Otse põhisisu juurde

Elektritakso

Elektritaksodest olete kuulnud? Mina ka ei olnud, aga Alar loomulikult oli ja rääkis, et enam teiste taksodega me ei sõida. Üle-eile oli vaja takso tellida ja nii osutuski valituks see ökonoomne auto. Üllatas väga see, et takso oli praktiliselt kohe mul sadamas kohal, vähem, kui 5 min. Ruttavalt ütlen, et Tallinnas on 10 elektritaksot, aga ju siis joppas lihtsalt nii, et auto oli lähedal. Vene rahvusest noormees tervitas ja võttis koti. Väga soliidselt riides, viigipükstega ja puha. Istusin sisse ja küsiti aadress, mis siis sisestati tahvelarvutisse, mis kohe kalkuleeris trajektoori, kilometraazi ja aja. Enne liikumist palus mul veel turvavöö kinni panna. Oih, ma muidu alati panen, aga nüüd unustasin.

Ma arvan, et ma sain umbes 10sek vaikuses olla, kui noormes küsis oma esimese küsimuse, et kas see on mu esimene kord elektritaksoga sõita ja kui ma ütlesin jaa, siis tuli sealt pikk ja tutvustav loeng elektritaksode kohta.  Kui mitu neid on ja neil on nüüd Tartus Tesla ka autopargis ja taksosid pestakse iga päev ning neil on lastetoolid olimas ja seda ja teist ja .... Ütlen ausalt, et ma tulin töölt ja olin päris väsinud ning kõige suurema meelega oleks ma tahtnud vaikust või no mul oli paar küsimust endal ka, aga loengut küll ei oodanud. Loodan, et kui järgmine kord sõidan ja ütlen, et olen sõitnud enne elektriautodega, siis saab ehk vaikust :) Ütlen kohe ära, et tüüp rääkiski terve tee sadamast Peetrisse. Ülemiste juures rääkis veel auto tehnilistest võimalustest ja et 5sek saab sajani, mida ta mulle siis julgelt ka demonstreeris seal Ülemiste Keskuse juures :D :D :D Mõtlesin, et noh, 70 alas 105km/h, hea, et ise trahvi ei maksa, kui politsei kinni peab. See kõik selleks, väga tore ja tubli poiss oli tegelikult, ta ise oli selgelt huvitatud ja väikestviisi fanatt. See, et ma jututujus ei olnud, on ju minu probleem. Hea tegelikult, et ta rääkis, sain teada veel sellisest huvitavast teenusest nagu alaealise lapse trenni või kuhu iganes viimine. Nad pakuvad sellist teenust, et võtavad kodust lapse ja viivad turvaliselt soovitud sihtkohta, ta rääkis mulle ühest selle teenuse püsikliendist, kes oli samuti Peetrist. Väga mõistlik teenus! Ma mõtlen näiteks seda, et kuna Hundu läheb Peetri kooli, kuhu saab kodust mugavasti jalgsi minna, aga kui näiteks hakkab ta käima Audenteses trennis, siis kasutaks seda taksoteenust, et takso viib Hundu trenni ja õhtul tooks meie ta koju. Muidu peaks ju poolest päevast töölt koju tulema ja lapse trenni viima, siis jõuad tööle tagasi ja kohe jälle lapsele trenni järgi. No see innovaatiline lahendus meeldis mulle väga! Lisaks meeldis, et auto oli uus ja nahksisuga ning mis peamine, puhas! Kõik autod pidid olema sellise spetsiaalse sisuga ja kergesti puhastatavad. See, et müra oli vähe, meeldis mulle ka no ja kõik on elektrooniline, isegi taksomeeter on peegli sisse kuidagi ehitatud, numbrid jooksid peegli peal. Olen seda välismaal varem ka näinud, muidugi, aga no sheff asi :) Minu jaoks miinuseks on see, et saab tasuda ainult sularahas, arve tasumiseks pidingi Alari kutsuma, sest mul ei olnud sularaha. Poiss muidugi ütles, et ei ole probleemi, leiame automaadi ja ta lülitab taksomeetri välja seniks, kuni ma raha võtan, aga seda teenust ei olnud vaja :D


Kindlasti hakkangi nüüd elektritaksodega sõitma! Me Gusta!

PS. Juba ammu käib mulle Alar veel Uberi appi kasuamisega ajudele, et miks sa Soomes ei kasuta ja taksoga sõidan. Nüüd on app tellitud ja hakkan kasutama :) Korra juba peaagu tellisin auto, aga kuna meid oli 5, siis otsustasime ikka tavatakso kasuks. Muidu hinnaks pakkus see "libatakso" 28-35€, kui taksoga sama tee on maksnud 43-46€. Uberi kohta saab lugeda siis: https://www.uber.com

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Oslo

Igal aastal toimuvad meil tööl motivatsiooniüritused nimega Sales Day. Alati on keegi motivational speaker , siis lisaks üleüldist juttu uutest toodetest, mida lennukis müüma hakkame ja on olnud ka suurte kaubamärkide esindajaid, kes siis räägivad kohe laval ainult enda märgi toodetest. Ning lisaks kõik tooteesindajad oma toodetega, mida me siis kõik seal proovida saame ja kõigile goodie bag -id ja auhindu saab võita, no ühesõnaga, üliäge üritus! Seda degusteerimise osa ootame me alati kõik, shoks ees ja mullid järgi ja siis süda paha kommidset ja pea käib ringi alkoholist, aga nalja on palju. Eelnevalt olen ma käinud Kopenhaagenis ja Helsinkis, sel aastal tegi Helen ettepaneku, et lähme Oslosse. Muidugi läheme! Ööbisime Smarthotel Oslos, absoluutselt kesklinnas ja igale poole väga normaalne jalutada. Hind oli ka väga mõistlik arvestades seda, et me olime ikkagi maailma ühes kallimas linnas ning kesklinnas. Kahene tuba maksis veidi üle 80€. Ah, et kuidas nii soodne? Toa suurus oli