Otse põhisisu juurde

Aknashopping 8



Pole ammu kirjutanud, mis poodides silma on jäänud. Mitu asja ostunimekirjas. Esiteks saapad, on väga vaja osta :) Primeboots on kaubamärk, eelmisel aastal Sfäär müüs, aga sel aastal ma ei näinud neid, peab vist Rootsi minema ostma. Hädasti on ju vaja :) Minu arust väga shefid ja selliseid mul veel pole! :)))))


Siis muidugi ülehomme on välja tulemas HM koostöö Balmainiga, sealt tahaks ka "paari" asja, kui küüned taha saab :) Plaan sõbrannaga igatahes minna lettidele viskuma :D Loodan, et uudistesse kuskile ei satu :D

See on rabamisnimekirjas nr 1! :) No seal minu nimi peal kirjas ka, te ei näe?


Järgmine topp, mida tahaks, väga mina jälle.


Seda tahaks proovida, pildilt meeldib ja näen oma ühe tumesinise seeliku peal seda ja siis ühe teise musta seeliku peal. Ja kui see mu kappi jõuab, siis pean kindlalt ühe mürkrohelise selliku ka veel ostma.


Kellel siis salli vaja ei lähe?


Klassikaline Balmaini valge t-särk. Balmain for HM miinus MH maksab see särk poes 160€, ülehomme tuleb 29,9€ välja käia. Ma tean, et paljudele ei lähe üldse korda, kus miski disainitud on või mis materjalist miski on ja mis see mood üldse on, AGA, kes tahab Olivier Rousteingi käega disainitud ja õiglase hinnaga tooteid omale garderoobi, siis kohtume neljapäeva hommikul Postimaja HMis :) Kellele Olivieri nimi midagi ei ütle, siis pole hullu, teid ilmselt huvitavad tähtsad asjad siin ilmas, aga ta on üks üliandekas noor tüüp, kelle selle hooaja loomingut ja toodete hindu näeb siin.


Kogu Balmain for HM kollektsiooni näeb siin

Salliotsingul olen ka olnud, silma on jäänud Alpaka omad, aga selle hinna eest tahaks ikkagi käes hoida ja proovida, mitte netist tellida. Keegi teab, kas kuskil poodides ka neid müügil on?



Kashmir sall, mis hetkel Stockmannis on kliendikaardiga soodsam, oli ka super mõnus, aga natuke googeldada, siis soovitatakse ikkagi alpaka villa ja miks mitte Eesti tootmist toetada?

Võidab see, kellel on surres rohkem asju ;)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Oslo

Igal aastal toimuvad meil tööl motivatsiooniüritused nimega Sales Day. Alati on keegi motivational speaker , siis lisaks üleüldist juttu uutest toodetest, mida lennukis müüma hakkame ja on olnud ka suurte kaubamärkide esindajaid, kes siis räägivad kohe laval ainult enda märgi toodetest. Ning lisaks kõik tooteesindajad oma toodetega, mida me siis kõik seal proovida saame ja kõigile goodie bag -id ja auhindu saab võita, no ühesõnaga, üliäge üritus! Seda degusteerimise osa ootame me alati kõik, shoks ees ja mullid järgi ja siis süda paha kommidset ja pea käib ringi alkoholist, aga nalja on palju. Eelnevalt olen ma käinud Kopenhaagenis ja Helsinkis, sel aastal tegi Helen ettepaneku, et lähme Oslosse. Muidugi läheme! Ööbisime Smarthotel Oslos, absoluutselt kesklinnas ja igale poole väga normaalne jalutada. Hind oli ka väga mõistlik arvestades seda, et me olime ikkagi maailma ühes kallimas linnas ning kesklinnas. Kahene tuba maksis veidi üle 80€. Ah, et kuidas nii soodne? Toa suurus oli