Otse põhisisu juurde

Oslo

Igal aastal toimuvad meil tööl motivatsiooniüritused nimega Sales Day. Alati on keegi motivational speaker, siis lisaks üleüldist juttu uutest toodetest, mida lennukis müüma hakkame ja on olnud ka suurte kaubamärkide esindajaid, kes siis räägivad kohe laval ainult enda märgi toodetest. Ning lisaks kõik tooteesindajad oma toodetega, mida me siis kõik seal proovida saame ja kõigile goodie bag-id ja auhindu saab võita, no ühesõnaga, üliäge üritus! Seda degusteerimise osa ootame me alati kõik, shoks ees ja mullid järgi ja siis süda paha kommidset ja pea käib ringi alkoholist, aga nalja on palju. Eelnevalt olen ma käinud Kopenhaagenis ja Helsinkis, sel aastal tegi Helen ettepaneku, et lähme Oslosse. Muidugi läheme!


Ööbisime Smarthotel Oslos, absoluutselt kesklinnas ja igale poole väga normaalne jalutada. Hind oli ka väga mõistlik arvestades seda, et me olime ikkagi maailma ühes kallimas linnas ning kesklinnas. Kahene tuba maksis veidi üle 80€. Ah, et kuidas nii soodne? Toa suurus oli 8 ruutmeetrit :))) Aga ega meil peale voodi ja pesemisvõimaluse midagi muud ju vaja ei olnudki. Poolvõõraga sinna ei lähe, sõbranna, mehe, peika või armukesega aga küll :D Ja kõik on väga moderne ja uus, lihtsalt väga väike.


Esimesel päeval jõudsime kl 09 hommikul juba kohale ja haarasime kohe lennujaamast Starbucksi (-40% crew) ning kiirrongiga Oslosse. Pilet muidu 20€ suund, Norwegiani crew kaart andis meile -50%.  Jube hea kaart, onju :) Küsisin paarilt kolleegilt, kuhu hommikust sööma minna ja ikka kuulen vaid Aker Brygge, Aker Brygge.


See on väga populaarne söömis-, jalutamis-, shoppamisala, otse fjordi ääres. Üks kapten ütles, et seal saame oma sajalisi luftitada, no sinna me siis ju minna tahamegi. Hommikusöögiks valisime ühe väga kena restorani, aga Tripadviser ütles, et teenindus on väga halb, küll oli seal, et kellel tellimus ära unustatud ja siis teenindajad ei tee üldse välja ja liiga kaua peab toitu ootama jne. Me saime ka kohe tunda "kiidetud" teenindust :)) Meie toidud unustati ära, pärast seda hakkas meie lauda teenindama uus ettekandja. Minu toit oli peaaegu jahtunud, kui lauda jõudis. Aga kui aus olla, siis see mind üldse ei häirinud, las olla, mis on, jootraja ma ei jäta. Vaade, ilm ja seltskond oli super ja muu polegi oluline.


Lõunasöögiks läksime tagasi sajalisi luftitama. See õlu maksis 11€, friikate hinda ei mäleta enam.


Järgmisel hommikul sõime hommikust hotellis. Hind oli 13€ ja pärast ühte päeva Oslos tundus see mulle väga soodne. Söögivalik oli lai ja igal juhul Oslos olles võtta hommikusöök hotellis, sest igal pool mujal on kindlasti kallim. Mina siin overkill vahvlit järamas. Vahvli küpsetasin ise, peal maapähklivõi, vaarikamoos ja Nutella :))))


Teisel päeval oli plaanis minna fjordisõidule. Laev oli väga uhke, nagu piraadilaev filmidest, paremini ei oska kirjeldada, et aimu saaksite. Purjed kinni seotud, nagu täitsa päris kohe. Sõit kestis kaks tundi ja maksis 33€. Turiste oli igasuguseid, üks hästi lahe ameeriklastest paarike oli seal ka, neid oli armas vaadata, armastus oli õhus. Sõit ise oli mõnus merereis, värske õhk ja ilus vesi, giidijutt, kui selline, oli natuke pealiskaudne, oleks palju rohkem tahtnud kuulata. Rohkem juttu ja fakte ja huvitavat infot. Aga sõit oli super, jah, peaceful on inglise keeles see sõna, eesti keeles ei kõla sama hästi.


Minu hea Helen :) Küll on tore, et mulle elu kõige paremaid inimesi teele veeretab. Helenit tunnen ma 8 aastat, töökaaslased oleme me ka.


