Otse põhisisu juurde

Olukorrast riigis 40

8 kuud on möödas viimasest postitusest, aeg läheb ikka kiirelt. Ei oska kuskilt alustadagi kohe. Suvi on!! Ja alatest maist ning pooled eestlased said pruuniks teiseks juuniks :) Panen nüüd ühe mõnusa loo tiksuma ja kerin ajas natukene tagasi.


Lähen tagasi möödunud nädalavahetusse, meil oli Veeve juures vahvlipidu. Uskumatult soe ilm oli, vahepeal tuli vihma, aga eriti värskemaks ei läinud, minule väga meeldib selline kuumus ja selle pärast just, ei olnud mul probleemi ka kolm tundi järjest kuuma vahvliraua juures küpsetada :)


Laud oli sel korral värsket kraami täis, tegin arbuusisalatit, murelid, mustikad, arbuus, maasikatoormoos, värske soolakurk ja loomulikult vahvlid!


Veeve terrass näeb välja nagu välismaa ajakirjast, mulle nii meeldib see! Jutud käivad, et basseiniehitus läheb ka millalgi lahti no ja siis on kohe eriti lux see olemine seal. Mitte, et hetkel seal olevast tiigist vähe meile oleks, aga bassein kuluks ära küll :) Istud terrassi äärel, jalad vees ja kokteil käes. See tumepunane jook meil käes ei ole mitte punane vein jääga (väk) vaid ülimaitsev Fragolino, maasika-viinamarjast tehtud mõnus suvine mullijook, promillidega. Minu ülisuur lemmik!


Siin pildil uued joogid, Bacardi (uue) laimi Schweppesiga. Läheb vist juba liiga alkoholireklaamiks ära see asi. Me tegelikult oleme kõik väga mõõdukad joojad ;)


Siin peo peakülaline ka pildile jäänud.


Eks igaüks arvab nii, et tema sõbrad on maailma parimad, aga ausalt, mul ON maailma kõige parimad sõbrad. Elu on üks mõnus aeg ikka :)

Järgmine väga suur asi, mis juunis toimus, oli Laura Reaalkooli lõpetamine.


Meie Laura, me oleme kõik nii uhked su üle! Laura on kui mu oma laps, hakkasin mõtlema, et ta on mu elus olnud umbes-täpselt 17 aastat, üks ülimõnus inimene on sinust sirgunud. Ja mul selle Laura tarkusega seoses on oma teooria ka, kuldmedal tuli kindlasti ka tänu sellele, et tal umbes 5aastaselt sai juba ülikool lõpetatud, meiega koos siis. Kui tihti oli ta Veevega loenguses kaasas, istus seal armsalt viimases pingis ja joonistas paberile ja kuulas tarka juttu :))) Ja kui nüüd päris aus olla, siis ma arvan, et Veeve politoloogia 5 tuli puhtalt tänu Laurale, Hazak isegi pidas kõne selle kohta, et vaadake, kui tubli ema, miski ei jää haridustee takistuseks, laps võetakse loengusse kaasa :)))


Kleidist ka pilt. Liina Stein tegi head tööd.


Ajas veel tagasi minnes, Emma Grete sai ju 8 aastaseks! Sünnipäeva korraldasime sel korral Loodusmuuseumis, kus oli samojeedi koer ja kus koerjuht rääkis kõike koertega seonduvast ja lapsed said ka koeraga mängida ja trikke teha. Siin üks ühispilt.


Edasi suundusime Maiasmoka kohvikusse, kus oli martsipanimaalimine ja söömine.


Iga laps sai ühe koerakujulise martsipani, mille sai siis koju viia ja nahka pista :)


Selline ta on, meie Hundu!


