Otse põhisisu juurde

Olukorrast riigis 30

See suvi on olnud ei midagi muud, kui võrratu! Ma naudin igat päeva, nii mõnus soe, soe on ka õhtul, öösel, uskumatu suvi! 30C on minu jaoks väga hea, see ongi normaalne suvi. Eks muidugi aitab kaasa see, et kodus on konditsioneer ja Soomes on meil põhjapoole aknad ja toa on jahedad ja kuumusest ei saa küll rääkida. Ja ões mulle sobibki selline soojus nagu nüüd üle kuu on olnud, varsti juba 1,5 kuud totaalset sooja. ME-GA! Tuju on iga päev nii super, tõusen, trenni, randa või niisama kellelegi külla, õhtul koju, mõnus!

Minu suurel lemmikul, Chromeol, on siin väga vahva video tehtud oma Frequent flyeri laulule ja keski lennufirmal on see nüüd safety video, natuke modifitseeritud, aga kogu info saab antud :) Meil ka kohe uut safety videot oodata. I wish, et see midagi sellist oleks :)


 Kreetal olles oli palju puhkust, kirjutasin ka, Alar luges ja mina siis mõtlesin hästi palju. Mis on hästi, mis võiks paremini olla ja mida võiks näiteks veel õppida, mida ei oska või kuhu koolitusele minna või milles end arendada. Küsisin endalt, et mis mulle meeldida võiks. Mulle meeldib pildistada, aga automaadiga ja ma mingit iso ega säri ei taha üldse õppidagi, fotokoolitus ei ole siis see. Ja siis tuli mulle pähe golf, see mäng võiks mulle meeldida küll! Sain ühe sõbranna ka kohe nõusse, et läheme Green Cardi tegema. Ja nii me siis 18 juuli leidsimegi end Niitväljalt esimeselt koolituspäevalt. Nüüdseks olen läbinud algkursuse, swingi ja puttamise. Niisama harjutamas olen ka käinud, võtan varustuse ja pallid ja siis lihtsalt löön aega surnuks :) Eks ta selline ajaröövel mäng ole, tulevikus siis üks ring 4,5h. Sõit väljakule, kõht ka läheb tühjaks, sööd seal ja siis koju, no selline korralik tööpäev. Ja mulle meeldibki. Olen seda varem ka kirjutanud, et mina puhkan vaikuses ja vaikuses saab seda mängu mängides olla küll. Talvel on meil Tenerifel ja LasPalmases ideaalsed golfiväljakud hotellidele väga lähedal, äkki lähen sealgi mängima. Võtan asja rahulikult. Siin meist kahest üks pilt ka :)


Siis oli meil puhkus Hiiumaal. Ma armastan Hiiumaad, Saaremaa jätab mind näiteks täiesti külmaks, aga mitte Hiiumaa!


Minu Soome elukaaslasel on seal suvekodu ja ka sel aastal saime tuusiku nende valduste külastamiseks. See on paradiis maa peal. Meri, ainult hea söök, ainult hea tuju, üle 100C saun, külmavee tünn, diivan maja nurgas vaatega päikeseloojangule, oijah, on alles elu!




Külmavärinad. Ootan juba järgmist suve, et saaks minna, selle aasta mälestused jäävad kauaks kõhus liblikaid tekitama. See värkse kala, see külm õlu, need orbiku naljad, mis me teeme. Sel korral olime neli peret, oh seda laste rõõmu :) Ja mis võimalused lastel on seal ringi joosta! Ja täiskasvanutel ennast lõdvaks lasta :)





Parim! Parim!

Suvi ei ole veel läbi, aga kui lõpeks homme, siis võib vaid öelda, et see on olnud ideaalne! Parimast ei oska unistada. Ma ei ole elus nii pruun olnud, kui sel suvel ja kusjuures mina ole päikesega väga tagasihoidlik, võtan väga vähe, aga ilmad on nii head, et lihtsalt hakkab peale :) Lapsed on ka aiast eemal olnud alates 13. juunist, uskumatu, aga tõsi, nüüd, 12 august on esimene päev taas minna. Aaaa, kaks orbikut ostsid ju koolikotid oma lastele ära, kes lähevad kooli alles järgmisel aastal :D jajah, lugesite õigesti. Aga no mida siin ikka passida, kott oli teada, et Jeva, värvivalik oli just kõige parem, kui minult küsida ja üks Fairy mudel meeldis nii väga, et tellisime ära :) Nüüd lähevad tolmu koguma kappi, aga no olemas. Maching pinalid ka öfkoors.

Hetkel muud polegi. Naudime veel soojasid ilmasid, kauaks neid ikka antakse ja siis tulebki sügis, loodame, et ilus ja värviline ja täis päikest :) Minu ilus elu lõpeb ka ära, täiskohaga tööle. Aga pole hullu 5 tööl, 4 vaba pole ikkagi see, mis maapeal tööd tehes, nagu kõik normaalsed inimesed peavad tööd tegema. I love my job! Pilt viimaselt lennult Rhodosele:


Rootslane, eestlane, taanlane, venelane, vietnamlane. First officer oli Liibanonist, teda pildil pole :) Norwegian is the best :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Oslo

Igal aastal toimuvad meil tööl motivatsiooniüritused nimega Sales Day. Alati on keegi motivational speaker , siis lisaks üleüldist juttu uutest toodetest, mida lennukis müüma hakkame ja on olnud ka suurte kaubamärkide esindajaid, kes siis räägivad kohe laval ainult enda märgi toodetest. Ning lisaks kõik tooteesindajad oma toodetega, mida me siis kõik seal proovida saame ja kõigile goodie bag -id ja auhindu saab võita, no ühesõnaga, üliäge üritus! Seda degusteerimise osa ootame me alati kõik, shoks ees ja mullid järgi ja siis süda paha kommidset ja pea käib ringi alkoholist, aga nalja on palju. Eelnevalt olen ma käinud Kopenhaagenis ja Helsinkis, sel aastal tegi Helen ettepaneku, et lähme Oslosse. Muidugi läheme! Ööbisime Smarthotel Oslos, absoluutselt kesklinnas ja igale poole väga normaalne jalutada. Hind oli ka väga mõistlik arvestades seda, et me olime ikkagi maailma ühes kallimas linnas ning kesklinnas. Kahene tuba maksis veidi üle 80€. Ah, et kuidas nii soodne? Toa suurus oli