Otse põhisisu juurde

Puhkus läbi

Täna ongi viimane päev puhkust, kuhu see aeg küll kadus!? Sätin siin asju valmis, triigin uniformi, pakin asju kaasa. Sel korral lähen eriti lühikeseks, homme kl 1235 lähen, olen öö Helsinkis, siis öö Stockholmis ja siis öö Oulus ja laupäeva hommikul kl 0925 on tööpäev läbi ja kl 11 olen juba kodus pere juures, seega ainult 2 tervet päeva olen ära ja siis tuleb jälle neli vaba päeva :) Ja järgmine puhkus on ka juba kuu pärast.

Remondiga olen sealmaal, et porte on tellitud ja minu poole teel, kui see seinas, siis saab siini lakke panna ja sinna külge kardinad. Homme saan kapinupud kätte. Voodit ei ole ära tellinud, ma ei teagi, mida me ootame, Alar ütles, et oleks hea, kui eelmise voodi maha müün, seda ei ole ma veel müüki pannud. Äkki nüüd vabadel päevadel tegelen asjaga. Kui tüdrukute tuba valmis, siis ma tahaks ikkagi magamistoas ka väikese värskenduse teha, uut tapeeti tahaks!

Endaga on nii, et igatsen väga juba tööle! Tahan lennujaama, tahan lennuki lõhna, tahan inimeste naeratusi, tahan päikest iga päev paistmas näha, tahan, tahan. Ma nii armastan oma tööd! Kõik uued klatsiuudised ja juhtumised on ka kuulmata :P Homme lendan ma kolme inimesega, kellega varem ei ole lennanud, jälle uus ja huvitav. Üks nendest on neiu, kes mulle inimesena väga meeldib, sihtkohaks Pariis. Vahel ei olegi muud õnneks vaja, lihtsaid asju vaid.

Ilumessil käisin ka, iga aastaga lähevad pakkumised halvemaks, aga midagi ma siiski sain. Homme hommikul kavatsen hullaritele ka minna :D Töökaaslane tahab saapaid, ise tahan shampoone ja vihmavarju. Osturalli ühel päeval on see minu kehakreem soodukaga, 12,5€, seda oleks ka vaja, aga Alarilt ei hakka üldse palumagi, äkki siit on keegi minemas ja tahaks mulle osta? Neljapäeval on see.

Nüüd aga jälle tegutsema, sest muidu ei jõua valmis, õhtul tulevad külalised ka :)

Siin minu kallid vaatamas telekat, kui me nende tuba värvisime :)


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Pavlova

Uusmeremaalased ja austraallased on juba sada aastat vaielnud ühe tordi loomisloo pärast, kes siis ikkagi, millal ja kus. See tort on Pavlova, loodud kuulsa Anna Pavlova auks, aga mis riigi kokk see oli, kes selle retsepti välja mõtles, selles ongi vaidluskoht. Tort on vaidlemist väärt, olgem ausad, mina vaidleks kogu hingest selle eest. Besee, vahukoor, maasikad, mõnus suvemaius. Või miks ma mitte sügisel või talvel või hoopisi kevadel? Pavlova on minu lemmik. Ma teen seda tihti ja minu arust üks kõige lihtsamaid kooke. Ja siis täna ei läinud mul munad piisavalt vahtu. Esimest korda 5 aasta jooksul. Ma ei tea, mis valesti läks, äkki oli see väike tilk munakollast, äkki liiga palju korraga pandud suhkurut. Kes teab. Aga jah, täna ma tegin lausa kaks Pavlovat. Üks on seest fluffy, pealt krõbe ja teine on pannkook, ma isegi ei kujuta ette, mis ta seest olla võib, homme proovin :) Pildilt tunduvad nad praegu ühesugused, aga pealmine on siis kõrge ahjuplaat ja äkki selle pärast tundu