Otse põhisisu juurde

Nuhk Albert 11

Seda postitust olen ma nüüd nii, nii ammu tahtnud teha, sest häid asju ei saa vaka alla hoida! Kõike, mis hea, tuleb jagada, et teistel oleks ka hea. Kosmeetika ja iluasjad, mida ma armastan! Nüüdseks olen juba kõike piisavalt kasutanud ka ja võin suure kindlusega öelda, et asjad on tõelised pärlid!

Praegu oli hea nali lauluga, mida ma siia mängima tahtsin panna. Mul tuli tahtmine kuulata ühte vana lugu, aga ei ole meeles ei esitaja ega laulu nimi, hakkan Alarile seletama, et tead, selline lugu, et vuntsidega mees laulab ja austraallane oli ja mingi happy lugu oli. Alar vaatab lolli näoga, et tema ei tea. No kuidas ei tea! Noh, et seksikad kabareetantsijad nagu tantsisid taustal ja. Alar ütles siis, et pane aga Googlisse sisse, et vuntsidega mees laualab ja naised on taustatantsijad :D Noris mind veel seal, kui järsku ütleb, et oot, kas see tüüp oli selline old school, jah. JAH!! Aga nimi ei tule ikka meelde. Läheb veel 5min mööda, kui ta järsku ütleb, et Sparrow :D Jess!! Austraalia laulja Sparrow ja Google ütles Sam Sparro Happiness :) Aga palun, siin ta on, umbes 5a vana lugu, aga endiselt hea. Kõrvaklapid pähe.




Kõigepealt alustan kohe sellisest firmast nagu By Terry. Sattusin nende toodete peale tänu ühele Inglismaa ilublogijale. Vaatasin netist, hinnad küllaltki kallid ja ilma proovimata ma ikkagi nii ei osta. Aga siis! Jalutan Viru Keskuses ja astusin sisse sellisesse poodi nagu Creme de la Creme ja pidin pikali kukkuma, seal on suur By Terry kosmeetikaalus pluss kreemide valik ka! Joppenbuhh! Kohe proovisin seda "the best product in the world" CC seerumit.


Sunny Flash tooni kiitis ilublogija taevani, peale vaadates tundus väga tume, aga tegelikult pole ta nii tume miski. Alla panin primeri ka no ja käe peal väga ilus! Ostsin CC kreemi ära, hind 73€, netist tellides 70, seega Eesti hinnad ikkagi väga mõistlikud, Soomes palju suurem vahe. Aga siis see CC seerum! Mul ei ole nii palju sõnu, kui hea see on, eriti hea sellistele inimestele, kellele puuderkreemid ja muud möginad ei meeldi. Ma ei saa aru, mis sinna sisse pannakse, aga tal on selline imeilus kuldne sisu toonival seerumil sees. Päevad, kus ma üldse meiki ei kanna, panen ka ühe pumbatäie seda no ja peeglist vaatab ilusa jumega inimene vastu. Tööl olles kasutan seda nii, et panen 1,5 pumpa CC ja pool pumpa puuderkreemi, segan näppude otsas ära ja siis panen näppudega näkku. Kui peoleminek, siis panen kreemitatud nahale CC ja siis peale eraldi beauty blenderiga puuderkreemi. No igatahes, see on asi, mida ma kasutan iga päev. Ausalt, parim, parim asi üldse! Mul hetkel 1/4 pudelit veel alles, varsti pean uue pudeli järgi minema. Sel kuul äkki ostan selle primeri ja kui mul ihnuri tuju ei ole, siis kätekreemi ka, selle hind oli müstilised 35€. Tegelikult tahaks veel lauvärve ja näokreemi ning veel highlighterit. Seerumist rääkides tahtsin veel seda mainida, et toode tuleb peale panna küllaltki kiiresti, imendub sisse kiirelt, igahommikune kiirmassaaz näole veel lisaks seda peale pannes :)

Teine ülim toode on Olaplex. Ma alustan sellest, et minu juuksuri juures saab teha Olaplexi hooldust ja nii ma selle korra prooviks võtsin ja usute või mitte, aga mu juustel oli nagu teine tekstuur kohe. See on kolmeosaline ravi, mida teevad professionaalid, aga koduseks kasutamiseks saab ka osta sellist jõmmut:


