Otse põhisisu juurde

Suvepuhkus 2016!

Tere kõigile, mina siin!

Hakkasin oma pooleliolevaid postitusi vaatama ja see tuleb nüüd küll pea aastase hilinemisega :D Aga pool teksti juba kirjutatud, et postitan siis ikka ära :)

Juulis 2016 oli mul kolm nädalat puhkust. Ma arvan, et see on olnud üks mõnusamaid puhkusi üldse! Puhkus Eestis, puhkus kodus, Tour de Estonia. Ülimõnus! Ma armastan Eestit ja ma armastan oma kodu! 9 aastat oleme me siin olnud ja ma vaatan kõiki asju endiselt nii, et ma olen kõigega rahul ja see kõik on täpselt see, mida ma tahan. Midagi välja ei taha vahetada ja kõik on lihtsalt super. Aga värskendust nagu natukene tahaks. Ja siis me nüüd olemegi kodus värskenduskuuri vaikselt teinud, veel on ostmata dushile uus otsik. Mustapesukasti olen ma ka juba väga ammu tahtnud uut, kuskil ei müüda sellist nagu ma tahan. Ülemiste Keskuses on olemas sellised prügikastid nagu ma omale koju tahan pesukasti, täpselt minule meeldiv on seal Mrs.Waffle juures. Kui te tulevikus juhtute Õhtulehest lugema, et keegi on Ülesmitest varastanud prügikasti, siis teadke, see olin mina.

Alar rääkis veel, et ukselingid tahaks ka ära vahetada, et paneks magnetiga. Üks hea süsteem eeldas seda, et peab uued uksed ka ostma nende sisudega, sellest me loobusime. Aga salongis öeldi, et Abloiyl on olemas standartse ukse sisu, mida saab siis vahetada magneti vastu. Ostsin koju ühe prooviks, aga no ukse sisse ta läks jah, aga seina sees olev koht, kuhu ukse keel sisse läheb, sealt tuli ikka uuristada auku ja seega viisin tagasi. Praegu siis mõtleme, et kas vahetaks äkki lingid ainult välja :) (Linke me siiski välja ei vahetanud).




Kõigepealt aga kiruks natuke ka. Paar päeva enne puhkust sõidan mina siis autoga Alarile järgi, keeran tänavasse sisse ja kiirendasin, et edas sõita, kui järsku näen, et mingi mega kraater on teel ees, keset teed. Pole märgitud ka, seal oleks pidanud olema lindid ümber, nii suur auk oli see! Pidurdasin kiirelt ja vahetult enne auku lasin piduri lahti, et amordid saaks oma töö teha ja sõitsin august läbi. No minge pekki! Ma sain kohe aru, et midagi on viga nüüd, jätsin auto seisma ja kuramuse rehv on katki!! Tallinn! See ei olnud ehitusplats, kus ma sõitsin, Tallinna linna tee, keset teed! Helistasin politseisse, tulgu fikseerigu ära, sest mina seda kahju küll ise ei kanna. Kõige parem nali oli muidugi see, et mul kodus ahi töötas, küpses seal imemaitsev roog, pidin Alari kiirelt peale võtma ja koju minema, et sööki ja jooki nautida ja nüüd ma siis olen, rehv puruks, ahi töötab, Alar ootab. Helistasin Uberi järgi, et vähemalt tulekahju kodus ära hoida. Alar võttis talverehvi ka kodust kaasa, õnneks on erinevatel velgedel need. Õnneks! Teise Uberiga jälle tagasi politseid ootama. No nii kurjaks tegi. Politsei tuli kohale ja sõitis ka sealt august läbi :) Naisterahvas siis seletes ka, et see ei ole siin ok auk ja nad teevad pildid jne. Mõõtsid ära ka, augu laius oli 1,6 meetrit!! Saate aru jah, tee keskel. Sügavus 10cm ja kõrgus 0,6m. Kaali kraater keset Tallinna teed!! No igatahes, järgmisel päeval helistasin Linnavalitsusse ja Kommunaalametisse ja suhtlesin mitme inimesega. Tegin kaebuse ka kirjalikult. Õhtuks oli auk parandatud. Mul sõrannal ka korra selline asi olnud ja pidid kohtusse minema, kus Kommunaalamet jäi muidugi süüdi. Aga no see närvikulu 6 kuud. Nüüd on siis minu kord. (Aga mina ikkagi ei viitsinud nendega kammima hakata, see üks rehv, ah, ausalt, ma ei viiiiiiitsi).

