Otse põhisisu juurde

Olukorrast riigis 38

Vaatan aknast välja ja lund sajab, alles see oli, kui oli 7 päeva järjest päikest ja sooja ka kevadiselt palju. Aga mis siin ikka nukrutseda, küll see lumi läheb ja soe päike tuleb varsti.

Ilusad ilmad on meid pannud oma terrassi kriitilise pilguga üle vaatama. Panime näiteks terrassi piiretele uued pajumatid. Eelmised olid ostetud samuti siit, Roomaja-st. Väga lahe koht ja hinnad on ka ok! Üheks suureks ostuks oli veel uus grill. Eelmise grilli elu sai eelmisel aastal otsa, hoiame seda küll veel rõdul, aga varsti läheb prügimäele. Kui uue grilli peale mõtlesime, siis oli soov Weberi toodetest midagi valida. Käisime juba eelmise aasta lõpus poes valimas, et milline mudel jne ja peaaegu juba ostsin ära Q1200, meie pere jaoks piisav suurus, aga siis tekkis küsimus, et kuhu me selle asetame ja kas Alar siis ehitab midagi ja kuna küsimusi oli rohkem, kui vastuseid, jäigi asi kuidagi soiku. Sel aastal algas aga uus arutelu ja nüüd oleme uhked Q3000 grilli omanikud. See on muidugi mega suur, peab hakkama grillipidusid korraldama :) Esimesena pean külla kutsuma Terje, tänu kellele mul see grill üldse olemas on. Aitäh, Terje transpordi ja tassimise eest, olen võlgu! Loodan sel suvel kõik toidud grillil valmis teha, pliiti ei taha sisse lülitada :) Lisaks on vaja uut aiamööblit, aga seda õiget ma poes ei ole veel kohanud, küll aga olen näinud välikohvikutes asju, mis meeldivad. Aga vast ikka leiab midagi meie kaubandusest ka, mille hinna ja kvaliteedi suhe on paigas.


Ja siis oleme me uhked telekaomanikud juba 1,5 nädalat :D :D Mina isiklikult ei ole telekast veel midagi vaadanud, aga küll see varsti tehtud saab. Telekas näeb ilus välja küll, ostsime LG 700V 55  teleka. Alar ütles, et see on ok, ma usun teda :) Sealt saab igatahes 3D filme vaadata, millest meie lapsed on suures vaimustuses, kinos me nendega 3D ei käi vaatamas ja siis saab netis käia sellega no ja kanaleid näitab ka. Ma tõesti ei oska kommenteerida, mis ta veel teeb, kindel on see, et tolmu ta ei võta, sest seda pean mina pidevalt pühkima. Tahan taas tänada, aga sel korral Annikat, aitäh, et sa kohe pakkusid mulle hea hinnaga telekaid, aga kuna see hea hinnaga telekas oli ikkagi kallim, kui samaväärne, siis ostisme odavama. Ma usun, et üks on parem, kui teine, aga konkreetselt minu jaoks ei ole see üldse tähtis ja pealegi, paneks ma pigem selle raha omale selga, kui seina peale, aga las ta siis olla seina peal :) Aga jah, hästi armas, et kohe kirjutasid ja pakkusid, aitäh!

