Otse põhisisu juurde

Las Vegas - Täiskasvanute Tivoli!!

Las Vegase lennu ma magasin jälle maha, maandudes lõin silmad lahti ja olin hullult väsinud ja oleks paar tundi vist veel maganud. Aga mis seal ikka, sõidame hotelli. Infost küsisin, et kuidas kõige parem oleks linna sõita, ta ütles, et taksoga teil tuleb isegi odavam, kuna olete kahekesi. Väga hea, pidi umbes 16$ maksma. Väljas on mega palavus, 30C kindlasti, kuiv, päike lõõmamb, mina jälle rahul. Räägime Alariga takso tagaistmel juttu ja naerame kui ma siis ühel hetkel taksomeetri vaatan ning näen, et seal on 12$ ees ja me oleme just lennujaamast välja keeranud. WTF! Tõmbasin KOHE sae käima, mis krdi numbrid sul siin ees juba on, takso linna maksab nii palju ja petis selline jne. Ehe kehkenpüks taksojuht, jaurab vastu, et kõik on õige no ja kuna ma juba NY olin ühe taksojuhiga kakelnud, siis sel korral ma alla ei anna, nui neljaks. Ütlesin talle, et viigu lennujaama tagasi ja mitte senti ka ma ei maksa selle sõidu eest. "Peab maksma". Pean ma jee, ahv, kutsun politsei sulle! Varas! Ma sain ikka hullult kurjaks ja eks ta sai aru, et minuga nalja ei ole, hull äkki kutsubki politsei. Mingil hetkel ta siis muutis oma juttu, et tema ei taha, et meie puhkus nii halvasti algab ja ok, teeme 20$ koos tax-ga. Ma siis ütlesin, teeme nii, aga ta pidi ülejäänud sõidu mu moraalilugesmist kuulama, et kuidas ikka varastada ei ole ilus ja ma pole mees metsast ja nii ikka ei saa röövida päise päeva ajal :) Olgu öeldud, et tagasi lennujaama läks meil alla 15$. Ma sellele taksojuhile andsin ka 20$, sest ausus on ka midagi väärt.

Aga hotell siis. Ma tahtsin jälle mingit head hotelli saada, et naudime õhtut ja ööd ja järgmisel päeval nagunii oli meil plaanis Grand Canyonisse minna, mis oli siis Las Vegase tripi pea-eesmärk. Võtsin sviidi koos rõduga. Tuba nägi välja selline:






Rõdu meeldis mulle hullult, peegelklaasid ka! Alar siin minu ukseklaasi peegeldusest pilti tegemas.




Olime eel-viimasel korrusel:



Eelnevalt olime ostnud 24h monorail-i piletid, see sõitsis mööda Las Vegas stripi, mis on nö peatänav. Las Vega üllatas ikka väga positiivselt, nii palju, kui ma telekast olen näinud, no see linn oli veel rohkem tuledevilkumises, veel rohkem värvilisem, veel rohkem ägedam. Naeratus oli ikka kogu aeg suul, nii tuttav kõik, rahvas on kõik rõõmus, hästi lahe linn tõesti, täiskasvanute Tivoli. Sinna tahaks väga tagasi minna! Panen nüüd rodu pilte, niisama klõpsitud, saate umbes aimu, mis tegime, kus käisime:






Bellagio:


Bellagio kasiino ise ei olnud üldse nii äge, hotell ka väga mitte, vana, suitsuhaigu täis. Tegelikult olid kõik kasiinod suitsuhaisused, sest nendes võib ju suitsetada. IGA hotelli all oli kasiino, IGA! Isegi lennujaam oli mängumasinaid täis, et saaks enne lahkumist ikka veel mängida ja mängida. 


Meie lemmik kasiino nägi välja selline:


See oli ...... ei mäleta enam nime, kui leian, siis lisan :D :D Inimesed olid ka väga shikid seal, ülikonnad ja õhtukleidid ja tundus väga lahe koht, kus oma raha laiaks lüüa, in style! :D

Abielu Las Vegases?



