Otse põhisisu juurde

Balmain for H&M

Penen paari sõnaga kirja, kuidas see Balmaini ostuhommik meil sõbrannaga läks. Pood tehti hommikul kl 08 lahti, meil on plaan 0730 kohal olla, seega start kodust oli 0715. Tegin ilusast hommikust ühe pildi ka:


Kohale jõudes vaatasin, et punane vaip lausa poe ette maha laotatud, aga inimesi polegi, see järeldus oli muidugi ennatlik, ukse taga teisis ikkagi oma 30 inimest juba ja rahvast tuli järjest juurde.


Olin esimest korda sellisel "üritusel". Rahvas iseenesest oli rahulik ja eks me kõik vaatasime teineteisele otsa ja naeratasime, et jajah, sa ka kell 0630 tõusid või, mõttega :) Mida aeg edasi läks, seda närvilisemaks läks ka seltskond, meie selja taga oli lausa sõnavahetus, et kelle õlg ikkagi ees oli ja kelle jalg taga, vaatasime ja kuulasime, päris kurjad inimesed. Ja ärge unustagem, et tegemist oli riietega! Ei osanudki muud teha, kui vait olla, et kas tõesti läheb mingiks sõjaks ära. Kell 08 võeti lint eest ära ja rahvas TORMAS sisse, meie Nevega läksime vooluga kaasa ja kas te saate aru, aga rahvas läks hulluks! Joostigi tormi ja kõik kahmasid mis kätte said ja 30sekundiga oli KOGU kaup stangedelt ja riiulitelt kadunud. Mina olin saanud omale näppu valge t-särgi ja Neve sai mulle musta sametiga pluusi nr 40. Ma vaatasin neid stangesid ja hakkasin lihtsalt naerma, tegelikult ka või!!? Peab ütlema, et slaavi verd neiud olid eriti kiired ja vaatasin imestusega, kuidas keegi oli omale 5-10 toodet selle ajaga saanud. Ja midagi ostmata ei jäänud ka, 500€ pintsakud, 300€ pluusid, 400€ tagid, kõik osteti ära.


Pärast tornaadot läks aga alles tõeline ärimine lahti. Kõik olid ju suvaliselt krabanud asju, suurusi pole kellelegi aega vaadata. Minu T-särk oli M, minu suurus, proovisin selga ja oli täpselt paras ka. Ok, ühe asja sain siis. Meie juures oli üks neiu saanud 42 pintsaku ja see istus tal nagu kartulikott seljas, õlad olid ikka oma kolm senti mõlemalt poolt suured. Proovisin omale selga seda, ta lahkelt pakkus, see oli ideaalne. Pintsak oleks ka tore ost, eriti selline, mis istub suurepäraselt. Mõtelsin, et saan selle endale, sest iga normaalne inimene ei osta omale 179€ eest kaks numbrit suuremat pintsakut ju, aga ma eksisin, ostab ikka küll! Sõnatu. Vaata ometi peeglisse, kuhu sa lähed sellega, aga noh, eks igaüks teab ise, kuidas elab, äkki tal oli plaan 15kg juurde võtta ja otsis just selleks ajaks omale midagi, mida selga panna. Ma ei tea ju.



Igatahes! Vahetuskaupa tehti proovikabiinide juures, anna see kleit mulle, saad selle seeliku vastu, anna see suurus, saad suurema/väiksema vastu. Neve rabatud sametpluus oli mulle väike, oleks vaja 42 suurust, aga pole hullu, Neve võtab 40 numbri endale siis. Saime mõlemad ühe toote :) Järsku ilmus välja keegi vene neiu, kes pakkus 42 suuruses pluusi ja otsis 40! No ei või olla, lööme käed! Lisaks sain temalt veel selle topi, mida ma sinepitooni tahtsin, aga tal oli must. Sobib hästi! Korraga oligi mul enamus asju, mida soovisin, olemas.