Puhkus algas siis nii, et kaks talverehvi ees ja kaks suverehvi taga ja plaan on teha Tour de Estonia. Mis seal ikka. Lapsed oli meil juba varem maale viidud, seda ma kirjutasin. Tankisime auto täis ja hakkasime sõitma, lõppsihtkoht oli esimeseks õhtuks Nooruse Spa Narva-Jõesuus. Enne seda käisime Ontikal ja Toilas. Siin Toila rannas tehtud pilt. Ülilahe koht!!


Söömas käisime Saka mõisas, jäin väga rahule! Tõsiselt maitsev toit ja võttis kohe aega otsustada, mida menüüst valida. Kui sinna kanti satute, astuge sisse!

Nooruse Spa oli järgmine suur üllataja. Kuidas selline pärl on nii vähe käidav ja nii vähe reklaamitud? Ok, üks tähelepanek on, et oli palju vene rahvusest inimesi, paljud autod oli vene numbrimärkidega ka. Venemaalt hea lühike maa tulla. Suurepärane spa ja oi, mis vaated väljas olevast mullivannist loojuvale päikesele! Õhtune jalutuskäis mererannas, oijah, ilmaga meil vedas ka täiega, oli selle suve kuumim nädal, 27-29C. Tõeline puhkus!

Lõunast sõitsime edasi Tartu suunas. Kauksi randa ujuma ja loomulikult Peipsi sibul ja värske kala! Ostsime värkselt suitsustatud rääbist. Apppiii! Ma pole nii head kala vist saanudki oma elu sees! Ja sõime kala autos, ps. meil autos söömine keelatud. Aga kahekesi, Alar sõitis ja mina siis puhastasin ja sõime kahekesi :) Kui pool portsu oli söödud ja pool maad edasi sõidetud, siis ma hakkasin ajama, et peame ikka tagasi minema ja veel ostma, keerasimegi ümber ja kui kohale jõudsime, oli kala otsas ja putka kinni.

Tartus ööbisime Dorpatis ja see hotell on küll vana ja väsinud, ei soovita :) Söömas käisime Truffes ja ma võtsin omale maailmakuulsa tonnato, menüüs nimega rostbiifisalat tuunikaladressingu ja friikartulitega. OMG, milline toiduelamus jälle! Ülimaitsev, super-druper roog! Friikad pealt krõbe, seest fluffy, salat krõmpsuv, kapparid ülivalmis ja maitsvad, biif ideaalne ja kaste mega! Pilt siin:


Olgu etteruttavalt öeldud, et kuu hiljem käisin ma samas kohas söömas ja sama roog nägi välja rääbakas ja maitses kohutavalt, friikad oli külmad, kapparid toored, salat olid jäägid ja ma korraldasin seal väikese skandaali ka. Näitasin esimesel korral saadud rooga ja olin väga rahulolematu, et kuidas kvaliteet nii kõigub no ja üldse oli nii pettunud, et ei teadnud, kas olla kurb või kuri. Praegu telefonist otsin seda rääbaka salati pilti ja olen ära kustutanud! Igatahes, tahaks sel aastal veel korra minna ja proovida, mis sel korral lauda tuleb.

