Otse põhisisu juurde

San Francisco

San Franciscosse jõudsime hilisõhtul ja sõitsime kohe hotelli. Hotell oli mul valitud "odav", aga samas kesklinnale lähedal, tahtsin tegelikult korralikku hotelli panna, aga Alar ütles, et ah, läheme ainult magama ja hommikul kohe minema ja nii ma siis broneerisingi Union Square Plaza Hotel. Tegelikult 90€ ei ole odav (teine hotell oli 140€, mis ma tahtsin) ja hotelli jõudes ma muidugi kirusin ennast seaks, et ma oma esimest valikut ei broneerinud. Ajad, kus ma võin ükskõik millises hotellis magada, peaasi, et oleks voodi ja dush, on möödas, ma ei taha enam!! Ma tahan korda, ma tahan puhtust, ma tahan mugavust, ma olen vist vanaks jäänud... No ei viitsi lihtsalt räämas kohtades olla, Alar muidugi, et mis siin viga on, kõik on tipp-topp ja suur voodi ja bla bla, aga mina saagisin seal ikka õhtul ja hommikul tõmbasin jälle sae käima :) Kõik on räpane! Ainuüksi neid vaiba pilte vaadates, tuleb jälle kananahk ihule. Never again! Aga ok, läheme siit hotelli juurest nüüd edasi, oli mis oli. Esimene peatus Starbucks :)


Päevaplaan oli käia sillal, sõita trammiga, minna Lombardi tänavale. Lihtne. Hommik oli mõnus kevadine, selge taevas, päike paistis eredalt, seadsime sammud Union Squarile.



Seal vaatasime, et hop-on-hop-off bussid, oh, võtaks selle Golden Gate Bridge tuuri ja siis vaataks edasi. Ostsime pileti ja läksime bussi. Saime mõnusa ringreisi ja olimegi silla juures.


Siin vaade linnale ja Alcatrazi vanglale. Väidetavalt on sealt vanglast võimatu ujudes põgeneda, hoovus on liiga tugev. Tuul oli kõva ja vool tundus tugev küll.


Silla juures kolasime 30min ringi, tagasiteel vaatasime, et kus on hea peatus, mis jääks Lombardi tänava lähedale. Bussijuht juhatas, et noh, siit otse, see otsetee oli siis mäkke ja mäest alla :) Need tänavad seal :) No on kreenis.




Ja siis jõudsime kohale. Lombardi tänav on maailma kõveraim tänav. Sellel väikesel lõigul on 8 kurvi :) Päris lahe oli.



Edasi mõtlesime, et võiks kuskile sööma minna, kõhud korisesid. Mina tahtsin väga süüa chowderit. Vaatan igasugu kokasaateid ja seal nad tihti teevad neid mereanni ja köögivilja hautisi. Leidsime juhuslikult eriti laheda koha, rahvast oli pungil, Blue Mermaid, koduleht.

Võtsime tasting menu


Lisaks sõime veel mingeid huvitavaid asju seal, polnud minu maitse, aga Alarile meeldis


Chowderi valik maitses aga väga, üks veel eriti, aga praegu enam ei meenu, milline neist :)

Kõhud täis, jalutasime sadamas ringi, hästi laheda feelinguga linn see San Francisco. Veel sõime jäätist, Baskin-Robbins. Kõik oli super. Trammid olid veel jäänud. Mõte oli, et läheme sealt sadama juures olnud algpetusest peale ja sõidame tagasi Union Squarile. Vaade trammipeatusest Golden Gate Bridgele:


Järjekord oli pikk, oma 40min ootasime. Aga mõnus oli sealt niisama ringi vaadata, lisaks oli seal üks tüüp, kes muusikat mängis ja nii me siis seal seisime ja kallistasime ja rääkisime, doing something but nothing :)


Selle puidust ketta peal keeratakse trammi ringi. Käsitsi lükkavad selle peale, keerutavad ja siis uuesti rööbastele tramm tagasi, nagu vanasti. Trammi sain päris ette sinna ääre peale seisma, väga lahe oli seal kõlkuda, Alar oli kohvritega trammis sees. But first, let me take a selfie :)



Nii me jõudsimegi algusesse tagasi. Tund aega oli vaba aega ja siis oleks pidanud hakkama lennujaama minema. Mida mina vaba tunniga teen? Shoppan :) Seal eespool oleval pildil on kingakaubamaja ka peale jäänud ja sinna me oma sammud ka seadsime. Muide, ma ei olnud kuni selle hetkeni ostnud mitte ühtegi paari kingi, jalanõusid üldse, nagu nali. 6 korrust kingi, siit ikka midagi leian! Ja leidsin jube lahedad, täiesit minu omad, Alar sai ka omale käimad, millega ta terve suve on käinud :) Minu suurepärane leid siin, hästi vist aru saada ei ole, aga nad on tagant navy sinised ja eest siis beezid ja sobivad iga mu riideesemega kokku :) VÄGA rahul!


Aega kingapoes jäi loomulikult väheks, ma arvan, et 3 tundi oleks seal kergelt sisustanud :) Aga pole midagi teha, metroo peale ja ootamas juba uus linn, LosAngeles ning sellest juba järgmisel korral.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Olukorrast riigis 16

Tuulerõuged on endiselt väga aktuaalne teema. Maia punnid tulid siis esmaspäeval, 3. juuni, Hundul leidsin esimese punni reede hommikul 14. juuni. Maia põdes tuulerõugeid väga raskelt. Üks pilt temast: Nägu oli väga punne täis ja arme jääb ka, see põse peal olev on hetkel suur auk. Hundul seevastu ei ole näos hetkel üldse punne, üks juuste ääres ja üks lau peal ainult. Käed on kõige tihedamalt täis, jalgadel paar tükki ja natuke seljal ja kõhul. Maial oli palavik nagu Hundul, selline hommikul 37,3, õhtul 38C. Teisel haiguspäeval oli Maia muidugi täielik laip, magas kogu aeg ja oli ainult horisontaalis, Hundu aga rõõmustas, et ta haige ja et lasteaeda ei pea minema ja siis määris ennast briljantrohelisega kokku. Jah, meie olime sel ajal autot müümas ja kui koju tulime, siis oli aknalud ja köögi seinad ja kraanikauss briljantrohelisega, Hundust ja Maiast ma üldse ei räägi. "Briljantrohelinekäsi" Aga jah, auto müüsime maha. Sellega läks selles suhtes natuke nihu, et mei