Otse põhisisu juurde

Nuhk Albert 9

Oi, ma olen siin jälle kosmeetikamaailmasse kistud. Eks Jana Bobergil on ka suur osa sellel olnud, nüüd lähen lausa meigikoolitusele ka, tahaks osavamaks saada. Joonistamise pidi ju olema võimalik õppida, nii peaks ju meikimist samuti olema võimalik õppida :) Uued tooted, mis olen ostnud?

Alustaks tegelikult silmameigieemaldusest. Mul meigieemaldus on olnud tegelikult alati selline probleemne, tahaks, et tuleks ilusti maha, aga ei tule kuidagi, teen küll puhtaks, aga hommikul vaatan, et ikka jäi tushi väheke ripsmetesse ja silmaalused mustad. Guinot silmageel oli esimene, mis väga meeldis, võttis kiirelt ja kergelt, aga selle hind (veidi üle 20€ 100ml kohta) oli ikka nagu liiga kallis. Usas leidsin ma Sephora poest aga nende enda supertoote:


See on pumppudelis, väga mugav kasutada, igasugu parabenide- ja sulfaadivaba. Eemaldab kergelt silmameigi ja mis peamine, ei jäta silmadele mingit imelikku kihti, et pärast meigieemaldust ei tee saagi nagu muud teha, kui magama minna :) Ja silmad saavad ilusti tushivabaks! Olin leidnud omale lemmiktoote! Aga Sephora poode pole siin ju :( Käisin Kaubamajas otsimas geel-silmameigieemaldajaid, kellelegi ei ole, lõpuks siis leiti mingi geeljas, ostsin ära, 16€, aga nii halba asja pole jälle ammu olnud, üldse ei meeldinud, nii halvasti tuleb meik maha ja hommikul on pandasilmad. Sellise:


Viimases hädas andsin tellimuse sisse inimesele, kes läks Usasse, et tooks Sephora. Kaks nädalat tagasi ta kirjutas mulle, et leidis Sephora poe Kopenhaagenist ja minu silmameigieemaldajad seal alla 8€ tükk (125ml). Tõi mulle kaks pudelit no ja nüüd on küll mure murtud! Sephora poed koju kätte toodud lausa :)

Siis natuke kulmudest, Jana soovitas mulle Anastasia Berverly Hills tooteid. Ma seda Anastasiat tean küll, küsib 1000$ kulmutegemise eest, kliendid muidugi püstirikkad ka alustades J.Lo-ga ja lõpetades Kardashianitega ja nüüd tal oma kulmutooted, mis pidid siis olema nii super head, et korra ostad, jäädki ostma. Ostsin omale kulmupliiatsi Brow Wis, tooniks Medium Brown.


Olen seda nädala kasutanud ja kus on alles hea toode! Toon on ideaalne, katab kenalt, minusugune kobakäpp saab ilusti tehtud ja kulmud on väga loomulikud. Tundub väga hea asi. Kui mõelda seda, et mu üks sõbranna on olnud eluaeg Chaneli kulmupliiatsi fänn ja arvatavasti nii head asja kuskilt ei leia ka, siis Anastasia Beverly Hills kulmupliiats muutis ta meelt. Ütles, et on parem. Ja tellis teise piaatsi kohe tagavaraks ka. Praegu on http://www.net-a-porter.com tasuta saatmine, kel huvi, ostke kindlasti ja ärge tasuta shippingut maha magage, see lõpeb üllatusega. Tellisin reedel kl 15, kuller oli ukse taga esmaspäeval kl 11 ja valige siis see express 25€ shipping ;)

Uue lauvärvi lisasin ka meigikotti. Otsisin Iredale Oyster toonile midagi sarnast ja siis leidsin Mabellini Color Tatoo lauvärvi. Värvivalik:


Võtsin On and On Bronze tooni. Hind oli 7€, ostsin Prismast!! See on kreemjas lauvärv, panen lühikesekarvalise pintsliga väga mugavalt peale ja no mida toodet!! See värv ei kogune silmakortsukeste vahele ja võite kindel olla, et kui hommikul panete värvi peale, siis õhtul on see samasugune, kui pealepannes. Ujumistest on ka tehtud, kõik püsib ideaalselt! Väga rahul olen ja suveks võtan äkki mingi julgema värvi veel lisaks :) Eile käisin Selveris ja mingite päevade raamas on lauvärvi hinnaks 5,49€ Ausalt, te ei kahetse, see Bronze toon sobib minu arust kõigile, fantast toode!

Mis siis veel? Uue kreemi ostsin ka, väga, väga rahul! Lõhnab hästi, teeb naha nii siidjaks ja heaks, väga rahul taas, pärast mitmeid kuid kreemiotsinguid. Silmakreem ja öökreem on ka väga head, sain testrid, aga neid ei hakanud ostma, sest ööseks panen endiselt Kiehl's ööseerumit ja silmakreemiks on mul Guinot. No see Kiehl's, endiselt ütlen, et super hea toode!


Uued tooted, mida tahan osta: Tom Ford Beauty hakkas huvi pakkuma, juba mitmed bloggerid ja kuulsused kasutavad ning kiidavad. Hakkasin ise ka vaatama ja andsin tellimuse sisse kahele tootele: Ultra Shine Lip Gloss, tooniks Naked



Ja Eyeshadow Quad, tooniks Golden Mink.


Loodan, et on head ka, hind on küll "hea".

Siis plaanin osta veel Clarins Eclat Minute Pinceau Perfecteur.


See on siis illuminaator või no silmade alla pandav valgustpeegeldav pliiats. EDIT: eile ostsin ära ja korra olen kasutanud. Ma ei tea, kuidas ma selle tooteta enne üldse elanud olen :) Nii ilusaks teeb silmaalused. Tallinki peal maksis 23,9€

Siis tahan veel osta Jane Iredale valge pliiatsi ning ühe Sigma pintslit nimega Flat kabuki.

Kindlasti annan ka tagasisidet :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Olukorrast riigis 16

Tuulerõuged on endiselt väga aktuaalne teema. Maia punnid tulid siis esmaspäeval, 3. juuni, Hundul leidsin esimese punni reede hommikul 14. juuni. Maia põdes tuulerõugeid väga raskelt. Üks pilt temast: Nägu oli väga punne täis ja arme jääb ka, see põse peal olev on hetkel suur auk. Hundul seevastu ei ole näos hetkel üldse punne, üks juuste ääres ja üks lau peal ainult. Käed on kõige tihedamalt täis, jalgadel paar tükki ja natuke seljal ja kõhul. Maial oli palavik nagu Hundul, selline hommikul 37,3, õhtul 38C. Teisel haiguspäeval oli Maia muidugi täielik laip, magas kogu aeg ja oli ainult horisontaalis, Hundu aga rõõmustas, et ta haige ja et lasteaeda ei pea minema ja siis määris ennast briljantrohelisega kokku. Jah, meie olime sel ajal autot müümas ja kui koju tulime, siis oli aknalud ja köögi seinad ja kraanikauss briljantrohelisega, Hundust ja Maiast ma üldse ei räägi. "Briljantrohelinekäsi" Aga jah, auto müüsime maha. Sellega läks selles suhtes natuke nihu, et mei