaalselt, aga esimese korra kohta väga hea! Maia oli abiraami peal nagu nööril kuivavad riided. Lõpus ikka oli jalgade peal ka, ma temaga koos uisutasin seal selle raamiga, väga meeldis, aga võiks ise jalad alla saada ja asja selgeks.


Prismast avastasin sellise asja nagu Daimi kook!!!! See on Soomes meie lemmik, kunagi lennukis müüdi ka mingit variatsiooni ja see oli mega hitt nii reisijate kui cabin crew hulgas! Ma olen seda ju Soomest koju tassinud mitmeid kordi, enam ei ole vaja, nüüd lähen Prismasse ja ostan :) Külmutatud asjad ei meeldi, aga no see on üks üleütlemata hea asi :) Praegu veel sai soodushinnaga ka ;)


Reedel lähen viieks päevaks tööle ja siis jälle 9 vaba, praegu just oli 10 vaba. Ja nii ma siis siin olengi. Kuusk on ka toas veel, peab kokku panema järgmist aastat ootama. Olge terved!

Lõppu ka veel üks hea lugu:





Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Pavlova

Uusmeremaalased ja austraallased on juba sada aastat vaielnud ühe tordi loomisloo pärast, kes siis ikkagi, millal ja kus. See tort on Pavlova, loodud kuulsa Anna Pavlova auks, aga mis riigi kokk see oli, kes selle retsepti välja mõtles, selles ongi vaidluskoht. Tort on vaidlemist väärt, olgem ausad, mina vaidleks kogu hingest selle eest. Besee, vahukoor, maasikad, mõnus suvemaius. Või miks ma mitte sügisel või talvel või hoopisi kevadel? Pavlova on minu lemmik. Ma teen seda tihti ja minu arust üks kõige lihtsamaid kooke. Ja siis täna ei läinud mul munad piisavalt vahtu. Esimest korda 5 aasta jooksul. Ma ei tea, mis valesti läks, äkki oli see väike tilk munakollast, äkki liiga palju korraga pandud suhkurut. Kes teab. Aga jah, täna ma tegin lausa kaks Pavlovat. Üks on seest fluffy, pealt krõbe ja teine on pannkook, ma isegi ei kujuta ette, mis ta seest olla võib, homme proovin :) Pildilt tunduvad nad praegu ühesugused, aga pealmine on siis kõrge ahjuplaat ja äkki selle pärast tundu