Otse põhisisu juurde

With LOVE..

Yks minu lemmikumaid riike, kus olen k2inud, on Austraalia. Esimest korda, kui mu jalg maad puudutas, oli seal jahe, v2rske 6hk tungis mu ninna ja nahavahele. Meenutas mulle kodu l6hna. Austraalias oli sygis. Aga midagi oli seal teisiti, midagi, mida ma ei oska kirjeldada, midagi, mis oli nii hea ja m6nus.

Esimese asjana, ma ei v6tnud isegi mitte oma uniformi seljast, l2ksin ma vannituppa, lasin kraanikausi vett t2is, et kontrollida, kas seal l2heb veekeeris p2rip2eva alla. Kunagi oli mu vend mind igasugu reisijuttudega l6bustanud, seda, et seal inimesed pea peal k2ivad, ma loomulikult ei uskunud :) Ja minu arust keerleski vesi p2rip2ev sealt august alla! Hiljem olen ma tarkadest teadusajakirjadest muidugi lugenud, et see ei ole t6si ja bla bla, aga ma v6in vanduda, et see oli nii :) Siis ma vahetasin kiirelt riided ja l2ksin ooperimaja juurde jalutama. Meie hotell oli Intercontinental Sydney, jah, crew ON heade hotellidega 2rahellitatud, k6vakybaratega kotikandjad, k6rghoone vaade sadamale, elav klaverimuusika fuajees jne jne. Muide, seal ma olen korra mini barist v6tnus Snickersi shokolaadi ilma, et ma oleks hinda vaadanud ja p2rast ahmisin 6hku, kui mu k2est v6eti 80 krooni 50g shokolaadi eest, aasta oli siis 2004 :) Nyyd ma alati ikka vaatan, mis hinnaga midagi pakutakse :D Aga tagasi sinna ooperimaja juurde. Kui ilus seal on! K6rghoonekompleks on kohe v2ga l2hedal, sealt tulev valgus on v6rratu just 6htuh2maruses. Terve promenaad on kohvikuid ja restorane t2is, rahvas elab ja hingab headust ja m6nu. Istusin ise ka yhte kohta maha ja tellisin Minestrone suppi, ma olin seda nime siiani ainult kuulnud, tahtsin proovida :) Maitses hea! Ja sellest sai koht, kus ma igal korral s88mas k2isin, minu lemmik koht seal vee 22res. Istusin seal ja vaatasin Harbour Bridge-i. Vau! Veetaksod s6itsid edasi-tagasi, m6ni jaht s6itis rikaste ja ilusatega. Ma tundsin ennast nii h2sti ja syda oli rahl. Oleks ainult Alar olnud minuga, tema oli alati puudu. Aga ma ostsin postkaardi ja kirjutasin talle kirbukirjas mis ja kuidas ja kuidas me kunagi koos siia tagasi tuleme.

J2rgmisel hommikul oli mul plaan minna kuskile randa. Manly bech, l2hen sinna! Kiirpadis kysis yks mees minult, et mis riigi kellaaega mu kell n2itab, ytlesin, et Eesti ja ta teadis Tallinnat ja oli seal k2inud ja tal pidi ka eestlastest tuttavaid olema. Tore, igas sdamas on yks eestlane, ma tean ;) Manly oli v2ga lahe koht! Surfarid, neid oli yksikuid, aga nad olid olemas. Suvise Bondi ranna surfaritekogusega ei anna vist yhtegi kohta v6rrelda, aga see selleks :)) Mis veel silma hakkas, oli see, et inimesed olid v2ga heas vormis ja v2ga p2evitunud ja tundus, et pl2tud on enimmyydud jalan6ud Austraalias :) Ja inimesed naeratasid. Naeratasid ja olid r66msad ja olid vabad ja vabameelsed. See on koht, mis on mul sydames sygaval.

Praegu, kui mul on v6imalus midagi Austraaliast vaadata, siis ma teen seda. Australia's Next Top Model, Project Runway Australia, Masterchef Australia. Viimane on saade kodukokkadest, kes tahavad oma senise elu, elektrik, pankur, stjuardess :) vahetada toiduga seotud elu vastu. Neil on unistus kas oma kohvikust, restoranist, kokaraamatust. Ma armastan seda saadet, ma saan nii palju inspiratsiooni, ma saan innustust olla parem inimene, parem ema, olla minaise. Kui teil on aega, siis vaadake kasv6i paar osa, see on midagi v2ga head! Osasid on muidugi palju, sest pea iga p2ev on uus osa, 6 p2eva n2dalas on see sari, aga see k6ik on seda aega seal teleka v6i arvuti taga v22rt. Ma olen saanud suurep2raseid kokandusnippe, h2id ideid, mida teha vabadel p2evadel, m6tteid, kuidas teha oma lapse synnip2eva. Ma v6in k2si sydamel 8elda, et see on yks mu lemmiksarju. Iga kord, kui ma seda vaatan, on mul tunne, et ma olen ka seal, olen seal ja k2in kaasas nendega Kangaroo Islandil, kuskil lambafarmis, l6hekasvanduses v6i mesilasfarmis vms.

Mida ma tahan 8elda, on see, et ma tahan teha k6ike seda, mis mulle meeldib, hoia enda k6rval inimesi, kes mulle meeldivad ja kes on head, r66mustada lihtsate asjade peale, minna sinna, kuhu syda kutsub. Kui takistuseks on raha, siis poes natuke m6elda, KAS mul on ikkagi vaja seda v6i teist, v6tta omale eesm2rgiks koguda mingi summa, n2iteks reisiraha ja siis iga p2ev selle m6ttega elada. Mina saan k6ik oma unistused selle p2rast t2ide viia, et ma ei s22sta seda raha, mis mul on kuu l6pus alles, sest muidu mul ei ole seal lihtsalt midagi s22sta, aga ma kulutan seda raha, mis mul j22b p2rast s22stmist pangaarvele. See toimib nii h2sti. V6i j2tke suitsetamine maha, see on aasta s22st 1500 eurot. Kas ei pane m6tlema? K6igile k6ike head ja elu on ilus, ka siis, kui sa oled vigu teinud. Ma olen ja ma palun andeks, elu on liiga lyhike, et mitte andeks anda, eks?

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Pavlova

Uusmeremaalased ja austraallased on juba sada aastat vaielnud ühe tordi loomisloo pärast, kes siis ikkagi, millal ja kus. See tort on Pavlova, loodud kuulsa Anna Pavlova auks, aga mis riigi kokk see oli, kes selle retsepti välja mõtles, selles ongi vaidluskoht. Tort on vaidlemist väärt, olgem ausad, mina vaidleks kogu hingest selle eest. Besee, vahukoor, maasikad, mõnus suvemaius. Või miks ma mitte sügisel või talvel või hoopisi kevadel? Pavlova on minu lemmik. Ma teen seda tihti ja minu arust üks kõige lihtsamaid kooke. Ja siis täna ei läinud mul munad piisavalt vahtu. Esimest korda 5 aasta jooksul. Ma ei tea, mis valesti läks, äkki oli see väike tilk munakollast, äkki liiga palju korraga pandud suhkurut. Kes teab. Aga jah, täna ma tegin lausa kaks Pavlovat. Üks on seest fluffy, pealt krõbe ja teine on pannkook, ma isegi ei kujuta ette, mis ta seest olla võib, homme proovin :) Pildilt tunduvad nad praegu ühesugused, aga pealmine on siis kõrge ahjuplaat ja äkki selle pärast tundu