Otse põhisisu juurde

Hop on hop off

Minu koduspordiklubi on Zelluloosi ja kuna see on terve augusti remondis, siis mõtlesin teha spordiklubide-hoppingut :) Iga päev võtta ette erinev spordiklubi ja trenn ning kuna ma juba nii luuramas olen, siis mõtlesi siia ka kirja panna oma kogemused, pärast hea meenutada.

Solarise MyFitness - BodyPump, treener Viktor Eksi.

Solarises olen ma käinud mitmeid kordi, aga esiti ei suutnud küll ette kujutada, kus seal see MyFitness siis olla võiks. Õnneks olid kohe sildid, mis suunasid Nokia Konterdihoone trepist alla ja seal juba ma soprdiklubi ka silmasin. Proovitreeningusse pidi eelmisel päeval registreerima ja hinnaks oli 3€. Sõbralik naisterahvas seletas kiirelt, kus asjad on ja andis mulle kätte tabaluku kapi jaoks, magnetkaardi, millega väravatest liikuda, mingi paberlipiku, mille pidi treenerile andma ja soovis head treeningut.

Kõik on väga uus ja puhas ja korras. Head suured peeglid riietusruumis, kappides kaks riidepuud asjade jaoks jne. Panin kiirelt riidesse ja läksin saali ukse taha ootama. Trenniruum iseenesest suur ei ole, aga see on konditsioneeriga ja peeglid on ka igas nurgas, kus on siis hea oma kehaga koostööd teha. Võtsin oma tavalised raskused ja jäin ootama, treener vaatas mind ja küsis, et kas ma olen esimest korda. Esimest korda siin, aga BodyPumpis olen varem käinud, selle peale ütles ta, et need kilosed raskused pane kohe ära :D :D Mina, et ei pane :) Käskis ikka ära panna. Mina ei pannud. See Viktor on üldse selline tough love tüüpi mees vist, kui me rinnalihaseid tegime ja kus ma siis olemasolevale 2,5kg need 1kg lisaraskused lisasin, siis tuli Viktor ja pani mulle lihtsalt trenni tegemise ajal veel mõlemale poole 1kg juurde :D :D Hantlid vahetas kolmekiloste vastu ja üldse mölises seal, et mis sa laulad, järelikult on koormust vähe! :D Mind ajas nii naerma, aga äkki tõesti on koormust vähe, ma olen nüüd juba 6 kuud teinud nende raskustega. Neid kolmekiloseid hantleid ma vaatasin küll, et unustage ära, ma ei jõua 1,5kg-gi teha :D Aga võta näpust, jõuan teha ja koormus on hea. Ühesõnaga mul oli tegelikult väga hea meel, et ta mind niisama ei vahtinud ja mõelnud, et las teeb siis, et talle ikkagi läheb korda, et igaühel oleks vastav koormus ja sellest tulenevalt ka hea tulemus. Ise sain palju mõtlemisainet, et mis ma seal ikka jobutan, aeg on suuremad raskused võtta! Ja Viktor ise oli ka päris lahe tüüp, aga kellele kriitika ei meeldi, siis tema trenni pole mõtet vist minna :) Ta seal ikka teravalt mölises mu naabritega ka :) Mulle meeldib kriitika ja võiks täitsa veel minna :)

Golden Club - MyRide ehk spinning, virtuaalne treener :)

See nn. Sõõrumaa klubi, lähen kohale ja selgub, et seal spinningus olen ma üksinda, et kas ma BodyBalancesse ei tahaks minna. Mõtlen hetkeks, et jeerum-jeerum, see ei ole ju üldse minu teema, jooga veel, aga tai chi. Silme eest jooksid läbi pildid, mis pildid, film hakkas kohe mängima, midagi sellist:


Sekundid jooksevad, retseptsionist vaatab ja ootab ja ma siis ütlen, et ok, ma proovin siis seda. Süda on tegelikult päris raske, no ei ole mulle see tai chi, aga proovime ära ja koormus sellega ju hea. Riietusruumid kõik väga tumedates toonides ja küllaltki hämarad, ma ei tea, kas ma tegin midagi valesti, aga kapiuksed käivad jubeda kärakaga lahti, vot sellest süsteemist küll aru ei saanud. Aga riided selga ja Liilia saali. Saal on väike, aga peeglid jälle igas seinas, mis mulle väga meeldib, sest siis saab korralikult oma keha vaadata. Treener Riina Gross. Läheb lahti ja kohe esimese harjutusega ma seesmiselt pööritan silmi, et oijah, 55min tuleb nüüd vastu pidada, no ei ole minu teema, astu üle mati, siis jalg üles nagu kurel, käed liiguvad nagu karate kidis, apua, aga no muusika on vähemalt hea :) Tegelikult aga pärast esimest lugu läks asi hoopis mõnusamaks ja mida minutid edasi, seda rohkem mulle meeldis. Jajah, loete õigesti :) Sai tasakaalu harjutada ja igasugu muid poose tundma nagu poolkuu ja luik ja kolme jalaga koer :D Kui nüüd päris aus olla, siis meeldis mulle see treneer ise väga, rääkis väga parajast ja rääkis väga hästi, oli ise super vormis ja tasakaaluga ka probleeme ei olnud. Ja kuidagi saingi seal iseendaga rohkem tuttavaks ka, näiteks paremat jalga ei suuda ma üldse nii kaua üleval hoida, kui vasakut ja tasakaaluhoidmine on paremal jalal ka tunduvalt raskendatud. Tasakaal muidugi harjutatav. Aga jah, ma siis hakkasin mõtlema, et äkki kord kuus peaks ikkagi midagi sellist ka tegema. Et asjad oleks tasakaalus. Dushiruumid olid mõnusalt õhulised ja päevalagus paistis ülemistest akndest sisse ja dushid olid kõik vihmasegistitega. Proovitreeningu hinnaks oli 5€.

