Otse põhisisu juurde

Olukorrast riigis 18

Meil on kaks nädalat uus auto olnud ja tundub tore kaaslane olevat. Vahepeal sõitsime usinalt bussidega ja lapsed olid väga rahul. Rahul olid ka lapsed uue auto üle, mis Hundu arvates on valge ja sai ostetud tema soovide järgi, Maia tahtis lillat, aga seda ta ei saanud :) Tegelikult on auto hõbedane ja näeb välja umbes-täpselt selline:


Võrreldes Volvoga ei ole nagu midagi erilist juurde tulnud, kui minult küsida :D Müratase on neil sama vaikne, sõidumugavus sama, lihtsalt, auto on uuem. Ok, 3,0 mootoriga saab ikka väga kiirelt möödasõidu ära teha, Volvoga nii kiirelt ei saanud ja siis teine asi, mis on väga erinev, on kütusekulu. Volvo võttis linnas 14, maanteel 10, Audil veel täpselt ei tea, aga maanteel vaatan, et kulu kõigub 4 ja 5 liitri vahel, tegelikult vast ikka suurem, esimene paak oli meil poolik, teine paak nüüd nii, et võtsime täis, 80L ja sõidetud on 950km ning masin näitab, et 190 saab veel sõita, no ma ei tea, et siis 80L paagiga saab üle 1100km, tundub kuidagi ulme arvestades seda, et mootor on 3,0 :D esimese paagiga siis umbes 7,3L/100km. Päris korralik kokkuhoid, kui nii vaadata. Aga jah, minu erilised lemmikud on ka peal Alcantara nahksisu ja siis see nupult pagasniku avamine. Lisaraha oleme ka juba kõvasti sisse pannud ja mitu kulutust tuleb veel, toonklaasid näiteks.

Vahepeal läks mul veel telefon katki, kukkus nii õige nurga peale, klaas katki ja ei tööta.



Kõik numbrid olid telefonis, ma ei saa isegi aru, miks nii, aga ju ma siis seal alguses vajutasin kuskile nupule, et nad telefoni said. Igatahes väga nõme, mul on seal numbrid aastast 99, kõigi tuttavate ja nüüd ikka raske, sest helistada ei saa, eile näiteks oli üks väga oluline sünnipäev ja ma ei saanud helistada :S Käisin uurimas, 26€, et numbrid kätte saaks, oijah, äkki kellelgi blogilugejatel on keegi tuttav kuskil, kes saab numbrid 10€ eest näiteks kätte, andke teada, 26 on küll röövimine :)

Hetkel on meil puhkus aga käimas, Alaril on 2 nädalat ja minul 9 vaba päeva. Oleme lastega ringi sõitnud ja käinud erinevates kohtades, Tõrvas, Viljandis, Pärnus, Alari maal, minu maal, eile just saabusime tagasi, nüüd on mul kuhi riideid pesta ja lapsed on ka päris kõntsased :))) Hetkel nad ligunevad vannis, kohe lähen küürima. Tõrvas käisime sõbranna sünnipäeval, kes juba 11. kord tähistab seda kanuumatkaga, ilm oli ideaalne, aga sel korral oli ikka päris korralik takistusterada :D Aga aastaid tagasi olnud paduvihmas kahepäevase kanuutamisega ei anna seda muidugi võrrelda, kökimöki :P Rada oli 8km pikk ja pidi olema kolme tunniga läbitav, meil läks 4,5h, kõigil lapsed paadis ja nemad väärivad kohe eraldi medalit selle päeva eest. Ei mingit vingumist!! Üldse oli nii tore vaadata lapsi omavahel mängimas, kõik on juba nii suured ja asjalikud ja kõik mängivad koos, ei ole kellei tõrjumist vms. Kaklusi ei ole ja jonnimist ei ole, super ikka. Viljandis käisime järves ujumas ja jäätisekohvikus :) Sinna on ikka väga uhke mänguplats randa tehtud, kui olete Viljandist mööda sõitmas ja tahate teha ühe värskendava peatuse, siis soovitan ujumist ja mänguplatsi järve ääres! Pärnus käisime siis lõpuks seal ilmakuulsas Steffani pizzas söömas. 1,5h oli pizza ootejärjekord. Ukse taga ootas pikk saba, et lauda saada ja siis oota lauas, et pizzat saada. Nagu tsirkus. Alar võttis minu arust normaalselt asja kokku: "Kui kõrvuti oleks Peetri Pizza ja Steffani, võtaks pizza Peetrist ära ja saaks kaks tundi varem randa minna". Täiesti ülehaibitud koht, ma isegi ei saa aru, kuidas selline koht tekib, ukse taga passida, lauas passida, ma tõesti ei saa aru, mis seal sellist on, et oodata. Lõunat sõime kohvik Mahedikus, toit meeldis väga, teenindus... mitte nii väga. Ühte toitu kaheks jagada on tõesti mega lisapingutust nõudev, käsi kukub lausa otsast ära, kui seda teha :)

Maal olid kassil pojad sündinud ja lapsed olid väga elevuses, eriti Maia, rääkis, kui pisikesed nad ikkagi on ja kui armsad. Mis nendest kassidest, lapsed on nii armsad, nii asjalikud ja suured juba, ei taha, et nad nii kiiresti kasvavad, aeg võiks seista hetkeks, et saaks seda kõike nautida.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Pavlova

Uusmeremaalased ja austraallased on juba sada aastat vaielnud ühe tordi loomisloo pärast, kes siis ikkagi, millal ja kus. See tort on Pavlova, loodud kuulsa Anna Pavlova auks, aga mis riigi kokk see oli, kes selle retsepti välja mõtles, selles ongi vaidluskoht. Tort on vaidlemist väärt, olgem ausad, mina vaidleks kogu hingest selle eest. Besee, vahukoor, maasikad, mõnus suvemaius. Või miks ma mitte sügisel või talvel või hoopisi kevadel? Pavlova on minu lemmik. Ma teen seda tihti ja minu arust üks kõige lihtsamaid kooke. Ja siis täna ei läinud mul munad piisavalt vahtu. Esimest korda 5 aasta jooksul. Ma ei tea, mis valesti läks, äkki oli see väike tilk munakollast, äkki liiga palju korraga pandud suhkurut. Kes teab. Aga jah, täna ma tegin lausa kaks Pavlovat. Üks on seest fluffy, pealt krõbe ja teine on pannkook, ma isegi ei kujuta ette, mis ta seest olla võib, homme proovin :) Pildilt tunduvad nad praegu ühesugused, aga pealmine on siis kõrge ahjuplaat ja äkki selle pärast tundu