Otse põhisisu juurde

I am flying high 11

Kanadas olles pakkus Dagne mulle väga erilise asja välja: et kui ma tahaks, siis ma saaks omale personaalsed kõrvatropid lasta teha. Päriselt või?! Ta nimelt töötab kohas, kus tehakse sinu kõrva järgi näiteks kõrvaklappe või siis magamiseks troppe või töölkäimiseks, nagu minul vaja läheks. Mul endal on apteegist ostetud silikoonist kõrvatropid olemas, nagu spiraalid, aga nendega on ikka see, et mingil hetkel hakkab ebamugav ja siis võtan ära. Nüüd siis selline pakkumine ja ma haarasin kohe kinni pakkumisest. Nii me siis ühel hommikul Dagnega ta tööle kaasa läksimegi.


Kõigepealt pandi istuma ja võeti mu andmed ja uuriti igasugu muid asju ja veel, et mis tööd ma teen :) Jajah, sulle neid kindlasti vaja :D


Siis tehti kõrvast jäljend.


See käis siis nii, et pandi pisike tükk vatti kõige põhja, no tegelikult vist oli midagi porolonilaadset, sellel oli siis niit küljes, mis kõrvast välja jäi.


Ja siis edasi lasti kõrv mingit möginat täis ja minut aeg ei tohtinud midagi liigutada, hingasin ka minimaalselt :D


Lisateenusena kiideti mu soengut ka :) Sellest pole ma ka üldse rääkinud, et täiesti võhivõõrad teevad komplimente tänavatel ja see mu mantel sai NIII palju kiita! Oli lausa nii, et kui ma seal shoppasin, siis ühes poes tehti kompliment, lähen teise, seal ka kiidab, et oi, kui kena mantel, kust ostetud. No ja Ameerikas/Kanadas kõlab London uhkemalt, kui ta tegelikult on, aga jah, see mantel mul endal ka suur lemmik ja ostetud väga soodsalt :) Ei ole tegemist Desigualiga, nagu enamasti arvatakse, mantel pärineb siit ja soovitan soojalt seal ringi vaadata, praegu ise pilku peale visates, tekkis ka kohe paar lemmikut, mida "vaja" oleks :) Minu mantel ostetud 4a tagasi :)

Aga nüüd jälle kõrvatoppide juurde. Kuu aega hiljem saabusid nad mulle postiga koju ja mul on nüüd väga uhked personaalsed kõrvatropid! Tööl paljud küsivad, et mis värk on ja palju maksid ja tahaks ka :D Vutlar on ka väga uhke ja nagu ma aru saan, saan ma neid omale juurde ka tellida, sest seerianumber olemas :) Väga vahva!


Väga hästi hoiavad müra kinni ja hääled ja igasugu helisignaalid tulevad hästi läbi. Teeniduse ajal pean siiski ühe kõrvast välja võtma, sest inimest, kes akna all istub, ei kuule :D Esimest korda teenindust nendega tehes küsisin mõnda asja kolm korda üle :D :D Nüüd lihtsalt võtan natukeseks tropi kõrvast välja ja pärast jälle tagasi :)

AITÄH, Dagne!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Oslo

Igal aastal toimuvad meil tööl motivatsiooniüritused nimega Sales Day. Alati on keegi motivational speaker , siis lisaks üleüldist juttu uutest toodetest, mida lennukis müüma hakkame ja on olnud ka suurte kaubamärkide esindajaid, kes siis räägivad kohe laval ainult enda märgi toodetest. Ning lisaks kõik tooteesindajad oma toodetega, mida me siis kõik seal proovida saame ja kõigile goodie bag -id ja auhindu saab võita, no ühesõnaga, üliäge üritus! Seda degusteerimise osa ootame me alati kõik, shoks ees ja mullid järgi ja siis süda paha kommidset ja pea käib ringi alkoholist, aga nalja on palju. Eelnevalt olen ma käinud Kopenhaagenis ja Helsinkis, sel aastal tegi Helen ettepaneku, et lähme Oslosse. Muidugi läheme! Ööbisime Smarthotel Oslos, absoluutselt kesklinnas ja igale poole väga normaalne jalutada. Hind oli ka väga mõistlik arvestades seda, et me olime ikkagi maailma ühes kallimas linnas ning kesklinnas. Kahene tuba maksis veidi üle 80€. Ah, et kuidas nii soodne? Toa suurus oli