Spordikeskus Teras - Body Pump, treener Anu Ruutu

Terase spordiklubi lõhnas tutt-uuelt, vastuvõtus ootas kena neiu, kes tegi mulle kohe tuuri, et kuidas neil asjad käivad, välisjalatsid siia ja siis siin on see ja seal on too, lisaks uuris, et kas ma pärast tahan jõusaali minna  ja kas kõik on selge :) Kõik oli selge. Neiu oli vene rahvusest, kusjuures külalislahkuse poolt erineme me oma idanaabrite poolest ikka väga. Teine naine retseptsioonis oli ka venelane. Kui ma riietusruumi läksin ja kaks teist naist seal veel oma vahel vene keeles rääkisid, siis mõtlesin, et soh, äkki see ongi pigem vene rahvusest inimestele, mitte, et sellel midagi viga oleks, aga lihtsalt leidsin ennast seal selle üle mõtlevat. Kõige mõnusamad riidekapid on Terases! Nii mahukad ja nii hea kõrgusega, väga meeldisid, kõige rohkem meeldinud riietusruumid üldse, dushiruumid super, saun ja kõik muu. Aga nüüd uuesti trenni juurde, treeningsaal oli NIIII väike ja arvestades, kui uus koht see on, pani mind imestama saalis olnud higihais. Ja seda enne trenni. Kõik kangid, raskused ja hantlid on täiesti uued, osad on veel kiledes. Aga läks lahti! LesMillsi BodyPumpst oli asi natuke kaugel, ei olnud muusikat, ei olnud samu tõsteid, see oli selline treeneri omalooming pigem, laulud, mis talle meeldisid jne, selles iseenesest ei ole midagi halba, Anu oli väga tore. Aga seda sain siis kogeda, et ei ole midgi nii, et igal pool on asi ühesugune. Mis mulle jälle väga meeldis oli see, et Anu jälgis, kellele mida ja palus ikka raskusi juurde panna ja motiveeris seal kõiki, et no kuulge, ainult 2x8 tõstet on selle raskusega, seda ta muidugi ei maninud, et ette tuleb 16 kätekõverdust ja taha veel teist sama palju :) Kätest rääkides, siis eile olid mul käelihased haiged, üle väga pika aja, pärast seda tänase Body Pumpi olid käed ikka totaalselt haiged, praegu ka liigutan neid ja lihas on liiga lühike :) Täna käisin veel golfi ka mängimas ja imestan, kuidas ma üldse mängida sai :D PS. Terases on proovitreening täiesti tasuta :)

Järgmisel korral uued spordiklubid, kuhu minna ja kohtume trennis :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Olukorrast riigis 16

Tuulerõuged on endiselt väga aktuaalne teema. Maia punnid tulid siis esmaspäeval, 3. juuni, Hundul leidsin esimese punni reede hommikul 14. juuni. Maia põdes tuulerõugeid väga raskelt. Üks pilt temast: Nägu oli väga punne täis ja arme jääb ka, see põse peal olev on hetkel suur auk. Hundul seevastu ei ole näos hetkel üldse punne, üks juuste ääres ja üks lau peal ainult. Käed on kõige tihedamalt täis, jalgadel paar tükki ja natuke seljal ja kõhul. Maial oli palavik nagu Hundul, selline hommikul 37,3, õhtul 38C. Teisel haiguspäeval oli Maia muidugi täielik laip, magas kogu aeg ja oli ainult horisontaalis, Hundu aga rõõmustas, et ta haige ja et lasteaeda ei pea minema ja siis määris ennast briljantrohelisega kokku. Jah, meie olime sel ajal autot müümas ja kui koju tulime, siis oli aknalud ja köögi seinad ja kraanikauss briljantrohelisega, Hundust ja Maiast ma üldse ei räägi. "Briljantrohelinekäsi" Aga jah, auto müüsime maha. Sellega läks selles suhtes natuke nihu, et mei