Otse põhisisu juurde

Olukorrast riigis 29

Ed Sheeranil on väljas uus album, i am in love! Super lihtsalt! Kuulake. Tenerife Sea!


Mul on sada postitust pooleli ja ma ei teagi, millal kõik need valmis kirjutan, Alar tõmbas nüüd USA reisi pildid arvutisse ära :D Raw failid, millal ma need normaalsel kujul kätte saan, selgub tulevikus :D

Juuli graafik on vabade päevade osas ideaalne, 5 tööl, 7 vaba, 5 tööl, 7 vaba, 5 tööl, 3 vaba. Ilmadega on õnnistatud! Nüüd oli just esimesed 7 vaba ja tüdrukutega käisime iga päev rannas ja siis sai Vembu-Tembumaal käidud veel ja kõik on nii super! Tüdrukud on nüüd alates juuni keskpaigast käinud kõigest nädala lasteaias, plaan uuesti viia on alles augustis. 8 päeva olime Kreetal, siis veel nädal kodus, siis nädal aias ja nüüd on Alaril 36 päeva puhkust, mis siis tähendabki, et lapsed ka puhkavad. Ega meil sellist luksust pole neile olnud varem võimalus pakkuda, suvel on nad kaks nädalat saanud puhkust, aga ülejäänud aja ikka aias. Aga selline on elu, kui vanemad käivad tööl ja vanavanemaid ei ole, kes hoiaks. Et siis jah, esimene aasta selline luksus ja mõlemad naudivad täiega. Meie samuti! Hetkel olen tööl, aga alates neljapäevast jälle mul nädal vaba ja plaan minna Hiiumaale laupäeval, vaatame, kas kõik on nõus :) Rannaseltskond pildil, üks armas nukuke on veel puudu, aga tema oli maal, vanaema juures ;)


Lisaks veel selline mõte mul, et lähen golfi green cardi tegema. Sellise asja peale tulin puhkusel, mõtlesin, et mis mulle veel meeldida võiks, millega aega sisustada ja siis golf on alati sümpatiseerinud ning sõbranna oli ka kohe käpp ja nii see asi plaani saigi võetud, reedel, laupäeval esimesed päevad, vaatame, kas meeldib. Vaba aega on ikkagi käes ja Tenerifel hotelli kõrval kohe golfirada, võiks ju näiteks mängida ja kuna minu jaoks ideaalne puhkus tööst on enamast üksiolek ja vaikus (loe:muusika), siis eks see selline vaikne kulgemise mäng ju ole. Elame, näeme!

Üks tore sünnipäev-telkimine-küünikontsert on ka vahepeal olnud. Teistel oli 5-tunnine kanuumatk ka, aga Alaril tervis on nagu on ja sellest me sel aastal kahjuks osa võtta ei saanud. Mis ilm, peab jälle hõiskama, kui soe õhtu, kui soe öö! Veepüssid on lastel kohustuslikud, vanematel bikiinid ja külm jook :) Pilt privaatkontserdi lavast ka, väga sheff!


Nüüd ootan vabasid päevasid, et jälle mõnusalt kulgeda. Kõigile suur kallistus ja nautige ilusat Eestimaad!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Oslo

Igal aastal toimuvad meil tööl motivatsiooniüritused nimega Sales Day. Alati on keegi motivational speaker , siis lisaks üleüldist juttu uutest toodetest, mida lennukis müüma hakkame ja on olnud ka suurte kaubamärkide esindajaid, kes siis räägivad kohe laval ainult enda märgi toodetest. Ning lisaks kõik tooteesindajad oma toodetega, mida me siis kõik seal proovida saame ja kõigile goodie bag -id ja auhindu saab võita, no ühesõnaga, üliäge üritus! Seda degusteerimise osa ootame me alati kõik, shoks ees ja mullid järgi ja siis süda paha kommidset ja pea käib ringi alkoholist, aga nalja on palju. Eelnevalt olen ma käinud Kopenhaagenis ja Helsinkis, sel aastal tegi Helen ettepaneku, et lähme Oslosse. Muidugi läheme! Ööbisime Smarthotel Oslos, absoluutselt kesklinnas ja igale poole väga normaalne jalutada. Hind oli ka väga mõistlik arvestades seda, et me olime ikkagi maailma ühes kallimas linnas ning kesklinnas. Kahene tuba maksis veidi üle 80€. Ah, et kuidas nii soodne? Toa suurus oli