Otse põhisisu juurde

Nuhk Albert 8


Kuulake Tini teisi lugusid ka, Undo My Heart näiteks ;)

Ma olen nüüd aasta olnud ripsmetushijahil, vaikselt hakkab ajudele juba, pole millegagi rahul. Määrib, ei kata piisavalt, katab liiga palju jne. Ohhh, jälle vaja uut ripsmetushi, mõtlen poe riiulite vahel :S AGA! Ma nüüd vist leidsin midagi väga head. Kohe kõigest lähemalt.

Nagu viimati kirjutasin, soovitati L'OREALi Voluminous Extra Balck.


See määrib! Pandasilmi just ei tee, aga natuke silmale vastu lähed, kohe laiali ja siis ripsme otsad ka määrivad laugusid. Siis proovisin Lancome Hypnose-i. Meeldib, eriti meeldib mulle selle hari, ühest otsast laiem, teisest kitsam, saab hästi lähedalt silmale. Aga. Jälle liiga loomulik silm, selles suhtes, et ei kata piisavalt palju, peab 5min silmale kandma, siis on normaalne, aga mul pole 5min aega :D


Sama asi nagu Hypnose-ga oli ka teise Annika soovitatud ripsmetushiga, MaxFactor 2000 :D Mina tegelikult proovisin 3000 calorie oma, katab paremini, aga silm nagu ei olekski värvitud või on värvitud nagu keemiliselt, tahaks natuke kooldumist rohkem ja tushi ripsmel rohkem. Ma nüüd tean, millised sulle meeldivad, Annika, sulle meeldiks ka see NARS oma, millest ma eelmises postituses kirjutasin ;)

Viimane, mida proovisin, oli jälle Maibelline, see neist kõigist proovituist ikka kõige parem vist, ainult see hari on minu jaoks võimatu kasutada.


Ja siis ma leidsin Helena Rubinsteini Lash Queen Sexy Blacks. Olen seda poes kaks korda proovinud ja siis võtsin julguse rindu ja ostsin ära :) Esialgu mulle meeldib kõik. Meeldib hari, meeldib katvus, meeldib mõnus sügav must värv, meeldib tushi välimus, VAU! Hetkel igatahes väga rahul.


Lisaks tahan kiita minuga nüüdseks juba veidi üle kuu olnud toodet: Estee Lauder Idealist Cooling Eye Illuminator. 


Ma olin juba ammu sellest kuulnud, mitu stjuardessi kasutab, aga igat asja ei saa ju ka ära osta ja peale määrida. Siis nüüd, kui juba ma-ei-tea-mitmes-kord keegi seda mulle kiitis, mõtlesin, et proovin ja kui meeldib, siis ostan ära. Olen armunud! Ma panen seda vabal päeval ka silma alla, ilma igasugu muude toodeteta, jube mõnusalt teeb särama silma. Kui valgus peale paistab, siis on selline kuldne läige, hästi mõnus toode igatahes!! Kellele vidinad meeldivad või kellele just ei meeldi, siis see võiks kindlasti olemas olla, kasvõi ainult see, paned silmade alla ja võid kindel olla, et särad :)


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Olukorrast riigis 16

Tuulerõuged on endiselt väga aktuaalne teema. Maia punnid tulid siis esmaspäeval, 3. juuni, Hundul leidsin esimese punni reede hommikul 14. juuni. Maia põdes tuulerõugeid väga raskelt. Üks pilt temast: Nägu oli väga punne täis ja arme jääb ka, see põse peal olev on hetkel suur auk. Hundul seevastu ei ole näos hetkel üldse punne, üks juuste ääres ja üks lau peal ainult. Käed on kõige tihedamalt täis, jalgadel paar tükki ja natuke seljal ja kõhul. Maial oli palavik nagu Hundul, selline hommikul 37,3, õhtul 38C. Teisel haiguspäeval oli Maia muidugi täielik laip, magas kogu aeg ja oli ainult horisontaalis, Hundu aga rõõmustas, et ta haige ja et lasteaeda ei pea minema ja siis määris ennast briljantrohelisega kokku. Jah, meie olime sel ajal autot müümas ja kui koju tulime, siis oli aknalud ja köögi seinad ja kraanikauss briljantrohelisega, Hundust ja Maiast ma üldse ei räägi. "Briljantrohelinekäsi" Aga jah, auto müüsime maha. Sellega läks selles suhtes natuke nihu, et mei