Järgmisel päeval oli plaan minna sefiiritordid.ee poodi ja Fresko käsitööjäätise tehasesse. Shefiiritortide poodi otsisime päris kaua, aadress on, maja on, aga mida ei ole, on pood! Käisin ühest uksest, teisest uksest, kolmandast, tagasi esimesse, lõpuks leidsin mingi inimese ja tema siis ütles, et näe, see uks seal ja seal on pood, aga ei tea, kas nad lahti veel on. Lähen sisse ja pood polegi veel avatud, aga nad tegid seal värskeid torte ja ma ütlesin, et ma olen Tallinnast ja maksan :)))) Okok, tegelikult ma ütlesin, et ma olen Tallinnast ja nende tortide suur fänn ja tuli vaatama, kus nad on ja ühtlasi ostaks oma emale sünnipäevatordi ka. Värsked tordid pidid natukese aja pärast valmis saama ja nii me olime sunnitud ikkagi hiljem tagasi tulema. Aga haarasime sefiirikorvikesed ikkagi kaasa. Vaadake neid kunstiteoseid ometi!




Siin tort emale:


Edasi Fresko tehast otsima. See oli hullem kadalipp, kui sefiiritordid. Läksime Alariga peaagu riidu ka seal, üks ei küsi juhiseid ja teine tahab, et üks küsib ja kuskilt ise oma jõududega ei leia. No vaadake seda kohat, kus nad asuvad, otsi siis siit "ehitusplatsilt":


Aga üles me nad sealt leidsime ja jäätisetegija oli ise nii üllatunud, et me sinna kohale olime tulnud. Et kuidas ometi te meid leidsite. No ausalt, ise ka ei tea, kuidas :))) Saime kõiki maitseid proovida ja ostsime ühe kaasa ka.




Jäätis söödud, põrutasime edasi Piusa koobastesse.


Kraadiklaas näitas 29C, tegime seal ühe matkaraja ka läbi. Kahekesi on ülimõnus olla. Aga lastega ka hea. Õhtuks jõudsime maale laste juurde. Ja edasi läks puhkus nendega. Käisime Haapsalus ning ühe super toreda seltskonnaga Topul suvepäevasid tähistmas.

Puhkuse sisse mahtus veel tüdrukute juuksuriskäik. Maia soovis oma juuksed maha lõigata. Otsisin, kus on Maia pikkade juustega ja leidsin selle pildi:


Maia soov oli lühike "bob" ja siin ta meil nüüd on oma soovitud seonguga:


Emmal lõigati ka juukseid.


Ja nii saidki mõlemad tüdrukud uueks õppeaastaks valmis.

Kommentaarid

  1. Nii mõnus lugemine nagu alati!!Nüüd tuleb suvi 2017 postituseks elamusi hakata koguma! :) xoxo

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Pavlova

Uusmeremaalased ja austraallased on juba sada aastat vaielnud ühe tordi loomisloo pärast, kes siis ikkagi, millal ja kus. See tort on Pavlova, loodud kuulsa Anna Pavlova auks, aga mis riigi kokk see oli, kes selle retsepti välja mõtles, selles ongi vaidluskoht. Tort on vaidlemist väärt, olgem ausad, mina vaidleks kogu hingest selle eest. Besee, vahukoor, maasikad, mõnus suvemaius. Või miks ma mitte sügisel või talvel või hoopisi kevadel? Pavlova on minu lemmik. Ma teen seda tihti ja minu arust üks kõige lihtsamaid kooke. Ja siis täna ei läinud mul munad piisavalt vahtu. Esimest korda 5 aasta jooksul. Ma ei tea, mis valesti läks, äkki oli see väike tilk munakollast, äkki liiga palju korraga pandud suhkurut. Kes teab. Aga jah, täna ma tegin lausa kaks Pavlovat. Üks on seest fluffy, pealt krõbe ja teine on pannkook, ma isegi ei kujuta ette, mis ta seest olla võib, homme proovin :) Pildilt tunduvad nad praegu ühesugused, aga pealmine on siis kõrge ahjuplaat ja äkki selle pärast tundu