Otse põhisisu juurde

Olukorrast riigis 41



Meil on esimest aastat nii, et Hundul on kogu suvi vaba ja Maial juulis lasteaed suletud, aga meie ju töötame! Kuna minu puhkused on rotatsioonis ehk siis, kui suvepuhkus on mai-september, siis igal aastal peab minu puhkus olema erineval kuul. Eelmisel aastal oli juuli, sel aastal august, järgmisel september jne ehk siis ei olnud mul juulisse midagi saada sel aastal. Alaril tööl kollektiivpuhkus ehk üks nädal oli juulis, üks augutis. Mida lastega teha??? Nädalaks panime nad jalgpallilaagrisse, oi, see neile väga meeldis! Järgmisel aastal kindlasti jälle!! Ja ülejäänud aja on nad kodus meil siin olnud, kus on lastekaitsjate silmad!? Aga mida sa hädaga teed? Ma ise kasvasin ka nii, polnud hullu midagi, inimene minust siiski valutult sai, paar kaotatud varbaküünt ja mõni muhk välja arvata.

Ühel päeval siis Alar teatas, et kõik, lapsed lähevad maale! Minul hakkas lõug värisema, lapsed hakkasid nutma, kuri isa ajab lapsed kodust välja, okok, tegelikult see nii üldse ei olnud. Oli hoopis nii, et kui kool läbi sai, hakati nõudma, et millal maale saab minna. Suvel kõik lapsed maal, ma ei tea, kust nad selle võtsid. Mul on 85a vanaema seal maal, no ma ei jäta ju lapsi ilma endata sinna!!? Appi tormas minu 64a ema, kellel hakkas puhkus 13 juuli no ja siis ei olnud enam üldse mingit juttu. Oli see jutt, et mis kell me minema hakkame 13ndal. Asjad said pakitud kaks päeva enne minekut. Nad oleks vist jalgsi juba minema hakanud, peaasi, et saaks maale. Ütleme nii, et eelmisel aastal ootas Hundu oma esimest spordilaagrit ka ja kui sinna sai, siis iga päev halas telefoni, et tal on kurb ja igatseb meid ja lahistas nutta, et tulge järgi (mida me muidugi ei teinud), siis sel korral ma mõtlesin, et jaa, esimesel õhtul nagunii helistab juba, et tulge järgi. Aga võta näpust. 4 päeva jooksul on ta teinud kolm kõne, üks oli see, et naabripoisil on mingid lahedad kummirajad seal ehitatud ja saab sõita, teine jutt oli see, et koeral on puuk ja tema nüüd hakkab seda välja võtma, et ta oskab küll ja puuki tappa oskab ka ja kolmas kõne oli mingi telefoninumbri küsimine, et kas ma tean mingit numbrit. Kõik. Keegi ei hala, koju ei taheta, Maia, muide, ei ole meiega üldse rääkinud, ta ei taha, tal on kogu aeg tegemist. Mina olen kõik oma suved seal veetnud. Mul oli iga päev super päev, õhtul leotati kõnts lahti ja järgmisel päeval kõik uuesti. See oli aeg, kus meil olid lehmalaudad seal ja kus ma jõin otse udarast klaasi lüpstud piima (öäk), jooksin vilja sees ja sain pahandada, et ei tohi vilja maha joosta. Minu mäletamist mööda kasvasid seal maasikad terve suve läbi :D Ja rohelisi punassõstraid sõin ma seal ka, kõht hiljem valutas, aga hea oli ikka :) Teate, lastest nüüd natukeseks aitab, ma räägin hoopis mida meie siin teeme, kui kassid läinud :)))))

Ise ka ei usu, et lapsi pole. Mitu päeva juba ei ole olnud, KÕIK, saate aru, absoluutselt kõik asjad on seal, kuhu ma nad panen. Toad on ideaalses korras, pesud on pestud, kraanikausis ei ole ühtegi musta taldrikut ega kahvlit. Vinüülimängija keerutab plaati. Esimesel õhtu, ma ei mäletanudki, mis me tegime, küsisin praegu Alarilt ja ta vastas, et tema käis rattaga sõitmas ja kui ta tagasi tuli, sain ma kohe hakata talle õhtusööki tegema :) Esimesel õhtul me vist olime natuke shokis siin, et lapsi ei ole. Hommikul ma muidugi läksin kohe hommikusöögile Klausi, kes see ikka kodus hommikust sööb?



 Siis minu arust iga päev olen käinud ka poodides, ma arvan, et nüüd on kõik asjad poest ära ostetud minu poolt, kõik. Endale olen ostnud kaks kleiti, kahed tennised/tossud, uue koti, pintsaku, kosmeetikat, lastele posu asju, Alar sai ka 4 uut asja kappi. Hullumaja! Kõik, rohkem ma poodi ei lähe. Ühe pildi panen, Maiale komplekt, nii nunnud asjad.


Ühe pildi veel, siin mul kõik uued asjad seljas välja arvatud tagi:


Trennis olen ka iga päev käinud. Eile õhtul käisime Ruhes söömas, vaatasime halli merd ja teineteise siniseid silmasid :) Eile ostsime ühe uue vinüüli ka, väga hea Eesti muusika. Kellel seda plaat veel ei ole, siis soovitan küll poodi minna!



Tegin alkoholivaba kokteili: laimi Schweppes, red bull, maasikad, münt, jää ja laim. Jõime kokteili ja kuulasime head mussi, mõnus õhtu oli.


Täna hommikul tegin vahvleid hommikuks, maasikamoos, mustikad, maapähklivõi. Siis läksime Vanalinna, käisime niisama ringi, lemmik kohad ja ilusad vaated. Nägin kusjuures oma bossi ka, kes oli Rootsist tulnud Eestisse nädalavahetust veetma, hehe, ajasin paar sõna juttu :)


Üks modell oli Vanalinnas ka ja tahtis pildile:


Praegu arutame, et kas lähme Merepäevadega seoses ka kuskile kontserdile. Jah, lähemegi, nüüd läks kiireks, pole aega midagi üle ka lugeda. Tsau!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Olukorrast riigis 16

Tuulerõuged on endiselt väga aktuaalne teema. Maia punnid tulid siis esmaspäeval, 3. juuni, Hundul leidsin esimese punni reede hommikul 14. juuni. Maia põdes tuulerõugeid väga raskelt. Üks pilt temast: Nägu oli väga punne täis ja arme jääb ka, see põse peal olev on hetkel suur auk. Hundul seevastu ei ole näos hetkel üldse punne, üks juuste ääres ja üks lau peal ainult. Käed on kõige tihedamalt täis, jalgadel paar tükki ja natuke seljal ja kõhul. Maial oli palavik nagu Hundul, selline hommikul 37,3, õhtul 38C. Teisel haiguspäeval oli Maia muidugi täielik laip, magas kogu aeg ja oli ainult horisontaalis, Hundu aga rõõmustas, et ta haige ja et lasteaeda ei pea minema ja siis määris ennast briljantrohelisega kokku. Jah, meie olime sel ajal autot müümas ja kui koju tulime, siis oli aknalud ja köögi seinad ja kraanikauss briljantrohelisega, Hundust ja Maiast ma üldse ei räägi. "Briljantrohelinekäsi" Aga jah, auto müüsime maha. Sellega läks selles suhtes natuke nihu, et mei