Ja kui Hundu sai 8a, siis meil sai samal ajal täis 9a abielu. Ega nüüd Alar eriti rahul ei ole, et ma ühe pildi siia üles panen, aga mina kinkisin talle rätsepaülikonna selleks väikeseks tähtpäevaks ja tahaks seda jagada. Pildil küll pintsakut ei ole seljas, sest liiga soe siin olnud, et sellega käia, aga natuke näeb, mis see kink endast kujutas. Pilt on tehtud mulle approvimiseks, et kas nii võib minna, Alar niisama endast pilte ei klõpsi, ainult havi käsul :))) Minu mees, kõige parem!!


Kooliaasta saab ka kokku võtta. Siin üks pilt Hundu viimasest koolipäevast, käisime poes maiust ostmas õpetajale, Maia õpetajad said ka solidaarsusest suud magusaks sel päeval.


See aasta ei ole olnud kerge! Need vähesed kodused tööd, mis on olnud, nendega on olnud selline tants ja tagaajamine, et mine hulluks. Hudu arvates on kool õppimiseks ja kodu mängimiseks ja kodus ei tehta mitte ühtegi kodust ülesannet. Ma ei taha rääkidagi, MILLINE hullus on olnud kodused tööd. Asi paranes, kui panime Emma pikapäevarühma. Päevapealt. Siis ei pidanud kodus midagi tegema. Ühe koduse töö tegi ta aga väga hea meelega ära. See oli iseseisev mereteemaline töö. Hundu tuli koju, ütles, et tahab teha video ja nii ja naa ja seda ja teist ja meie Alariga kuulasime suud lahti, et oh, kus on alles ideed. Sättisime siis võtteplatsi valmis, telekast panin mängima Youtube suvalise merealuse maailma video, arvutist panin mängima merekohina, Alar sättis valmis võtteplatsi ja tegime esimese proovivideo.


Rohkem võtteid me ei teinudki. Sobis see ka. Jutt peaks sisukam olema, aga mis mina ikka hakkan seal midagi muutma, see on tema projekt ja tema mõtted ja nii ongi kõige parem.

Aprillis oli minu 35 juubel ka. Sünnipäeva ma ei pidanud. Plaan oli, aga kui graafik välja tuli, siis ühtegi nädalavahetust vaba ei olnud ja mitte kuskile kuidagi ei sobinud ka ja nii ta läks. Koju tellisin sel korral toortoitu sellisest kohast nagu Vegan Stuudio Toormoor, FB on neil ka konto olemas. Maitsesid eriti need takod!! Või ma ei tea, kuidas nende nimi on :) Seal karbis, ülimaitsev, suu hakkas praegu vett jooksma!


Korterikaaslased leidsid ideaalse kaardi mulle :)


Ja siis tahaks veel tordijuttu rääkida. Sefiiritordid. Minu lemmiktordid. Ja Tallinna Kaubamajast võib leida maailma parimaid Eestis tehtud sefiiritorte. No ja vaadake välimust ometigi! Tartust tulevad need väga erilised isendid ja ma ütlen, et on oma hinda väärt! Sefiiri rohkem, kui on põhja ja vaarikatoormoosiga seest! Ülihead! Koduleht FB leiab neid ka. FB pilte vaadake hoolega, mega kunstiteosed. Sefiirikorvikesed on neil ka. Poes vaatad tavalisi korvikesi 0,39€ ja siis nende omi 2,5€, ajab muhelema küll. Aga no eelistage antud juhul kvaliteeti, mitte kvantiteeti, ausalt, te ei kahetse. Tordi kilohind oli minu arust 22€ :D



Vahele veel üks hea lugu:


Mis siis veel? Munadepühad olid ja ma tegin shokolaadimunarallit. Olin lastele teinud mõlemale omad lehed, kus peal peidkohad, kust mune võib leida, olin kõik eelnevalt ära peitnud ja kui me maalt tulime, siis paar minutit hiljem, kui Emma läks seljas olnud riideid pesukasti viima, tuli ta kilgates ja naerdes, teate, see oli lihtsalt nii armas ja ehe naer ning rõõm. Meil on pühadejänes käinud ja mustapesukastis on munad! No see nägu, mis Hundul oli, seda on raske kirjeldada ja see toob mulle praegu ka naeratuse näole. Laualt leidsid nad siis juhendid ka:


