Otse põhisisu juurde

Olukorrasti riigis 37

Vaatasin ükspäev filmi "Boyhood" ja hakkas ausalt öeldes hirmus. Mees, lapsed, esimene lahutus, üksindus, teine lahutus, alkohol ja vägivald, kolmas mees, lahkuminek, lapsed lahkuvad kodust. No jumala õnnetu oli see kogu värk. Kas elu ongi nii lühike ja dramaatiline? Kas NIIII ongi või?! Kes filmi näinud ei ole, siis see film võttis 12a aega, et valmis saada ja nagu peakiri ütleb, jälgitakse selle poisi elu tema poisipõlves (6-18a). Mulle läks hullult südamesse koht, kus poiss pakkis oma asju, et minna ülikooli ja ema puhkes nutma. Ma tundsin talle kaasa. Aga soovitan ise kõigil vaadata, huvitav on juba ainuüksi asjaolu, et kahe tunni jooksul näeb, kuidas näitlejad vananevad 12a jooksul :)

Kodus on kraanikauss köögis vahetatud ja Alar ütles, et see on nagu kogu aeg siin olnud :) Tegelikult oli nii, et kui me 7,5a tagasi seda kodu sisustasime, siis Alar tahtis kivist köögitasapinda ja kraanikuassi, mina aga ei tahtnud ja kuna köök minu pärusmaa, siis nii jäi, et ei tule. Nüüd aga puhuvad uued tuuled ja Alar küsis eile, et kas vahetame tasapinna ka välja :D Ma esialgu ütlesin ikka ei :) Enne ja pärast pildid:



Vesi näiteks kivile langedes üldse ei pritsi ja "voolamishääl" on ka hoopis teine, selline mahe ja sügav. Valikuga oleme väga rahul, Franke valamu ja värviks onyx ning nüüd kibeleb see kivist vann ka hullemini, kui varem, samas annan endale aru, et see on ühe reisi hind ja meil ei ole seda vanni vaja, aga ma olen naine ja ikka on vaja seda vanni ja ma ei tea, mis nüüd saab :D Kõigepealt teeme tüdrukute toa valmis, kuhu on vaja osta kaks tooli, kaks laualampi, kaks riidekappi ja uus voodi ja siis vaatame, kas saab vanni või mitte :) Aaa, telekas tuleb ka enne. Meil ju endiselt ei ole televiisorit, aga paar vinüüli olen juurde saanud ja music over TV for sure! :D

Siis väärivad mu eelmise postituse lauvärvid veel korra äramärkimist! Maybelline Color Tattoo! Kes veel poodi ei ole läinud, siis ausalt, ma luban, et teil ei ole olnud paremat lauvärvi! Mul on siis nüüd kolm värvi, viimasel korral Alar juba küsis, et palju sul neid veel vaja on :D


See ülemine on mu uus lemmik ja suvel ma kindlasit midagi muud ei kasutagi, Pink Gold. Blondidele!! On and On Bronze on alla vasakul, mis minu arust sobib absoluutselt kõigile ja siis all paremal on Pomegranade Punk, mis on vist pigem brünettidele või mulle õhtuseks ajaks :) Vau, vau ja lihtsalt vau. Selveri soodukas on selleks korraks läbi, aga Prismas on kuni pühapäevani -25% kõik kosmeetikatooted ja ma eeldan, et ka need. Minge poodi!! Ostke omale naistepäevaks midagi ;)

Ostmisest veel rääkides, olen ostnud omale juba ammu meeldinud bikiinid. Probleem nende bikiinidega oli see, et neid saab ainult netist ja pesu/päevitusi netist osta, on ikka päris hullus. Aga tegin asja lõpuks ära! Ja oi, kui rahul ma olin, kui pakk tuli! Püksid on natukene kitsad, neopreen ju üldse ei veni, no ma ei ole rahul. Ühesõnaga, septembris oleks nad mulle ilusti läinud, aga nüüd on trennis mittekäimine ja shokolaadisöömine oma töö teinud ja pole nii hea. Aga pole hullu, ma ikka loodan, et suveks lähevad ideaalselt jalga, praegu käin vanade musta värvi bikiinipükstega, kui Tenerifel/LasPalmasel käin, sobib ka väga hästi kokku :)


Eile tellisin teise mudeli veel, esialgu valisin kohe roosa komplekti välja, aga siis mõtlesin, et ei, võtame hoopis muud värvi ja valituks sai see:


Loodan, et sobib see mudel ka.
Tellitud: Siit!

Kohe on kevad käes ja varsti minu sünnipäev ja siis juba Hundu sünnipäev ja mai lõpus läheme Legolandi. Legolandi planeerin hetkel, vaatan lende ja hotelle, loen review-si, plaan on minna kolmeks päevaks ning üks päev olla ka Lalandia veekeskuses. Hundu sünnipäev on ka kõik plaanitud, kui graafik tuleb selline, nagu peab, siis toimub pidu 9. mai. Enda sünnipäeva veel ei teagi, mis saab või mis teen, aga tahaks ikka midagi teha. Suvereisi hakkan ka vaikselt planeerima, praegu olen mõelnud ainult Horvaatia peale, kõik muu on mõtlemata :) Ja siis ootan juba ka 10C ja rohkem kraadi sooja, saaks kevadilmasid nautima hakata :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Oslo

Igal aastal toimuvad meil tööl motivatsiooniüritused nimega Sales Day. Alati on keegi motivational speaker , siis lisaks üleüldist juttu uutest toodetest, mida lennukis müüma hakkame ja on olnud ka suurte kaubamärkide esindajaid, kes siis räägivad kohe laval ainult enda märgi toodetest. Ning lisaks kõik tooteesindajad oma toodetega, mida me siis kõik seal proovida saame ja kõigile goodie bag -id ja auhindu saab võita, no ühesõnaga, üliäge üritus! Seda degusteerimise osa ootame me alati kõik, shoks ees ja mullid järgi ja siis süda paha kommidset ja pea käib ringi alkoholist, aga nalja on palju. Eelnevalt olen ma käinud Kopenhaagenis ja Helsinkis, sel aastal tegi Helen ettepaneku, et lähme Oslosse. Muidugi läheme! Ööbisime Smarthotel Oslos, absoluutselt kesklinnas ja igale poole väga normaalne jalutada. Hind oli ka väga mõistlik arvestades seda, et me olime ikkagi maailma ühes kallimas linnas ning kesklinnas. Kahene tuba maksis veidi üle 80€. Ah, et kuidas nii soodne? Toa suurus oli