Otse põhisisu juurde

I am flying high 12

Mul on igasugustest streikidest nüüdseks juba küll saanud! Kas saaks kuidagi ilma nendeta?

Kõigepealt streikisid meie endi Oslo baasi piloodid 11 päeva! See aeg tundus lõputu ja kui lõpuks tuli sms, et streik on läbi, tegid 48h sutsaka prantslased, kes siis üle Prantsusmaa lasevad lennata teatud arvu lennukitel tunnis ja ülejäänud vaadaku ise, kuidas saavad. Prantslastega olen ma varem ka kokku puutunud, oktoobris 2013, kus oli sama teema jälle ja minul viimase päeva Malaga lend. Koju me pärast 15,5h tööpäeva jõudsime, aga no milline peavalu kõigile. Eelmisel aastal oli sama teema, aga siis me lendasime Prantsusmaast mööda ja tavaliselt 4,5h lennu pikkuseks oli 5h50min :D Reisijad ei kurtnud midagi, hiljem selgus, et see tuli sellest, et keegi ei kuula, kaua lend kestab :) Kui küsima tuldi, et kas juba kohale ei jõua, siis oli viha suur :) Siis vahepeal streikis Finavia, kolme tunni jooksul ei teenindatud ühtegi lendu, oli ka kaos, aga mitte väga hull. Ja nüüd siis eile Finavia jälle streikis ja seda tervelt kl 06-18! Minu graafik on kahe päeva jooksul muutunud 5 korda. Oli esimese päeva lend, pandi valve, kutsuti valvest välja. Oli teise päeva lend, lend tühistati, pandi valve, kutsusti valvest välja. Üleeile kl 22 saadeti mulle nimeline sõnum, et kas ma olen nõus tegema Palma de Mallorca lendu, sest ma olen ainuke purser valves ja kuna valve hakkas mul 04:50 ja koosoleku algus oli 05:05, siis pidin ma nõus olema. Ikka olen nõus aitama, unetunde sai küll ainult 6, aga elab üle. Palma lend ise pidi minema tegelikult tund hiljem välja, aga kuna streik hakkas kl 06, saadeti reisijatele sõnumid, et lend läheb varem ja palun kohal olla. Kui me meeskonnaga kohale jõudsime, oli kuulda jutusahinat ja rahulolu-ohkeid. Lennu peal ka üks mees kiitis, kui tänulik ta on ja kui hea mõte tund varasemaks lend lükata. Kui kohale jõudsime, oli meile planeeritud 4h hotellis puhkust, sest mida sa tagasi sõidad, kui kedagi ei ole uksi avamas ja kotte tõstmas. Eile tööpäev oli ka üle 15h pikk lõppkokkuvõttes. Malaga meekond jäi üldse sinna ja tulevad 24h hiljem tagasi. Täna oli mul ka valve, aga kuna eile oli pikk tööpäev, siis jäi sellest järgi 16 min, mille jooksul mind välja ei kutsutud. Öösel magasin 11h ja päeval tegin tunnise lõunaune ka :D Nii, kõik on tore, aga homsest TAAS streigib Prantsuse air-traffic control! 16-18 aprill. Ja minul homme hommikune valve ja 17.04 viimane tööpäev ning Malaga!! Ei tea, kas saab üldse sünnipäevaks kojugi. Mul selle hullu nädala pärast sünnipäev üldse korraldamata ja ei tea, kas peangi! Kui reedel Malagasse jääme, siis saan Helsinkisse alles laupäeva õhtuks ja sünnipäev kõik lörris. Alar ütles mulle mingi aeg tagasi, et pangu ma kalendrisse kirja, et 18.04 õhtu on kinni. Olengi kinni, Hispaanias kinni! Kott on igatahes homseks hommikuks pakitud ja kingad viksitud, valve algus on 03:30! Ja kui nad siis helistavad, et mingi jama on jälle, siis mina ei võta enam kunagi suu sisse iva prantslaste poolt pakutavat toitu ega maga silma täitki prantslaste poolt pakutavat und ja igatahes, boikoteerin seda riiki! :)))))

Aga eile Palmal oli super mõnus! Tahaks sinna puhkusele ka kunagi minna. Läksime hotelli ja kohe hommikust sööma, super hea hommikusöök oli!



Sealt siis poodidesse :) Kuna oli teada, et 4h puhkust hotellis, siis vaatasin eelmisel päeval üle Zara kodulehel pakutava ja hakkasid silma ühed kingad, tegelikult lausa kaks, mida tahaks proovida. Gladiaatori kingad oli muidugi läbimüüdud ja ühed teised kingad olid olemas, aga minu suurust ei olnud. Oleks tahtnud neid kollaseid, aga oli ainult 39 suurus. Nude ei olnud üldse nii lahedad.


Massimo Duttist sain omale aga uued saapad! Täpselt mulle! Tumesinised, öfkoors :D


Siin veel pilt hotelli akant ja teine niisama tänaval.



Sooja oli 24C!

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Oslo

Igal aastal toimuvad meil tööl motivatsiooniüritused nimega Sales Day. Alati on keegi motivational speaker , siis lisaks üleüldist juttu uutest toodetest, mida lennukis müüma hakkame ja on olnud ka suurte kaubamärkide esindajaid, kes siis räägivad kohe laval ainult enda märgi toodetest. Ning lisaks kõik tooteesindajad oma toodetega, mida me siis kõik seal proovida saame ja kõigile goodie bag -id ja auhindu saab võita, no ühesõnaga, üliäge üritus! Seda degusteerimise osa ootame me alati kõik, shoks ees ja mullid järgi ja siis süda paha kommidset ja pea käib ringi alkoholist, aga nalja on palju. Eelnevalt olen ma käinud Kopenhaagenis ja Helsinkis, sel aastal tegi Helen ettepaneku, et lähme Oslosse. Muidugi läheme! Ööbisime Smarthotel Oslos, absoluutselt kesklinnas ja igale poole väga normaalne jalutada. Hind oli ka väga mõistlik arvestades seda, et me olime ikkagi maailma ühes kallimas linnas ning kesklinnas. Kahene tuba maksis veidi üle 80€. Ah, et kuidas nii soodne? Toa suurus oli