Meie mängisime oma hotelli, MGM Signature, all. Ühed kokteilid tegime ka, kallid olid, enam ei mäleta, kui palju maksid, aga vahet vist pole ka :D Shoppasin ma ka seal, reisi teised kingad ostsin! Ostukeskused olid VÄGA vägevad, käisin oma esimeses Christian Louboutin-i poes ka, kes ei tea, mis pood see on, siis seal müüakse punaste taldadega must-have kingi, mille ühe paari hind on Eesti keskmine palk. Welcome! EI, need kingad, mis ma ostsin, ei olnud punase tallaga.

Hommikusöök järgmisel hommikul:



Ja siis juba kiirustasime bussile, mis meid peale korjas, et viia Grand Canyoni helikopterituurile. 

Selle tuuriga oli meil kodus varasemalt juba maha peetud lahingud. Et miks ma ikka helikopetirga tahan sinna minna ja miks lennuk ei sobi ja miks ma alati selle kõige kallima tuuri pean valima ja miks ma sinna üldse minna tahan jne jne. Mille jaoks siis veel raha kulutada, kui mitte KOGEMUSE jaoks!? Ikka mitu õhtut pidin võitlema, aga lõpuks sain oma ihaldatud asja kätte, selle. 100$ maksime veel lisaks, et saaks helikopteris juhi kõrval istuda ehk siis esimeses reas, aga no see oli once in a lifetime, miks ma ei saa siis seal ees istuda?! Aaa ja temperatuur oli 40C umbes ;)









Kui võimas ja iga senti väärt üritus!! Ma arvan, et Alar arvab ka nii ja tal on hea meel, et ma olen naine, kes nuiab pigem sellist elamust kui punase tallaga kingi :D

Siis enam pikka pidu ei olnudki, sõitsime õhtul LAXi, ööbisime 5h hotellis ja siis lennureisile, mis viis ühes jutis LAX-JFK-HEL-TLL. Oli väga pikk sõit ja kui koju tulime, oli ajavahega harjumine ikka tükk tegu. Sõitsimegi kohe lastega maale, sest keha tahtis päeval ju magada ja öösel üleval olla. Vanaema juurde sõit oli omaette seiklus, kus juhtis parasjagu see, kes suutis silmi lahti hoida, sel korral 140km sõitsime ikkagi 1,5h ära, mitte nagu LAs ;)

Reisimine on kõige parem asi maailmas!! Super reis oli meil see. Aga kodu, kodu on ikkagi KÕIGE parem: oma voodi, oma inimesed ja imeilus Eestimaa.

Suutsite ikka ära oodata mu kirjutamised, aitäh! :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Olukorrast riigis 16

Tuulerõuged on endiselt väga aktuaalne teema. Maia punnid tulid siis esmaspäeval, 3. juuni, Hundul leidsin esimese punni reede hommikul 14. juuni. Maia põdes tuulerõugeid väga raskelt. Üks pilt temast: Nägu oli väga punne täis ja arme jääb ka, see põse peal olev on hetkel suur auk. Hundul seevastu ei ole näos hetkel üldse punne, üks juuste ääres ja üks lau peal ainult. Käed on kõige tihedamalt täis, jalgadel paar tükki ja natuke seljal ja kõhul. Maial oli palavik nagu Hundul, selline hommikul 37,3, õhtul 38C. Teisel haiguspäeval oli Maia muidugi täielik laip, magas kogu aeg ja oli ainult horisontaalis, Hundu aga rõõmustas, et ta haige ja et lasteaeda ei pea minema ja siis määris ennast briljantrohelisega kokku. Jah, meie olime sel ajal autot müümas ja kui koju tulime, siis oli aknalud ja köögi seinad ja kraanikauss briljantrohelisega, Hundust ja Maiast ma üldse ei räägi. "Briljantrohelinekäsi" Aga jah, auto müüsime maha. Sellega läks selles suhtes natuke nihu, et mei