Vabariigi sünnipäeva tähistasime sel aastal meil. Ikka seesama kamp. Rongkäik ja lipud ja hea söök ja parim seltskond. Presidenti vastuvõttu ei saanudki eriti jälgida, sest juttu oli nii palju. Ja seda kõike jääb meenutama Makedoonia reisi plaan, mis sai paika pandud. Alar järgmisel päeval ütles, kui ma väikese peavaluga tõusin, et tema ei tea, kuidas ma sellest nüüd välja vingerdan, aga Makedooniasse me ei lähe :))))) Me saime kõik järgmisel päeval kõvasti naerda, kui ma kirjutasin, et kas te ikka mäletate, mis plaanid meil paika said pandud!


Maia sünnipäeva peab ka ära mainima ikka. Maia sai kuueseks. Ja nagu ikka, tema teadis täpselt, mida kingiks soovib, kuhu me perega sööma lähme ja kus tema oma sünnipäeva peab. Muide, 7a sünnipäeva kava on mulle ka juba neli kuud tagasi ära räägitud. Ma ei tea, kust tal need ideed ja soovid ja plaanid. Aga tore muidugi, ise ei pea eriti mõtlema.


Sünnipäevatordi tegin sel korral ise, ülimaitseb gluteenivaba brownie kook toorjuustukattega:


Emma kiri jõuluvanale:


Aipät. Ai, pätt, ma ütlen. Jõuluvana otsustas X-Boxi kasuks, olgu öeldud :))))

Minu jõulud ja ka aastavahetus olid Dubais, töö, töö töö. Jõulu lõuna oli Burj Khalifa 123 korruse Atmosphere restoranis. Miinumum arve 125€ inimese kohta.


Aga ei olnud raske täis saada summat, tass kohvi maksis 12€ :) Ok, ma teen nüüd natuke liiga, kohviga koos saabusid ka sellised pisikesed ampsud, et niiii kallis siis ei olnudki see tass kohvi, aga jah, sellised hinnad.


Ja kui mõelda natukene veel odavamaks seda söömist, siis BurjKhalifa otsa saamiseks pead sa nagunii lunastama pileti alates 30€, restorani minnes sa seda piletit ei maksa. Ja kui sa vene keelt ka oskad, võib juhtuda, et teenindaja teeb sulle ka privaattuuri kogu restoranis ja saad fotosessiooni veel lisaks ka. Meiega nii läks :) Jah, nagu Rullnokad juba kunagi ammu ütlesid: "Et elus läbi lüüa, tuleb keeli osata: hands up, give me all your money!"

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Pavlova

Uusmeremaalased ja austraallased on juba sada aastat vaielnud ühe tordi loomisloo pärast, kes siis ikkagi, millal ja kus. See tort on Pavlova, loodud kuulsa Anna Pavlova auks, aga mis riigi kokk see oli, kes selle retsepti välja mõtles, selles ongi vaidluskoht. Tort on vaidlemist väärt, olgem ausad, mina vaidleks kogu hingest selle eest. Besee, vahukoor, maasikad, mõnus suvemaius. Või miks ma mitte sügisel või talvel või hoopisi kevadel? Pavlova on minu lemmik. Ma teen seda tihti ja minu arust üks kõige lihtsamaid kooke. Ja siis täna ei läinud mul munad piisavalt vahtu. Esimest korda 5 aasta jooksul. Ma ei tea, mis valesti läks, äkki oli see väike tilk munakollast, äkki liiga palju korraga pandud suhkurut. Kes teab. Aga jah, täna ma tegin lausa kaks Pavlovat. Üks on seest fluffy, pealt krõbe ja teine on pannkook, ma isegi ei kujuta ette, mis ta seest olla võib, homme proovin :) Pildilt tunduvad nad praegu ühesugused, aga pealmine on siis kõrge ahjuplaat ja äkki selle pärast tundu