Otse põhisisu juurde

Olukorrast riigis 14

Aprill!!! Üks mu lemmikkuudest on käes :) Kevad, päike, nartsissid, minu sünnipäev! Esimene kuu, kus ma nüüd töötan 75%, mis siis numbrites tähendab seda, et tööpäevi 12, vabu 18 :) Selle kuu graafik ei ole just kõige ideaalsem, aga olgem ausad, see on ikka täiega ideaalne :) 4 vaba, 3 tööl, 4 vaba, 2 tööl, 3 vaba, 3 tööl, 5 vaba, 2 tööl, 5 vaba 2 tööl :) Nii võib elada küll!

Tegelikult on selle rohke vaba ajaga tekkinud mul sisse mingi rahutus, tahaks jõuda rohkem elada, tahaks ennast rohkem nautida, näha sõpru, olla lastega, krabada meest. Aega ju nüüd nagu on, aga kuidagi liiga palju sellest ajast läheb mõttetuste peale. Peaks midagi hoopis päris uut tegema, ikebaanat harjutama või joogaga tegelema või minema sukeldumiskursustele. :D Või võtaks omale kohustuseks igal hommikul ujumas käia, nagu me kunagi Alariga tegime, kui veel ülikoolis käisime :) Midagi tuleb igatahes välja mõelda, sest ka Alar mõtleb nii, et tahaks ennast paremini tunda.

Eile oli meil selline tore päev koos, kus kõik said oma lemmik asju süüa, teha, nautida. Hommikusööki sõime Sõõrikukohvikus. Maia on meil suur kakaohull. Alati, kui me kuskilt söömas käime, tellib tema omale kakaod, tellib kakaod kommidega, aga seda just iga koht ei paku, vahukommidega siis. Ega ta midagi muud eriti söögi, kui väljas oleme, saia sööb ka. Eile sõi ühe sõõriku. Hundule meeldib väljas tellida pelmeene, neid ta sööb kohe päris arvestatava koguse. Väljaskäime on mõlemale meelt mööda, tellimuse peavad nad ka kumbki ise saama esitada, muidu nad ei mängi.



Edasi sõitsime Keila-Joale. Kõik on veel jääs.


 Väike koht oli lahti, see mühises seal kõvasti, paari nädala pärast läheme uuesti vaatama, mis toimub.


Mõlemad tüdrukud olid mega rahul, et said ronida. Eks ikka oli hirm, et kukuvad auku kuskile või nina veriseks, aga sel korral läks õnneks. Tagumiku peal tuldi sealt alla, püksid said märjaks ja põsed punaseks :D


Siin me siis kõik koos, vanaema oli ka. Ja kuna oli vanaema, siis tähendas see ühtlasi ka seda, et meil Alariga oli vaba õhtu ;)


Pakri poolsaarel käisime ka. 


Koduteel jäin ma koos lastega autos magama, Selveris käisime kõik nagu zombied ringi :) Ostsime selle aasta esimesed maasikad, aga ega nad midagi erilist ole. Ploomid, mis me ka ostsime, olid üllatavalt maitsvad ja ega arbuusilgi viga olnud :)

Mais on mul puhkus tulemas ja mõtted olid reisile minna. Nüüd, kui aeg lähemal on, siis mõtlen, et kuhu, kellega, kuidas, mis ilm on, ah, ei viitsigi minna, pean hoopis Hundu sünnipäeva ja käime teiste sünnipäevadel ja puhkame kodus. Vaatame, mõtleme veel, spontaansus meeldib mulle.

Viimase aja vihaobjekt on mul olnud pesumasin. Kui ma nüüd algusest peale hakkan mõtlema, siis umbes 3 kuud tagasi tuli masinast välja Alari t-särk, millel oli auk sees, aga see oli sellise koha peal, et võis näiteks vöö pandlaga katki minna. Lastel sukkpüktel auk sees ja paaril pluusil, aga endiselt ei osanud ma seda pesumasinaga seostada, lasteaias, kuskil naela otsa nagunii kinni jäänud. Kuni siis ühel päeval võtsin jälle pesu masinast välja ja mu kleidil on auk sees. –#(#%/&3€#"€%&/ Ma tean, et ma ei ole sellega kuskile kinni jäänud ja niisama see auk sinna sisse ka tulla ei saa. Olin kunagi ammu kuskilt kuulnud, et pesumasina trummel võib lõhkuda riideid, uurisin kohe tuttavate käest, kes on kuulnud, kellel on olnud. Trikotaazi pidi lõhkuma. Ok, väga nõme. Ja siis ühel päeval pesin ma oma Londonist ostetud uut kapsunit pesukotis ja kui välja võtsin, siis oli auk sees. OI, kus ma olin kuri. Kampsunist mega kahju, mu lemmik. Prrrrrrrr. Õnneks tuli meelde, et meil ju asjad kindlustatud kodus, võtsin kohe kindlustusega ühendust ja nüüd siis reedel viidi masin "ekspertiisi" Mina ei tea, kuidas nad selle seal kindlaks teevad, et masin auke teeb, pesevad oma pesu? :D Loodan uue masina saada, kui ei saa, tõmban sae käima :D :D :D Pesukorv on musta pesu täis, varsti tulen kellegi ukse taha, ärge siis ust kinni prõmmige :P


Kommentaarid

  1. Jätan sulle järgmine nädal oma koduvõtmed? Saad pesu pesemas käia niikaua kuni meid pole :D

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Pavlova

Uusmeremaalased ja austraallased on juba sada aastat vaielnud ühe tordi loomisloo pärast, kes siis ikkagi, millal ja kus. See tort on Pavlova, loodud kuulsa Anna Pavlova auks, aga mis riigi kokk see oli, kes selle retsepti välja mõtles, selles ongi vaidluskoht. Tort on vaidlemist väärt, olgem ausad, mina vaidleks kogu hingest selle eest. Besee, vahukoor, maasikad, mõnus suvemaius. Või miks ma mitte sügisel või talvel või hoopisi kevadel? Pavlova on minu lemmik. Ma teen seda tihti ja minu arust üks kõige lihtsamaid kooke. Ja siis täna ei läinud mul munad piisavalt vahtu. Esimest korda 5 aasta jooksul. Ma ei tea, mis valesti läks, äkki oli see väike tilk munakollast, äkki liiga palju korraga pandud suhkurut. Kes teab. Aga jah, täna ma tegin lausa kaks Pavlovat. Üks on seest fluffy, pealt krõbe ja teine on pannkook, ma isegi ei kujuta ette, mis ta seest olla võib, homme proovin :) Pildilt tunduvad nad praegu ühesugused, aga pealmine on siis kõrge ahjuplaat ja äkki selle pärast tundu