Otse põhisisu juurde

Nuhk Albert 7

Mõtlesin natukene kirjutada arvamusi toodetest, mis ostetud ja proovitud. Ma olen väga lühikese aja jooksul nüüd ostnud palju uusi ja huvitavaid asju ja neid teiega siin jaganud ka, nüüd aeg kritiseerimiseks. Mussi?


Ma arvan, et ma olen päris hea kosmeetikatoodete kvaliteedi proovilepanija, töö dikteerib ju. Kui ikka hommikul kl 0340 teed meigi, sööd, jood, kuumus, külm, higi, päike, väsimus, aeg ja õhtul kl 17 koju jõudes vaatad, et kõik on endiselt tipp-topp, siis on toode kiitust ka väärt. Või siis vastupidi. Selle postituse siis teengi sellise, kus laidan tooteid, kiidan ka :)

Ma olen terve elu kasutanud YSL ripsmetushi, olen olnud väga rahul ja kunagi pole vajadust näinud, et midagi muud proovida. Kui tuli välja uus Babydoll tush, ostsin kohe, meeldis väga, hea peale kanda, eraldas iga karva hästi, ripsmed ilusad ühtlased. Hari meeldis, lühikesed harjased, saab väga lähedale silmale, hari natuke liiga elastne vist oli, oleks eelistanud jäigemat, aga no see väike asi.


Siis aga hakkasin umbes 8-9 tundi pärast pealepanekut täheldama, et tush määrib laugusid :S Ühesõnaga ei ole nii hea! Tush aga meeldis ikkagi ja ostsin teise veel, ise mõtlemas, et peaks äkki hoopis midagi päris uut proovima, pandasilmadega stjuardess ei ole eriti hea olla. Olgu etteruttavalt öeldud, et tegelikult ei olnud see ripsmetush, mis laugudele jäi, aga hoopis silmapliiats! Sest ka teiste tushidega on laud mustad! Ostsin ju mõlemad omale üheaegselt ja ei tulnud selle peale, et pliiats määrib, ikka ripsme otsad, mõtlesin. Praegu ei kasutagi silmapliiatsilt tööl, sest see on kurjajuur! Kanebo Sensai oma ja ei soovita pikkadeks päevadeks, sest määrib, üldse ei soovita tegelikult!


Ise peoleminekuks veel endiselt kasutan, aga plaanin mingi päev minna Jane Iredale leti juurde uudistama ja sealt ühe pliiatsi prooviks osta. Aga siis tushid. NARSi omast ma juba rääkisin, no see, mida ma alguses maha ei saanud :) Selle püsivusega olen ikka väga rahul, praegu, suvel, on lausa asendamatu rannas, püsib ideaalselt, ripsemd ilusti eraldatud, aga mis mulle ei meeldi on see, et tushi on ripsmetel liiga vähe, liiga loomulik :D No päris nii ka pole, aga ei tee silmale sügavust, on vist õigem öelda. Sügavus, mis mulle just meeldib! Aga kes tahab hästi püsivat väga loomulikku silma, siis soovin!


Veel provisin Maybellin-i, selle tushi kohta kiidusõnad, ainuke miinus, et peaaegu iga kord värvin mööda ka natuke, asi vist harjas, liiga pikad harjased või ma ei oskagi öelda, vatitikk peab käepärast olema :)


Viimane ost oli Too Faced Better Than Sex tush.


See, kes tushile nime pani, ei ole head seksi saanud või no kui seks nii halb oleks, oleks ikka masendav! Esimest korda kasutades meeldis, ripsemed nii ilusad ja pikad ja siis oled pool päeva ja hakkab mingeid musti tükke silma alla kukkuma, päris masendav ikka! See kõige hullem minu jaoks, kui neid pisikesi tükke silma alla tuleb :S Hari pole ka eriti hea ja pärast kuu kasutamist hakkab sisu juba kuivama. Ei soovita! Ok, olen natuke positiivne ka, ümbris näeb päris seks välja :) Aga jah, muidu on küll nii nagu nende naistega, kes lähevad ilusana peole ja siis üle joovad. Kohutav!

Järgmisena proovin L'oreal-i tushi, soovitati. Oijah, keegi midagi asjalikku oskab soovitada veel proovimiseks?

