Otse põhisisu juurde

Olukorrast riigis 36

Ma puhkan jälle! Veebruaris käin 8 päeva tööl ja 20 on vaba, working hard :) Veebruari puhkus sai tegelikult võetud Ed Sheerani kontserdi pärast. Nimelt, oli kontsert 17.02 ja minu esimene tööpäev pidi olema 18.02, kui sinna oleks pandud mõni tore hommikune lend, siis ei oleks ma konterdile kuidagi minna saanud ja nii ma ka risikida ei tahtnud ja võtsin puhkust. Piletid olid juba ju oktoobris (kui ma õigesti mäletan) ostetud. Panen kohe ühe oma lemmik loo:


Ostsime esimest korda restoranipiletid. Väga mugav oli nii, eraldi sissepääs, istud lauas, vaade on hea, süüa saab ka :) Söök oli üllatavalt maitsev, no ausalt, suur üllatus oli ikka! Soojadest roogadest oli veisefilee ja köögiviljad ning kala sinepikastmes (Alar sõi seda, ütles, et njämm). Külm laud koosnes sellistest minu lemmikutest nagu suitsusiig, rostbiif, pardifilee, suitsulõhe, Caesar salat, kõik olid väga hästi serveeritud ja väga huvitavad road. Magusaga olid aga sellised lood, et ma alguses vaatasin, et jee, beseerulli pakutakse, võtsin aga esimese ampsu ja, väkk, mingi Salvo kelk! Ma ei tundunud ära sealt ühtegi endale tuttavat maitset, ei olnud toorjuustu, ei olnud vahukoore, ei olnud kohupiima, no isegi võikreem ei olnud, ma ei saanud aru, mis kuradi asi see oli! Päris kohvutav toode, beseed ei olnud seal ka üldse, Salvo rull oli. Puuviljavalik oli ka väga nadi, maasikas oli krõmps nagu kurk :) Mis mind veel häiris, veini sai osta ainult pudeliga. Oleksin tahtnud ühe klaasi, aga ei saa. No selge, siis ei osta.

Kontsert ise aga! Tüüp tuleb lavale, teeb suu lahti ja mul on kananahk! Nii hästi laulab, kõik tuleb nii lihtsalt. Alar ütles, et tema ei ole nii võimsal konterdil käinud, inimesed laulavad kõik kaasa ja Ed täidab kogu lava üksinda ära. Alarile meeldis VÄGA, kuigi ta nagu eriti suur fänn ei ole Edil. Mina olen suur austaja ja ma ikka natuke joriseks, et liiga suur koht oli :D Tahaks intiimsemat õhkkonda, oleks tahtnud madalamaid lagesid. Ei noh, see on lihtsalt niisama jauramine, tegelikult oli kõik super. Tahaks veel! Järgmisena ootan Sam Smith-i, aitäh!

Siin üks pilt rahvamassist, saal oli väljamüüdud:


Mina ise tegin õhtu enda jaoks natuke erilisemaks ka. Käisin juuksuris ja lasin teha meigi. Juuksed tegi Nele Reemet Piiroja Studiost ja meigi tegi Jana Boberg. Alar ütles, et oli ilus, aga pole harjunud nii paksu meigiga :) Mulle endale meeldis, aga samad sõnad, ei ole harjunud nii paksu meigiga :)


Remondist nii palju, et kraanikaussi ei ole veel tulnud ja põder ja kits on värvimata, mis tähendab, et nad ei ole veel seinas, toolidel kate vahetamata. Ma millalgi teen selle postituse ka, kui kõik valmis on.

Kui veebruar on selline lebotamise kuu, siis märts on tulemas jälle jube töökuu. Tenerifele satun ka kaks korda, ühe korra on kaks päeva ja kaks ööd ning teine kord on kaks päeva ja üks öö. Teisel on siis öölend tagasi, maandume Helsinkis hommikul kl 08:10. See on nagunii tappev lend, magaks kogu järgmise päeva maha, aga ei saa magada, sest järgmiseks päevaks on pandud varahommikune lend, kus äratus on 04:30! Vaatasin graafikut ja kratsisin kukalt. Sel hooajal on mul korra olnud öölend tagasi, pärast lendu magasin 5h ja siis jäin alles kl 01 öösel uuesti magama, järgmisel päeval oli õhtune lend ja saigi kõik paika kohe, aga kui ma juba 04:30 pean tõusma järgmisel päeval, siis peab sel korral selle magamise kuidagi teistmoodi sättima, sest vas-tu tuleb pidada 12h tööpäev. No zombie laks tõotab tulla. Mul neid hulle päevi on ikka päris palju :D Loodame, et elan üle.

Varsti on kevad!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Olukorrast riigis 16

Tuulerõuged on endiselt väga aktuaalne teema. Maia punnid tulid siis esmaspäeval, 3. juuni, Hundul leidsin esimese punni reede hommikul 14. juuni. Maia põdes tuulerõugeid väga raskelt. Üks pilt temast: Nägu oli väga punne täis ja arme jääb ka, see põse peal olev on hetkel suur auk. Hundul seevastu ei ole näos hetkel üldse punne, üks juuste ääres ja üks lau peal ainult. Käed on kõige tihedamalt täis, jalgadel paar tükki ja natuke seljal ja kõhul. Maial oli palavik nagu Hundul, selline hommikul 37,3, õhtul 38C. Teisel haiguspäeval oli Maia muidugi täielik laip, magas kogu aeg ja oli ainult horisontaalis, Hundu aga rõõmustas, et ta haige ja et lasteaeda ei pea minema ja siis määris ennast briljantrohelisega kokku. Jah, meie olime sel ajal autot müümas ja kui koju tulime, siis oli aknalud ja köögi seinad ja kraanikauss briljantrohelisega, Hundust ja Maiast ma üldse ei räägi. "Briljantrohelinekäsi" Aga jah, auto müüsime maha. Sellega läks selles suhtes natuke nihu, et mei