Pärast sõitu läksime hotelli, tegime ennast korda ja siis Sales Day! Võrreldes kahe eelneva riigiga, kus ma olen käinud, oli Oslos kõige lahjem see värk. Õhtusöök oli hotelli restos burger :) No konkreetselt nii oligi, mäkist ei toodud, oli gurmeeburger, aga no varem Kopenhaagenis olid valged linad ja eelmisel päeval Arlandas samuti väga uhke gaala. Oslos vist burger oli sama hinnaga, mis teistes riikides kolmekäiguline õhtusöök :D :D Aga meie siis Heleniga sõime komme ja jõime erinevaid kokteile ja cavat ja shampanjat. Naersime ka, et pea juba sumiseb, pidi pidurit tõmbama veidi. Siis täitsime veel küsimustiku, et saaks loosimisel osaleda ning Helenil vedas sajaga, talle naeratas loosiõnn ja ta sai omale uued uhked Urbanista kõrvaklapid ja nagu ikka, mina ei võida midagi, aga loodan, et armastuses siis läheb endiselt hästi. Sales Dayl jagatakse lennufirmade töötajatele auhindu ka. Aasta müügiinimene, kes selgub mingi hullu valemi põhjal, põhimõtteliselt inimene, kes on kõige suurema summa eest lendudel asju müünud. Lisaks veel aasta parim müügikuulutaja, aasta parim müügikärude kaunistaja ja aasta inspireerivam kaastöötaja. Olgem ausad, minul mingit auhinnalootust küll ei ole. Mul oli pisike sumin peas ja vaatasin niisama inimesi ja olin omades mõtetes ja mõtlesin, et kas me Heleniga õhtul kuskile välja ka lähme jne. Ja siis tuli Norwegiani inspireerivaim töötaja ja järsku öeldi minu nimi ja ma pidin konkreetselt pikali kukkuma. Mul läks kõik uduseks ja kogu keha hakkas surisema ja ma põhimõtteliselt ei mäletagi miskit sellest asjast, keegi tegi pilti kuskil, paluti naeratada ja nii ma seal olin nagu puuga pähe saanud. Mina võin nüüd küll ära surra, selline au osaks saanud töölt, et ei oskagi midagi öelda. Ma ikkagi arvan, et midagi on kuskil nihu läinud häälte lugemisega ja kohe tuleb kiri, et tead, jama lugu, sina ikka ei ole see inspireerivam kaastöötaja. Ma ausalt, päris-päris ausalt, ei ole sellist auhinda ära teeninud. Ma olen väga meelitatud, et paljud inimesed panid minu nime kirja ja ma meeldin neile ja nad hindavad mind, aga no see lugu on ikka päris uskumatu. Ma ei tea, mul pole sõnu. Aitäh kõigile, kes hääletasid, see on mulle suurim au siin elus ja ma hindan sellist tunnustust väga. Oijah, silmad lähevad natukene märjaks ka. Ma ei tea, mida öelda. Aitäh!


Pärast ikkagi peole ei läinud, olime päris väsinud mõlemad ja läksime hoopis hotelli cavat jooma ja katusele päikeseloojangut nautima.

Kolmandal hommikul sõime hommikust lennujaamas ja seda Jamie Oliveri restoranis. Vot selline uhke muna/lõhe/spinati sourdough sai toodi mulle lauda. Ülihea!!


Lennujaamas jäi veel veidi aega uute päikeprillide shoppinguks ka. Nagu ikka, oma lemmik päikeseprillide poest. Tegelikult läksin kindla plaaniga ostma Celine Audrey prille, olin päris kindel kohe, et need sobivad mulle ja need ma endale ostan.


Aga siis olid seal veel ühed teised mõnusad prillid veel ja nii ma siis seal kahe vahel valisin. Kindel valik oleks ikkagi olnud Celine, aga need prillid olid ninal jube rasked, kui ma juba poes seda tunnen, mis mul siis pärast tundi kandmist nina ütleb. Ja siis veel olid nad vist tegelikult minu jaoks ikkagi liiga fäänsid, no oleks palju raha, siis oleks need Audreyd ka ostnud, mingi outfitiga oleks nagu rusikas silmaauku, aga tahtsin siiski prille, mida ma mugavalt kanda saan kogu päeva. Ostsin Gucci uuest kollektsioonist sellised:


Väga-väga rahul!

Aitäh, Helen mõnusate päevade eest ja nüüd hakkame järgmist asja organiseerima!

EDIT! Praegu lugesin oma postitust uuesti ja ma pole üldse maininud seda, et Norrast asju ostes saab käibemaksu tagasi küsida! Lennujaamas on asi eriti lihtne, teevad kohe kohapeal, prillid ka sain u 25% soodsamalt. Selle pärast ma alati Oslos päikeseprille ka ostan, kust mujalt sa saad just müügile tulnud mudelid 25% soodamalt. Teadmiseks siis! Kui midagi lennujaamast ostate, paluge kohe maksutagastust ja täitke vorm ära, algselt maksate täishinna ja hiljem tuleb käibeka osa kaardile ilusti tagasi :)

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Pavlova

Uusmeremaalased ja austraallased on juba sada aastat vaielnud ühe tordi loomisloo pärast, kes siis ikkagi, millal ja kus. See tort on Pavlova, loodud kuulsa Anna Pavlova auks, aga mis riigi kokk see oli, kes selle retsepti välja mõtles, selles ongi vaidluskoht. Tort on vaidlemist väärt, olgem ausad, mina vaidleks kogu hingest selle eest. Besee, vahukoor, maasikad, mõnus suvemaius. Või miks ma mitte sügisel või talvel või hoopisi kevadel? Pavlova on minu lemmik. Ma teen seda tihti ja minu arust üks kõige lihtsamaid kooke. Ja siis täna ei läinud mul munad piisavalt vahtu. Esimest korda 5 aasta jooksul. Ma ei tea, mis valesti läks, äkki oli see väike tilk munakollast, äkki liiga palju korraga pandud suhkurut. Kes teab. Aga jah, täna ma tegin lausa kaks Pavlovat. Üks on seest fluffy, pealt krõbe ja teine on pannkook, ma isegi ei kujuta ette, mis ta seest olla võib, homme proovin :) Pildilt tunduvad nad praegu ühesugused, aga pealmine on siis kõrge ahjuplaat ja äkki selle pärast tundu