Huulepulkadest ka natuke. Ega ma suur huulepulgakasutaja pole kunagi olnud, aga no töö natuke nõuab. Eelmisest aastat kasutan Sensai Rouge Intense Lasting Color pulka. Kohe esimesena proovides oli minu toon, huultel hea olla ja nüüd aastaga olen endiselt rahul. Püsib, kena toon ja niisutab. Lennukis ongi ju see, et kõik kuivab ja kui veel huulepulk ka huuli kuivataks, oleks jama. Niisutus ongi minu jaoks vist kõige tähtsam huulepulga valikul. Ja püsivus. Ja toon ka kindlasti :) Minu toon Usuiro, pildil kõige vasakpoolsem.



See toon aga suveks liiga intensiivne või kuidagi liiga talvine minu maitse jaoks. Kirjutasin, et tõin Usast Bobbi Brown-i huulepulga, otsisingi just heledamat ja suvisemat. Bobbi Brown on küll unreal pulk! Ma isegi ei liialda hetkel, kui ütlen, et see püsib peal 12h ja rohkem! Söön ma selle aja sees umbes 3 korda ja joon väga tihedalt. Ei kuivata huuli, ei määri, mõnus matt toon. Parim ost, ainult kiidusõnad, ühte kriitikat ka pole! Igaüks peaks omale tooni leidma, valik on lai. Rich Lip Color, minul toon Bare Pink.



Väga laheda juhuse läbi sain kuu tagasi omale veel ühe huulepulga ja armusin ära! Nimelt oli mu korterikaaslane Usas käimas ja lasi omale poes ühes mustanahalisel tooteid soovitada. Tumeblondile. Kaukaaslasele. Poes vaatas, et kena ja kui koju sellega tuli, siis ega ikka ei olnud küll, üldse ei sobinud, liiga tume. Ma siis mõtlesin, kosmeetikahull, et proovin endale ja hops, ideaalne :) Ma võin mustanahaliste juurde minna küll :) See toon on isegi ilusam, kui see Bobbi Browni oma mul suul, läikiv, suveks ideaalne ja minu huultel ei ole tume, ju mu huulepigment on teine. Ainuke asi, et püsivus ei ole nii hea, pärast esimest söömist nii umbes 4-5h pealepankust, on veel väga õrnalt näha ja jäänud ainult kerge toon, aga sellest pole hullu, edasi panen MakeUpStore Gloss Lips huuläiget lennul peale (see mu lemmik läige juba 3 viimast aastat, värviks Marbella) ja kõik on hästi. Kui ikka armunud, siis plussid kaaluvad selle ühe miinuse üles. Eestis müüakse neid ka, kui huvi, siis Kaubamaja pakub, hind oli 19.90€, kui aga keegi Usasse läheb, siis sealt saab 11€ ;) Selline siis minu Mäc Lustre, tooniks Viva Glam V.


Parim meigipõhi? Iredale Dream Tint, igat senti väärt, i swear by this product! Nagu ka see ööseerum, Kiehl's!

Kommentaarid

  1. Minu lemmik on aastaid olnud Lancome Hypnose. Ja mõtlesin üle paljude aastate oma eelmist lemmikut proovida- Max Factor 2000 ;)

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Olukorrast riigis 16

Tuulerõuged on endiselt väga aktuaalne teema. Maia punnid tulid siis esmaspäeval, 3. juuni, Hundul leidsin esimese punni reede hommikul 14. juuni. Maia põdes tuulerõugeid väga raskelt. Üks pilt temast: Nägu oli väga punne täis ja arme jääb ka, see põse peal olev on hetkel suur auk. Hundul seevastu ei ole näos hetkel üldse punne, üks juuste ääres ja üks lau peal ainult. Käed on kõige tihedamalt täis, jalgadel paar tükki ja natuke seljal ja kõhul. Maial oli palavik nagu Hundul, selline hommikul 37,3, õhtul 38C. Teisel haiguspäeval oli Maia muidugi täielik laip, magas kogu aeg ja oli ainult horisontaalis, Hundu aga rõõmustas, et ta haige ja et lasteaeda ei pea minema ja siis määris ennast briljantrohelisega kokku. Jah, meie olime sel ajal autot müümas ja kui koju tulime, siis oli aknalud ja köögi seinad ja kraanikauss briljantrohelisega, Hundust ja Maiast ma üldse ei räägi. "Briljantrohelinekäsi" Aga jah, auto müüsime maha. Sellega läks selles suhtes natuke nihu, et mei