Siis tahtsin veel kirjutada loost, mis minuga juhtus Selveris. Alustan algusest. Me kogume pudeleid ja viime neid poodi taarapunkti, jah, ma tean, et osad inimesed ei tee seda ja viskavad pudelid tavalisse prügisse ja arvestavad pandi osa toote hinnale otsa. Aga meil on juba ammu nii, et kogume, vanasti viis meil pudelid koristaja ära ja sai raha endale, ma teen seda ikkagi taaskasutuse pärast, mitte, et ma omale mingit sissetulekut sealt teen vms. Nüüd, kui meil on lapsed, viivad nemad pudeleid ja siis  saavad midagi SELLE raha eest omale valida. Enne me käisime Prismas, hea mugav autoga letti sõita ja kui oli mõni pudel, mida vastu ei võetud, siis anti infoletis raha. Ja ma olen selle süsteemiga harjunud. Kui sai valmis Peetri Selver, vahetasime kohe poodi ja viisime kõik pudelid sinna. Hea jalgsi poodi jalutada ja siis tagasi. Sel korral siis ei olnud pudeliviimise juures midagi erilist, läksime kolmekesi, ühel lapsed üks kott käes ja teisel teine, arutame, kui palju umbes raha saab ja mis selle eest osta saab ja kõik on tore. Automaadis selgub, et ühte pudelit vastu ei võta, kuigi ma proovin oma viis korda. Ok, pole hullu, lähen infoletti ja saan raha sealt. Naisterahvas vaatab mind kui peast põrunut ja ütleb, et visake see pudel siis minema. Ma vahin lolli näoga, et ei viska ma midagi, ma olen selle pudeli siit teie juurest ostnud ja te olete pandi selle pealt kinni hoidnud, nüüd toon ma seda siia tagasi ja ma tahan selle 10 senti ka tagasi saada. Ta ütles, et oodake palun ja tuli umbes kolm minutit hiljem tagasi, et jah, nemad seda pudelit ikkagi vastu ei võta. Ma siis ütlesin, et Prisma võtab näiteks. See naisterahvas ütles siis, et neil ei ole sellist süsteemi ja tema minu asemel viskaks selle minema, see on ju ainult 10 senti ja vahib mind kui rotti, kelle kinganina ma närida tahan.  Mina ütlen, et asi ei olegi rahas, asi on põhimõttes, mis õigusega te üldse panti võtate, kui te hiljem seda ei tagasta, siis pole õigus seda raha kinni pidada Selveril. Ma sain päris kurjaks tegelikult selle peale, tõstsin tooni ka ja oleks veel igasugu asju öelnud, kui lapsed ei oleks kõrval olnud, aga igatahes palus ta mul veel korra oodata. Jäin taas ootama ja siis Hundu küsis, et miks ma selle tädiga nii räägin, nii kurjalt :D Ma siis seletasin talle natuke süsteemi ja elu üldse ja alati heaga siin ilmas ei saa, sest heaga astutakse sulle pähe ja siis istudki oma pudeliga kuskil nurgas ja jäätisest jääb 10 senti puudu. Ja 10 senti on suur raha!! On suur raha, kui see jääb millestki puudu. Aga eks me olemegi erinevad, ühel on põhimõtted, teisel ei ole. Üks mõtleb, et kui on süsteem, siis peab süsteem toimima, teine mõtleb, et elus ei toimi midagi. Aga kui on pandisüsteem seal püsti, siis tehke see masin korda, mis ei suuda lugeda absoluutselt tervet triipkoodi. Tagasi tulles oli tal käes 0,1€ paberlipik ja andis mulle põlastava pilguga selle 10 senti sularaha ja ma mõtlen, et kes meist see idioot nüüd on. Jah, mis ma oskan öelda, ma ei ole inimene, kes selle pudeli minema viskab, ma ei ole ja ma ei saa ka kunagi selliseks! Kui pood võtab minult pandi pudeli eest, siis tahan ma selle raha ka poelt tagasi saada, kui ma pudeli tagastan. Ja kui ma olen nõme, siis olen ma nõme ja nii on.

Kodus on meil nüüd kõik, välja arvatud toolikatted, tehtud. Alaril on silkooniriba ka veel köögis tõmbamata, aga see on pisidetail. Tegin just praegu ühe pildi ka meie trofeedest :) Mina räägin Alarile, et üks vaip on vist veel puudu, aga tema arvab, et ei ole. Nüüd toibume natukene kulutusest ja varsti võtame tüdrukute toa ette, hiljemalt suve lõpuks peab ju valmis olema.


Rohkem praegu ei olegi. Töökaaslased lähed Norra suusatama minu sünnipäeval ja ma mõtlen, et äkki peaks ka minema :) Pole otsustanud. Kodus olen niigi vähe ja vabad päevad veel kuskil mäe peal, Alar arvas, et no mis seal ikka, mine, aga mina olen väga kahtlev. Näis, mis ma siis välja mõtlen.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Olukorrast riigis 16

Tuulerõuged on endiselt väga aktuaalne teema. Maia punnid tulid siis esmaspäeval, 3. juuni, Hundul leidsin esimese punni reede hommikul 14. juuni. Maia põdes tuulerõugeid väga raskelt. Üks pilt temast: Nägu oli väga punne täis ja arme jääb ka, see põse peal olev on hetkel suur auk. Hundul seevastu ei ole näos hetkel üldse punne, üks juuste ääres ja üks lau peal ainult. Käed on kõige tihedamalt täis, jalgadel paar tükki ja natuke seljal ja kõhul. Maial oli palavik nagu Hundul, selline hommikul 37,3, õhtul 38C. Teisel haiguspäeval oli Maia muidugi täielik laip, magas kogu aeg ja oli ainult horisontaalis, Hundu aga rõõmustas, et ta haige ja et lasteaeda ei pea minema ja siis määris ennast briljantrohelisega kokku. Jah, meie olime sel ajal autot müümas ja kui koju tulime, siis oli aknalud ja köögi seinad ja kraanikauss briljantrohelisega, Hundust ja Maiast ma üldse ei räägi. "Briljantrohelinekäsi" Aga jah, auto müüsime maha. Sellega läks selles suhtes natuke nihu, et mei