Otse põhisisu juurde

Esimene lumi

K2isin eile Rovaniemis ja seal oli lumi maas!! J6ulud on tulemas! Uskumatu, kui ilus on ikka puhas lumi kuuskedel, valge, hele, k6ik on nii ilus. Lisaks on Gossip Girl osades just talv k2tte j6udnud ja ka seal sajab lund ja k6ik need ilusad mantlid ja mytsid ja sallid ja saapad. Tahan ka talve!! Nii hea ikka, et meil on neli eristatavat aastaaega, muidugi see on ka hea, et soojem kliima asub umbes 5 lennutunni kaugusel :P Novembris on mul kaks t88reisi sooja ja lisaks on mul ka 2 n2dalat puhkust, kus l2heme kogu perega sooja.

Aga see lumi ikkagi, ma ei saa yle. Tahaks sooja teed ja piparkooke ja villaseid sokke ja kyynlavalgust. Varsti kaunistaks toa, kuuske on vist liiga vara tuppa tuua, haha :P J6ulukingid on mul k6ik ostmata, aga ideid on juba olemas, peab hakkama neid nyyd soetama ja peaks ise oma soovi ka j6uluvanale edastama. Tahaks uut kella, hihi, ma tean, et j6uluvana teeb suured silmad, haarab peast ja hyyab: kui palju neid kellasid siis nyyd vaja on :P

Sel aastal joonistaks/kirjutaks tydrukutega esimest korda j6uluvanale kirja. Sel aastal tahaks nautida iga hetke j6uludest ja inimestest ja kodust. 6nneks on mul detsembrisse ka kaks n2dalat puhkust tulemas, jaja, ma tean, me puhkame liiga palju, aga meil on tervistkahjustav t88 :P

Sel aastal tulevad j6ulud teisiti, ma tean, ma ei ole yheldi aastal neid nii v2ga oodanud.

K6ike m6nusat!


Kommentaarid

  1. Mina juba igatsen ka seda puhast ja imevalget lund,mis alguses silmadele haiget teeb.Praegu on kõik kuidagi pime ja nukker,aga valge lumi teeb südame ja hinge rõõmsaks!Meil ühes kodupoes juba on müügil õhukesed ja krõbedad piparkoogid ja poistel oli uskumatult heameel neid kausis näha ja no meie mehega seekord jäime ilma:D

    VastaKustuta
  2. ja juba ongi lumi jah.. mina veel ei taha :( a no mis sa teed :D
    hahaa ma tahan ka jõuluvanalt kusjuures kella :P aga jõuluvana seda veel ei tea :P
    ja seda päikest saan koos sinuga 2 päeva nautida ;)

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Pavlova

Uusmeremaalased ja austraallased on juba sada aastat vaielnud ühe tordi loomisloo pärast, kes siis ikkagi, millal ja kus. See tort on Pavlova, loodud kuulsa Anna Pavlova auks, aga mis riigi kokk see oli, kes selle retsepti välja mõtles, selles ongi vaidluskoht. Tort on vaidlemist väärt, olgem ausad, mina vaidleks kogu hingest selle eest. Besee, vahukoor, maasikad, mõnus suvemaius. Või miks ma mitte sügisel või talvel või hoopisi kevadel? Pavlova on minu lemmik. Ma teen seda tihti ja minu arust üks kõige lihtsamaid kooke. Ja siis täna ei läinud mul munad piisavalt vahtu. Esimest korda 5 aasta jooksul. Ma ei tea, mis valesti läks, äkki oli see väike tilk munakollast, äkki liiga palju korraga pandud suhkurut. Kes teab. Aga jah, täna ma tegin lausa kaks Pavlovat. Üks on seest fluffy, pealt krõbe ja teine on pannkook, ma isegi ei kujuta ette, mis ta seest olla võib, homme proovin :) Pildilt tunduvad nad praegu ühesugused, aga pealmine on siis kõrge ahjuplaat ja äkki selle pärast tundu