Googeldage ja lugege ise tagasisidet. Ma olin absoluutselt vaimustuses ja nüüd ma siis teen kodus kord nädalas omale juustele seda maski no ja ülirahul! Umbes aasta tagasi oli selle potsiku hind 40€, aga nüüd saab juba toote kätte 30€ (vähemalt minu juuksuri juurest, iSalon) ning Tradehouse müüb 35€. Hind on küllaltki krõbe jälle, aga see väike potsik kestab kaua. Ei noh, arvestades, mida see asi teeb, ei ole toode kallis! Mina olen kallis, kõike muud saab kõigest raha eest!! :)


Järgmiseks supertooteks on minu super-druper-mega päevakreem, mille totsik mul täna hommikul otsa sai ja nüüd ootan taas talve, et sama asi uuesti osta. Kreem on tegelikult küpsele nahale, mis siis vanusele 40+ :D :D :D :D Aga no arvestades minu elukutset ja arvestades seda, et mul on nagunii kuiv nahk, siis kosmeetik arvas, et talveks on mulle ok. Mina, kui profaan arvan, et see on mulle parim kogu aeg ja palju mul sellest 40st puudu ongi... Ma arvan, et mu nahk nüüd see viimased pool aastat ei ole vananenud :) Super kreem. Hind aga.... üüratu jälle. Otsisin netist ja ütleb, 108€ 50ml, minu arust mina ostsin 97€, päris kindel ei ole. Sünnipäevaks saab mehelt paluda kingituseks!


Sünnipäevast ja kingitustest rääkides, siis mina tegin endale ka sünnipäevakingi, 36 ikkagi ja ostsin La Meri silmakreemi! No selle hind oli meeletu, aga kord elus saan 36 :))))) Loll, kes vabandust ei leia. 15ml silmakkreemi hinnaga 153€ (lennujaamast saab -10% crew hinnaga). Ok, aplikaator-kuulikese sai ka kaasa :D Kreem on super hea, aga seda siiski rohkem ei osta, liiga kallis. Ostan mingi normaalsema hinnaga ja kasutan sama aplikaatorit. See seisab terve aja külmikus ja siis kreemipanemise ajaks võtan välja ja teen massaazi silmaümbrusele.


Sõbrannadelt sain sünnipäevaks kulda ja kaviaari. Seda siis mitte otses mõttes, aga taas kreemipurgis :)

Kreemi tegelikult ei ole veel kasutanud, homme avan pidulikult selle, aga küll olen ma kasutanud sädelevat cleanserit. Ülihea! Silmameik eraldi maha ja siis seda kullasäraga puhastajat näpuotstele ning maseerin oma minuti, et kõik meik lahti sulaks, siis veega üle ning lõpetuseks toonik peale. Tooniku otsin ise juurde.

Kuna mul kaks kodu, siis on mul ju kõiki asju vähemalt topelt ja meigieemalduseks on mul ostetud veel üks La Meri toode, näopesugeel. Seda kulub ülivähe ja mulle meeldib absoluutselt kõik selle juures. Hind oli 77€ (miinus crew 10%), aga arvestades, kui vähe seda läheb, siis ütleks, et väga normaalse hinnaga. Panen korraga pool pumbatäit. Selle ostsin kevadel ja seda soovitan küll, kes otsib mingit uut ja huvitavat näopesugeeli.


Sellised tooted siis. Aga kui nüüd valida üks toode kõigist asjadest, siis peab see ikkagi olema By Terri CC seerum, mida teil kõigil vaja läheb ;) Uskuge mind. Number kaks oleks La Mer puhastusgeel.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Pavlova

Uusmeremaalased ja austraallased on juba sada aastat vaielnud ühe tordi loomisloo pärast, kes siis ikkagi, millal ja kus. See tort on Pavlova, loodud kuulsa Anna Pavlova auks, aga mis riigi kokk see oli, kes selle retsepti välja mõtles, selles ongi vaidluskoht. Tort on vaidlemist väärt, olgem ausad, mina vaidleks kogu hingest selle eest. Besee, vahukoor, maasikad, mõnus suvemaius. Või miks ma mitte sügisel või talvel või hoopisi kevadel? Pavlova on minu lemmik. Ma teen seda tihti ja minu arust üks kõige lihtsamaid kooke. Ja siis täna ei läinud mul munad piisavalt vahtu. Esimest korda 5 aasta jooksul. Ma ei tea, mis valesti läks, äkki oli see väike tilk munakollast, äkki liiga palju korraga pandud suhkurut. Kes teab. Aga jah, täna ma tegin lausa kaks Pavlovat. Üks on seest fluffy, pealt krõbe ja teine on pannkook, ma isegi ei kujuta ette, mis ta seest olla võib, homme proovin :) Pildilt tunduvad nad praegu ühesugused, aga pealmine on siis kõrge ahjuplaat ja äkki selle pärast tundu