Kodus proovisin kõike korralikult selga, tegin pilti ka.


Pildilt pole pluusi tegelik ilu muidugi nähtav, aga ma olen väga rahul! Väga mina.

Samal päeval ostsin lisaks veel Ivo Nikkolost omale püksid ka, väga meeldivad, üksik number ootas mind seal soodushinnaga. Järgmisel pildil siis t-särk ja üks variant, kuidas ma seda kannaks.


Selle t-särgiga on tegelikult selline lugu, et Neve ütles paar korda, et kui ma seda ei taha, siis tema tahaks. Ja kodus ma mõtlesin, et nii oleks aus, kui ma selle talle annaks. See sobibki rohkem tema riietusstiiliga kokku ja ta ei saanudki ise midagi ja mulle sai selle musta topi no ja nii on õiglane. Seega seda t-särki mul enam ei ole :)

Kolmas asi oli see super äge topp. Vau, kui ilus!


Eest. Tagant lukk lokkis ja ma ei olnud üldse rahul. Kusjuures, pildilt on ka näha, et ühelt poolt lokib. See peaks 40 number mul olema või siis peaks seal midagi laskma ümber teha. Ma arvan, et ma umbes 30min käisin ja pingutasin ja tõstsin ja tirisin seda omal seljas, kuidas seda lokkimist ära saada. Alar tuli vahepeal koju ja ütles, et kena on, jah, aga lukk lokib :D Proovisin pintsakuga, no IDEAALNE! Aga kamoon, ma ei osta omale 100€ toppi, millega saab ainult pintsakuga käia. Umbes tund hiljem tegin otsuse, et viin poodi selle tagasi. Neve arvas, et asi pole üldse nii hull, aga noh, kui ma nii otsustan, siis ise tean. Õhtul HM tagasi minnes panin topi lauale ja müüja vaatas imestusega ja lausus, et kas olete ikka kindel, te ei saa enam kuskilt sellise hinnaga Balmaini disainitud toppi :))) Hästi tore müüja oli, ohkis ja puhkis seal ja ei suutnud uskuda, et midagi toodi tagasi. Jah, mul oli ka kahju ja oleks võinud ka kuskil õmblusateljees väiksemaks teha, aga no siis võikski nii olla ju, et ostad aga suuri ja väikeseid riideid poest ja muutkui lased ümber teha. Ju see polnud mulle mõeldud. Vähemalt ma tahan nii uskuda.

Selline see värk seal oli. Ühtegi tuttavat ei silmanud ;)


Kommentaarid

  1. Vabandust, aga ma lihtsalt naersin selle pintsakukirjelduse peale :D

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Olukorrast riigis 16

Tuulerõuged on endiselt väga aktuaalne teema. Maia punnid tulid siis esmaspäeval, 3. juuni, Hundul leidsin esimese punni reede hommikul 14. juuni. Maia põdes tuulerõugeid väga raskelt. Üks pilt temast: Nägu oli väga punne täis ja arme jääb ka, see põse peal olev on hetkel suur auk. Hundul seevastu ei ole näos hetkel üldse punne, üks juuste ääres ja üks lau peal ainult. Käed on kõige tihedamalt täis, jalgadel paar tükki ja natuke seljal ja kõhul. Maial oli palavik nagu Hundul, selline hommikul 37,3, õhtul 38C. Teisel haiguspäeval oli Maia muidugi täielik laip, magas kogu aeg ja oli ainult horisontaalis, Hundu aga rõõmustas, et ta haige ja et lasteaeda ei pea minema ja siis määris ennast briljantrohelisega kokku. Jah, meie olime sel ajal autot müümas ja kui koju tulime, siis oli aknalud ja köögi seinad ja kraanikauss briljantrohelisega, Hundust ja Maiast ma üldse ei räägi. "Briljantrohelinekäsi" Aga jah, auto müüsime maha. Sellega läks selles suhtes natuke nihu, et mei